Politi minimerede Hillerøddemo grundlovsst~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-06 16:41

Jeg ankom i god tid til Posen ved Hillerød slotssø og vi var ca firs
Dansk Front tilhængere og dobbelt antal farligt udseende
muslimslagsbrødre og en snes politibiler med ti betjente i vejr.
Demo udsattes i timevis og jeg gik tilbage til min chafør, der ikke
turde gå nær Jonni Hansen (han er engang blevet fotograferet i snak
med DNSB-lederen og er siden blevet chikaneret voldeligt og risikerede
sit job pga EB-løgn om at han så var nazi.)
Da jeg skulle tilbage til demoen, afviste politiet dette, og jeg tog
S-tog hjem, med enorme forsinkelser for politiet har stoppet,
indespærret og returneret mange hundrede eller tusinde unge DanskFront
sympatisører for at hindre demoen i at blive stor

Vi har mødefrihed efter grundloven, men selvom der ikke var optræk til
vold eller andre problemer valgte vort pro-musliske politi grundløst
at bryde grundloven

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-02-06 18:21

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> [...]
> indespærret og returneret mange hundrede eller tusinde unge DanskFront
> sympatisører for at hindre demoen i at blive stor

Det er noget svineri at politiet stoppede og returnerede mange hundrede
eller tusinde unge DanskFront-sympatisører for at hindre demoen i at blive
stor. Kunne man nogensinde drømme om at hindre muhamedanerne og
rødfascisterne i at komme til (mod)demonstration?
--
NoTrabajo

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-06 19:02

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> demoen i at blive stor. Kunne man nogensinde drømme om at hindre
> muhamedanerne og rødfascisterne i at komme til (mod)demonstration?

Hold nu din kæft og få dig et ærligt arbejde. Du er ikke et hak bedre end de
muslimske samfundsnassere, der trods alt har en dagsorden andet end
dovenskab.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-02-06 21:42

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i
> [...]
>
> Hold nu din kæft og få dig et ærligt arbejde. Du er ikke et hak bedre
> end de muslimske samfundsnassere, der trods alt har en dagsorden

Nåda, nåda, ..
--
NoTrabajo

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-02-06 22:34

NoTrabajo wrote:

> Det er noget svineri at politiet stoppede og returnerede mange
> hundrede eller tusinde unge DanskFront-sympatisører for at hindre
> demoen i at blive stor.

Det er også løgn. Der blev arresteret i alt ca 160, og det store flertal var
autonome og unge indvandrere.

Kunne man nogensinde drømme om at hindre
> muhamedanerne og rødfascisterne i at komme til (mod)demonstration?

Ja, som du ser.

Hvor skulle de i øvrigt have fundet 1000 "Dansk" Front-tilhængere? Så mange
idioter er der ikke i hele Danmark.

Hvor mange stemmer var det lige de fik ved kommunevalget?

--
Per V.

Fra : Mendoza

Dato : 05-02-06 00:06

Per Vadmand wrote:

> [...]
> mange idioter er der ikke i hele Danmark.
>
> Hvor mange stemmer var det lige de fik ved kommunevalget?

Havde du ikke forladt gruppen? Man skal åbenbart ikke glæde sig for
tidligt....

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-02-06 00:51

Mendoza wrote:

> Havde du ikke forladt gruppen? Man skal åbenbart ikke glæde sig for
> tidligt....

Jeg fandt ud af, at I ikke har godt af ikke at blive sagt imod. I kunne jo
komme til at tro, I var i flertal.
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Ole Christiansen

Dato : 05-02-06 09:32

> [...]
> http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm
>
> Ja og så i videnskab.jura !! De skide facister sviner jo alle grupper til

/Ole

Fra : Egon Stich

Dato : 05-02-06 11:35

> [...]
> --
> Per V.
>
> P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på

Nå--
Så er det derfor, du har stukket halen imellem benene på dk.politik?
Der var vist et flertal, du ikke kunne klare?

ES

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-02-06 18:40

Egon Stich wrote:

> Nå--
> Så er det derfor, du har stukket halen imellem benene på dk.politik?
> Der var vist et flertal, du ikke kunne klare?

