Den danske ambassade i Syrien stormet og b~
Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-06 17:03

Jeg hører netop at den danske ambassade i Damaskus er blevet stormet og
brændt ned af en 1000-tallig folkemængde.

Ambassaden ligger i en bygning som også huser den chilenske og den
svenske ambassade, så også disse ambassader er gået op i røg.

Der befandt sig heldigvis ingen mennesker i på arbejde under stormen.

Ambassadøren mener at det må være sket med myndighedernes godkendelse.

Er de da totalt gak-gak i den islamiske verden?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HC

Dato : 04-02-06 17:19

> Er de da totalt gak-gak i den islamiske verden?

Det troede jeg ærlig talt var ret åbenlyst for enhver frihedselskende
vesterlænding.

HC

Fra : Norma

Dato : 04-02-06 17:42

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse

> Det troede jeg ærlig talt var ret åbenlyst for enhver frihedselskende
> vesterlænding.
>
> HC

OK, de er ikke alle sammen gak-gak: men i forhold til aktuelle politiske
situation, er de det tilsyneladende alle.

Og det eneste de har respekt for er mænd, der tør sige deres mening.

Så keep cool Anders Fogh, du gør det langt bedre end jeg havde forventet,
så du vil fremover altid have en plads i mit hjerte!

Misunder dig ikke dit job lige akkurat nu.

Med kærlighed.

Norma

Fra : GB

Dato : 04-02-06 17:33

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote in news:1ha8v8v.yohiu6197qdsmN%
per@RQNNE.invalid:

> Er de da totalt gak-gak i den islamiske verden?

<ironi>
Er du fremmed-fjendsk, xenophob, eller hvad? Du bliver da nødt til at bøje
dig i støvet for disse forfulgte staklers krav, så de kan stille endnu
flere krav. Det er jo nu en gang deres kultur.
</ironi>

Så fat det dog, halal-hippier.

Fra : Jacob Rohde

Dato : 04-02-06 17:29

> [...]
>
> Ambassadøren mener at det må være sket med myndighedernes godkendelse.
>
> Er de da totalt gak-gak i den islamiske verden?

Iflg. politiet kan nedbrændingen skyldes løgne spredt i invandrermiljøet:
http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=692084

Fra : DS

Dato : 04-02-06 19:32

> [...]
>
> Ambassadøren mener at det må være sket med myndighedernes godkendelse.
>
> Er de da totalt gak-gak i den islamiske verden?

Islam er fredens religion.

Er det ikke sådan man siger?

DS

Fra : C. Overgaard

Dato : 04-02-06 20:25

> Er de da totalt gak-gak i den islamiske verden?

Nej, men den syriske regering har fået mere tid til at markulere de
belastende papire, som stammer fra deres 20-årige tradition med bil-bomber i
Libanon.

FN har ikke tid til at stille de pinlige spørgsmål til den syriske regering,
når FN samtidig skal bruge kræfter på at trappe tegningskonflikten ned.

So simple is that.

Smart af den syriske regering.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard