Netværksprinter - igen...
Fra : J W Nielsen

Dato : 04-02-06 16:45

Hmmm, nu hænger jeg også i et printerproblem som i tråden nedenfor...

Har udskiftet min gamle Brother laserprinter med en ny - en Brother 7010...
Den oprindelige printer blev uden problemer tilsluttet min Netgear router m.
med printserver uden problemer og har kørt i lang tid, men nu kan jeg s..
ikke få installeret den nye !!!
Jeg har i Netgearopsætningsprogrammet "Printer Port Setup" lavet en Add Port
og den skriver "port 1, DCP7010", så den er ihvertfald der !!!
Når jeg så kører installationsprogrammet MFL-Pro Suite som medfølger
printeren, ender det med, at den ikke kan finde nogen tilsluttet printer...
Der MÅ altså være en eller anden, som har nogle erfaringer - pse help - jeg
har nu rodet rundt i 4 timer og er på vej i dyb depression !!!

God weekend
Jørgen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-02-06 20:00

"J W Nielsen" <jwnfjern@fjern.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>med printserver uden problemer og har kørt i lang tid, men nu kan jeg s..

Kombinationen af printere og 'løse' printservere er en jungle - Nogle
kombinationer virker, andre gør ikke...

Jeg kan ikke finde din printer på brothers site, men er det en såkaldt
GDI printer skal du ikke forvente den fungerer med routeren.

Så skal du ha' fat i en Brother printserver...

<mlr>