Man har pligt til at bekæmpe dumhed og intolerance, hvor den findes. Af og
til tager jeg bare en pause.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-06 19:13

> Man har pligt til at bekæmpe dumhed og intolerance, hvor den findes.
> Af og til tager jeg bare en pause.

"Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig for
kort til dk.politik.muslimtilsvining."

Din selvretfærdighed er kvalmende og dit hykleri grænseløst. Du har i dén
grad mistet al respekt fra min side. Det kan du selvfølgelig være ligeglad
med. Jeg er jo blot en reaktionær, brunskjortet højrefløjser. Du skal bare
udvide dit latterlige hykleri til at omfatte Sovjet og Stalin, så får du
garanteret den respekt fra AHW og Mozilla, du så tydeligt efterstræber.

Endnu engang: Skam dig, Per Vadmand, og fy for fanden.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-02-06 19:23

Jens Bruun wrote:

> Din selvretfærdighed er kvalmende og dit hykleri grænseløst. Du har i
> dén grad mistet al respekt fra min side.

Det er jeg da ked af.

Det kan du selvfølgelig være
> ligeglad med. Jeg er jo blot en reaktionær, brunskjortet
> højrefløjser.

Du har nogle platte synspunkter på visse ting, men bortset fra det hører du
da bestemt til de mere fornuftige, især her i gruppen (hvor konkurrencen
selvfølgelig heller ikke er så hård).

Du skal bare udvide dit latterlige hykleri til at
> omfatte Sovjet og Stalin, så får du garanteret den respekt fra AHW og
> Mozilla, du så tydeligt efterstræber.

Deres respekt har jeg ikke behov for. Men jeg fremnfører mine synspunkter
hvor og hvornår det passer mig - og især uanset hvem det passer og ikke
passer.

> Endnu engang: Skam dig, Per Vadmand, og fy for fanden.

Det er måske betegnende, at det er mig og ikke skribenter som "No Trabajo"
eller "Laudahn", du udsætter for sådan en svada...
--
Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-06 19:42

> Det er måske betegnende, at det er mig og ikke skribenter som "No
> Trabajo" eller "Laudahn", du udsætter for sådan en svada...

Ja. Jeg er oprigtigt skuffet over dig. De andre, du nævner, gider jeg ikke
bruge energi på.

Fra : Wilstrup

Dato : 06-02-06 00:05

> Det er jeg da ked af.

Er du virkelig?

> Det kan du selvfølgelig være

Nu han siger det!

> Du har nogle platte synspunkter på visse ting, men bortset fra det hører
> du da bestemt til de mere fornuftige, især her i gruppen (hvor
> konkurrencen selvfølgelig heller ikke er så hård).

Mener du det for alvor? At han har fornuftige synspunkter? Umuligt.

> Du skal bare udvide dit latterlige hykleri til at

Utroligt!

> Deres respekt har jeg ikke behov for. Men jeg fremnfører mine synspunkter
> hvor og hvornår det passer mig - og især uanset hvem det passer og ikke
> passer.

javist!Det ved /jeg/ skam godt - også når det ikke passer

Ja, fy, hvor må du være ked af det at du nu ikke længere har Søren Bruns
respekt. Græder du dig ikke i søvn over det?

> Det er måske betegnende, at det er mig og ikke skribenter som "No Trabajo"
> eller "Laudahn", du udsætter for sådan en svada...

Næ, det er måske mere betegnende for at du har ladet dig snyde af hans
synspunkter alt for længe - hans synspunkter er bestemt ekstreme
højrefløjssynspunkter.
--
Wilstrup

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-06 03:24

"Mendoza" <doza@nospam.dk> wrote in message
> [...]

