Selvstudie
Fra : Norma

Dato : 04-02-06 18:23

Gik en tur her i formiddag og besøgte etniske kiosker på Nørrebro og omegn.

De solgte alle Jyllandsposten, frit til skue.

Så hvor alvorligt skal vi tage mellemøstens boykot af Danmark.

Jeg mener, jeg så ingen danske flag som dørmåtter og mødte de sædvanlige
smil, selv når jeg lagde Jyllandsposten på disken.

Denne her konflikt må have en anden hensigt, og er i hvert fald ikke en
konflikt mellem danskere og danske muslimer.

Norma¨

Fra : Repzak

Dato : 04-02-06 18:50

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Denne her konflikt må have en anden hensigt, og er i hvert fald ikke en
> konflikt mellem danskere og danske muslimer.

Jeg ser det meget som de ønsker denne ballade, ellers havde de længe
ignoreret dette... De bruger bare dette som et påskud for at få den
nødvendige ballade som de altid har/er vant til. Denne ballade går bare så
frygteligt ud over de udlændinge der er i Danamark, da det ikke kan undgås
folk blivere mere rascistiske, egentlig uden grund, men pga af deres
landsmænd... Jeg ville nødig være muslim og skulle i en dansk skole i
øjebliket foreks.

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-06 19:15

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message
(klip)
> Så hvor alvorligt skal vi tage mellemøstens boykot af Danmark.
Det har dagens nyheder vist et svar på, Norma.

> Jeg mener, jeg så ingen danske flag som dørmåtter og mødte de sædvanlige
> smil, selv når jeg lagde Jyllandsposten på disken.
Vigtig pointe - det er ikke vores lokale erhvervsdrivende, der laver
balladen, og derfor er der heller ingen grund til at genere dem.

> Denne her konflikt må have en anden hensigt, og er i hvert fald ikke en
> konflikt mellem danskere og danske muslimer.
Ikke ALLE danske muslimer, men en del af dem, og til dem er der kun at sige,
"love it or leave" - vi har ikke bedt dem komme hertil, og hvis de vil have
lov til at forblive her, så er det enten på vores betingelser eller ud af
klappen.

Mvh, Ulrik

Fra : Norma

Dato : 04-02-06 19:32

"Ulrik" <v o n d a h e AT u s a DOT c o m> skrev i en meddelelse
> [...]
> sige, "love it or leave" - vi har ikke bedt dem komme hertil, og hvis de
> vil have lov til at forblive her, så er det enten på vores betingelser

Jeg mener, at den diskussion hører hjemme et andet sted.

Danmark har ændret sine regler for indvandring og familiesammenføring, og
det har fungeret.

Vi har ikke længere disse horder af "kameldrivere" eller hvad det var folk
følte for 20 år siden.

Jeg er positivt overrasket over 2. generationsindvandrere og de de tager
med herop. Det er glimrende mennesker.
Jeg erkender at sproget betyder en del for mig, men de, der taler godt
dansk, kan i reglen også forklare sig for mig, og så er det ikke lige så
indviklet, så som, hvad jeg har været ude for, at en tolk sidder og plager
mig om at tage på hjemmebesøg for at drive spøgelser ud, eller andre
uhyrligheder, jeg ikke kan stille op til.

Norma

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 04-02-06 19:51

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig om at tage på hjemmebesøg for at drive spøgelser ud, eller andre
> uhyrligheder, jeg ikke kan stille op til.

Mener du de 2. generationsindvandrere der var i Hillerød idag for at lave
ballade ved en lovlig anmeldt demonstration?

Eller de 2. generationsindvandrere der kastede sten efter politiet i KBH?

Ikke nok med det så råber de selvsamme 2. generationsindvandrer islamiske
slagord - i DANMARK.
- på arabisk.... Eller hedder det nydansk.?!

/Mikael

Fra : Erling Hansen

Dato : 04-02-06 22:44

> [...]

> mig om at tage på hjemmebesøg for at drive spøgelser ud, eller andre
> uhyrligheder, jeg ikke kan stille op til.

Er det sådan lidt i retning af hvad vi oplevede i skolen, da vi fik de
første indvandreres børn? I ramme alvor blev de små bange, hvis man i en
sangtime f.eks. nævnte Jesus. Deres forældre brugte Jesus til at skræmme
de små til at adlyde, så de fortalte de små, at Jesus lå på lur under
deres senge om natten og at han ville komme frem og æde dem, hvis de
ikke var søde. Den var sgu svær at håndtere med børn som ikke ku ret
meget andet end arabisk.
Erling

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-02-06 22:21

Norma wrote:
> Denne her konflikt må have en anden hensigt, og er i hvert fald ikke
> en konflikt mellem danskere og danske muslimer.

Men det vil mange af skribenterne i denne gruppe gerne gøre det til

Per V.
--
P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-02-06 03:25

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Men det vil mange af skribenterne i denne gruppe gerne gøre det til

Hvorfor er du ikke skrubbet af? Var glorien ikke helt finpudset endnu?

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 11:19

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Hvorfor er du ikke skrubbet af? Var glorien ikke helt finpudset endnu?

Baghuset må have været lukket, eller også kunne han ikke komme ind, før han
havde betalt sin gæld.

Fra : Egon Stich

Dato : 04-02-06 22:12

> [...]
>
> Denne her konflikt må have en anden hensigt, og er i hvert fald ikke en
> konflikt mellem danskere og danske muslimer.

Det er en konflikt, startet af muhammedanske mørkemænd, der tillader sig at
udsprede hadebudskaber for deres forhåbentlig ikke repræsentative
menigheder.
De er desværre blevet overexponeret af redaktører som b.la. seidenfaden og
hans naive medløbere.
Det er denne overexponering de nu udnytter, for at tilkæmpe sig politisk
magt i DK.

MVH
Egon