En lille del af de voldelige horder, der udførte milliondyrt hærværk,
var politiet nødt til at arrestere, fordi det skete lige foran dem
Disse får derved et kærkomment martyrium og stimuleres således til at
eskalere deres "antiracistiske kamp"
Ved mange af de fremskridts-møder jeg har været arrangør af , har det
været tydeligt at politiet anholder autonome tilskuere til deres
kammeraters voldsforbrydelser for at give dem enorme pengesummer
sidenhen, som erstatning for "uberettiget anholdelse"
Politiet er kendt fra SSP med, hvordan man skaber spejder-korpsånd og
sammenhold og styrker de kriminelle, ala fædregruppe-indsatsen

Hovedsageligt notoriske voldsmænd og deres følge blev fjernet -
hundreder af råbende, skrigende, hejlende, selvbevidste
religions-propaganderende helligkrigere fik lov af politiet til at
demonstrere tæt ved den civiliserede og problemfri DanskFront demo,
som jeg var med i, indtil politiet pludselig fandt på at holde mig
væk, fordi jeg kortvarigt gik hen og talte med to fremskridts-venner,
Rene Brinck og Henrik Søndergaard, der var angst for at blive
fotograferet i nærheden af Jonni Hansen.
Det var ren chikane og en dagsorden fra højere sted, der var grund til
at jeg udelukkedes fra demoen - der var ikke optræk til problemer som
kunne retfærdiggøre at politiet skabte skarpe fronter og hindrede at
man gik frem og tilbage mellem de knap hundreder demonstranter, der
var sluppet gennem politifilteret, og de mange hundrede tilskuere, der
var parat til at blive DanskFront sympatiserende demonstranter, hvis
muslim-horderne var blevet holdt væk, så det for en forsigtigt
borgerdyr var blevet en ufarlig sag at blande sig med os
dannebrogs-markerede kerne-aktivister
Politiet skræmte os ihærdigt med at hvis vi antændte koran, ville der
blive slået hårdt ned på sådant - men Jonni Hansen-tilhængere har
altid varet totalt lovlydige og de langt flere unazistiske DanskFront
folk er helt enige i denne strategi og har totalt styr på både
medlemmer og fjernere sympatisører, som klart ønsker at distancere sig
fra de arbejdsløses flok, muslimernes og de autonomes

Antal stemmer reguleres af spærreregel
Hvis der var folkeafstemningsdemokrati havde en koalition af
Fremskridtsparti, DF og DNSB i årtier regeret Danmark

> Havde du ikke forladt gruppen? Man skal åbenbart ikke glæde sig for
> tidligt....

Fordi politiet fører effektiv deloghersk politik og opsplitter hvad
kunne være blevet en tusindtallig stordemonstration, så kan medierne
nu bagatelisere danskhedens forkæmpere.

Da jeg ikke kunne komme tilbage til Dansk Front gruppen på Posen i
Hillerød, tog jeg toget hjem - politiet ville heller ikke lade mig
passere over til dem jeg havde kørelejlighed med.
På Hillerød og nærliggende stationer var der af politiet arrangeret
uberettigede driftsforstyrrelser og ved Hovedbane-gården indfangede
politiet ved 13-tiden store antal udenlandkse DanskFront-sympatisører,
der var kommet rejsende hertil og nogle blev indelukket på en
restaurant indtil "festen var forbi".

De der stoppedes ved Allerød og Birkerød stationer, ved jeg ikke om er
returneret med busser eller tog, men da mit tog fra Hillerød endelig
fik lov at gøre mod byen, blev det af politiet stoppet undervejs og
der blev ført nogle snese DanskFront-tilhængere ind, medbringende
talrige dannebrogs-faner.

I bilen på vej til Hillerød havde vi set over tyve store politibiler,
der nok også kan have deporteret demonstranter væk, og politiets
hellikopter hang lavt over Hillerød og undertiden Allerød-Birkerød så
de havde det store overblik og kunne opsplitte og fjerne den sandhed
om folkeligt sammenhold, som danskerne ikke må kende til.

Ingen fra dk.videnskab.jura, hvor man har stor indsigt og stor
loyalitet med godhedsindustrien, har nu efter ½ døgn kunne foreslå et
gyldigt alibi for politiets grundlovsbrud mht målrettet og chikanøst
at forhindre mødefriheden i at blive overholdt.

Havde der været et lille lovbrud fra DanskFront-sympatisørernes eller
tilskuernes side, så var der måske en undskyldning til at splitte en
stor-demo op.
Det er også i Tyskland et meget brugt trick, at politiet ved
grænseovergange mm spotter hvem kan tænkes at være på vej til demo, og
holder dem væk indtil alt er overstået.

Politi-styrkerne hvoraf alene jeg på min vej så mange hundrede
forskellige ansigter (og selv ved Nørreport Station havde de en bil
holdende, var velinstrueret om hvem alle gengangere blandt fremmødte
var, og talte pænt til mig, men kropsvisiterede (temmelig komisk) Rene
Brinck, der havde kørt for mig, og var langt mere velsoigneret end
mig, der var i shorts.
Rene Brinck er engang blevet fotograferet sammen med DNSB ved et Den
Danske Forenings hvor korthårede med kelterkors kom ofr at høre
Glistrup-foredrag og beskyttede os imod de maskerede, bevæbnede
voldsmænd fra Ungdomshuset.
Siden har Ekstrabladet igen og igen kaldt ham nazi-medlem, og dementi
kan ikke opnås.

Kamal Qureshis som havde tabt i byretten til mig, vandt i landretten
ved
dels at opdigte en skinger løgn om at jeg havde båret hagekors på
tøjet ved et EURO-møde med Glistrup i 2000,
dels ved at bruge som bevis på Moses Hansens optogets "nazisme" at
Rene Brinck og en Odin-Lever sweaterbeklædt var med foruden mig i
denne 2002-Nørrebro-demo. At dette er klar mened, altså falsk
forklaring til retten, er undergivet offentlig påtale og jeg har
anmeldt til anklagemyndigheden, der ringer mig op igen og igen og nok
snart finder en undskyldning for ikke at sigte og straffe Kamal
Qureshi. Der ville blive uværdig til at være MF, hvis han fik sådan
dom, og TV videooptog ømufolkeafstemningsmødet, så der er beviser på
at jeg ikke bar hagekors (Qureshi blander rygter sammen, jeg blev af
bogmesse udvist for at bære et stort Z på tøjet under
folketingsvalgkampen i 2001)

Godhedindustrien er ferm til at stemple modstandere som extremister og
splitte os op, så det tavse flertal ikke samarbejder med "dem de andre
ikke må lege med". Del og hersk politiken er vigtig for muslimlobby,
som forklaret i min trådstart herom igår.

" Hemmeligheden bag dygtigt lederskab er at holde de fem, der
hader dig, adskilt fra de fem, som endnu ikke har bestemt sig. "
Casey Stengel

..

Fra : Olfert

Dato : 04-02-06 18:01

Godt gået

Fra : Ralph

Dato : 05-02-06 00:59

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

Nu er det godt mange år siden jeg har set et BW indlæg, men 5
stvaefejl(det var ikke engang med vilje) i et så kort indlæg ligner lidt
en fake i forhold til tidligere tiders Bo, EB-løgn peger så igen i retning
af Bo, men det var ikke derfor jeg svarede

Disse mange hundrede eller tusinde kunne så være i een enkelt HT bus, SÅ
fatter jeg ikke I har problemer med den kollektive trafik i København.

--
venligst
Ralph

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-02-06 00:39

> [...]
> hjem, med enorme forsinkelser for politiet har stoppet, indespærret og
> returneret mange hundrede eller tusinde unge DanskFront sympatisører for

Der kan også være andre årsager end politiets afvisning til at ikke alle
fremmødte var med i selve manifestationen. Jeg læste en øjenvidneberetning
fra Henrik Søndergård, som skrev at han holdt sig på afstand, da han så at
Jonni Hansen og Bo Warming deltog.

Det var nok meget klogt ikke at brænde koraner af ved den lejlighed, da
medierne så ville have udført deres følelsesopviglende ekspertise med at
sammenligne med nazisternes bogbrændinger. Indtil videre har befolkningen en
rationel holdning til Muhamedfornærmelserne, men medierne kan let få
holdningen til at svinge over på muhamedanernes side ved at skildre
ytringsfrihedsforkæmperne som onde nazister.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-02-06 00:52

Per Hagemann wrote:

> medierne kan let få holdningen til at svinge over på muhamedanernes
> side ved at skildre ytringsfrihedsforkæmperne som onde nazister.

Yrtingsfrihedsforkæmpere brænder da ikke bøger, vel?
--
Per V.

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-02-06 02:00

> Yrtingsfrihedsforkæmpere brænder da ikke bøger, vel?

At brænde et eksemplar af en bog er en ytring, at brænde alle eksemplarer er
censur.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 05-02-06 02:56

Per Hagemann wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> At brænde et eksemplar af en bog er en ytring, at brænde alle eksemplarer er
> censur.

Nej. At brænde én bog er stupiditet - mange bøger endnu mere dumt...

For at det skal være "en ytring" skulle det f.eks. være en kritisk
anmeldelse af bogen eller en kommentarsamling til større tekstdele eller
andre civiliserede udtryksformer.

Bogbrænding *bør* være helt fremmed for demokratisk tænkende mennesker.
Intet mindre.

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Egon Stich

Dato : 05-02-06 11:37

> Yrtingsfrihedsforkæmpere brænder da ikke bøger, vel?
> --
> Per V.

Har de da gjort det?
Nej - vel?
Men du er allerede i gang med at lave en "stråmand"
Føj--

ES

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-06 04:38

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> øjenvidneberetning fra Henrik Søndergård, som skrev at han holdt sig
> på afstand, da han så at Jonni Hansen og Bo Warming deltog.

At man kan blive kaldt nazi af Ekstrabladet og Kamal Qureshi hvis man
har været i nærheden af DNSB-lederen, er en risiko.
Hvis Henrik Søndergaard (som Rene Brinck der således
medie-chikaneredes) , havde fast arbejde dvs fyringsrisiko, kunne jeg
forstå at han ikke ville risikere at blive fotograferet i samtale med
Jonni - som han dog har rost i høje toner sammen med mig, når Jonni
udtalte sig folkeligt og effektivt i TV om muslimerne.
At jeg siden citerede ham for dette på det lukkede www.frp.dk , er
vist grund til at denne fine glistrupist idag desværre er lidt mops på
mig.
Glistrup siger man skal stå ved sandheden . - ikke være en
Abu"ToTunge"Laban.

Hvad mon er at frygte ved en demo mod Islam sammen med undertegnede -
at landsbytosseri smitter?

> [...]
> medierne kan let få holdningen til at svinge over på muhamedanernes
> side ved at skildre ytringsfrihedsforkæmperne som onde nazister.

Glistrup har sagt at selvom han fraråder al vold, så mener han at de
unge danskere og tyskere der har smidt molotovs ind i asylcentrer og
lignende har ydet et vigtigt og folke-vækkende signal
De har handlet i "fortvivlensens nødhjælp" - som den der drev
grundlovens fædre i 1848 og blev et kodeord for den tids civil
ulydighed.
De har sikret den folkelige modstand plads i medierne - hindret
fortielse, som journalisterne ville have foretrukket.

Jeg vil fortsat gerne snarest smide brændende koraner på
Rådhuspladsen, hvor der ikke er fodgængere i nærheden, hvis nogen har
en bil. At få sådant i CNN er guld værd - ikke for TorneroseDanmarks
renome, men for den voksende støtte i USA til oprør mod Islam.
Koran er som muslimslør EN KRIGSERKLÆRING MOD VESTLIGE
FRIHEDSRETTIGHEDER

Per Hagemann rammer plet, når han skelner mellem at brænde visse
eksemplarer af en bogudgivelse som SYMBOL
og at brænde alle bøger af en bestemt titel(som paven engang gjorde)
som CENSUR
Tilsvarende bør vi ikke ligge under for at Nyrup-happening med at rive
sider ud af sit eget eksemplar af Fogh-bog "Minimalstaten", af
journalistfjolserne fordrejedes til bogbrændingsagtigt.