/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Ambassade brændt ned
Fra : Frank


Dato : 04-02-06 16:06

Hej

Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702

Tju-hej hvor det går....

Mvh
Frank

 
 
Jens Bruun (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-06 16:12

"Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com

> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>
> Tju-hej hvor det går....

Ja, tju-hej.

Jeg er klar. Er I andre også? Skal vi ikke få dette afgjort én gang for
alle?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Kim Larsen (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-02-06 16:45

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43e4c439$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
> news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com
>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>>
>> Tju-hej hvor det går....
>
> Ja, tju-hej.
>
> Jeg er klar. Er I andre også? Skal vi ikke få dette afgjort én gang for
> alle?

Hvad er det du vil have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
hva´ Bruun ?

--
Kim Larsen

LØRDAG BANKER VI SPANIEN OG SØNDAG VINDER VI EM
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Jens Bruun (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-06 16:49

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4cbf7$0$15782$14726298@news.sunsite.dk

> Hvad er det du vil have afgjort een gang for alle i din lille
> radise-verden, hva´ Bruun ?

Luk arret, Kim Larsen.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Allan Riise (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-02-06 16:54

Jens Bruun wrote:
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4cbf7$0$15782$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Hvad er det du vil have afgjort een gang for alle i din lille
>> radise-verden, hva´ Bruun ?
>
> Luk arret, Kim Larsen.

I Ytringsfrihedens navn?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Jens Bruun (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-06 16:56

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4ce21$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> I Ytringsfrihedens navn?

Hvis det er det bedste, du kan komme op med, så gælder opfordringen også
dig.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Allan Riise (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-02-06 17:32

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4ce21$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> I Ytringsfrihedens navn?
>
> Hvis det er det bedste, du kan komme op med, så gælder opfordringen
> også dig.


Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du har, klart.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Jens Bruun (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-06 17:39

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4d6fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du har,
> klart.

Klart, det er udtryk for en holdning, når man skriver "Hvad er det du vil
have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
hva´ Bruun ?"

Gider du ikke også bare lukke arret, Allan Riise, indtil du har noget
seriøst at byde på?` Indtil da kan du jo muntre dig med at forsøge at rette
andres stave- og tegnsætningsfejl og bakke op om din kammerat fra Blå Stue,
Kim "Jeg er socialist" Larsen.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Allan Riise (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-02-06 17:46

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4d6fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du har,
>> klart.
>
> Klart, det er udtryk for en holdning, når man skriver "Hvad er det du
> vil have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
> hva´ Bruun ?"
>
> Gider du ikke også bare lukke arret, Allan Riise, indtil du har noget
> seriøst at byde på?` Indtil da kan du jo muntre dig med at forsøge at
> rette andres stave- og tegnsætningsfejl og bakke op om din kammerat
> fra Blå Stue, Kim "Jeg er socialist" Larsen.


Så meget for den ytringsfrihed du gerne ser en krig startet for.
Den gælder kun dig og dine, andre skal bare lukke arret.

Du er et simpelt menneske med et simpelt livssyn, og får derfor også et
simpelt liv, hvor du er dømt til at rende rundt og være bange for mørkemænd
som er kommet her til landet alene for at agere 5'te kolonne og voldtage
vores kvinder.
Sådan er dit livssyn, og du har ikke en mulighed for at sætte dig selv i
relief, uden at have et hadebillede at sætte det op imod.

Jeg håber ved Odin ikke at i vil få den krig i ønsker jer så højt, det er 12
tegninger ikke værd, og det er jeres hedske holdninger heller ikke værd.
Det værste man kan gøre ved jer er at tie jer ihjel.

--
Allan Riise: Hil Freja
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Carl (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Carl


Dato : 04-02-06 18:02


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4da74$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jens Bruun wrote:
> > "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> > news:43e4d6fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> >
> >> Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du har,
> >> klart.
> >
> > Klart, det er udtryk for en holdning, når man skriver "Hvad er det du
> > vil have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
> > hva´ Bruun ?"
> >
> > Gider du ikke også bare lukke arret, Allan Riise, indtil du har noget
> > seriøst at byde på?` Indtil da kan du jo muntre dig med at forsøge at
> > rette andres stave- og tegnsætningsfejl og bakke op om din kammerat
> > fra Blå Stue, Kim "Jeg er socialist" Larsen.
>
>
> Så meget for den ytringsfrihed du gerne ser en krig startet for.
> Den gælder kun dig og dine, andre skal bare lukke arret.
>
Tænk over at også dine forfædre har givet deres liv for ydringsfriheden.

Carl



Wilstrup (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 04-02-06 18:06


"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4ddb9$0$2488$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Tænk over at også dine forfædre har givet deres liv for ydringsfriheden.

men ikke for tilsvining af andre! Det har intet med ytringsfrihed at gøre,
men har alene at gøre med dårlig opførsel.

Men hvis det ligger regeringen så meget på sinde, hvorfor så ikke afskaffe
paragrafferne om blasfemi og majestætsfornærmelse?
--
Wilstrup



Per Rønne (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-02-06 19:34

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Men hvis det ligger regeringen så meget på sinde, hvorfor så ikke afskaffe
> paragrafferne om blasfemi og majestætsfornærmelse?

Sidstnævnte ligger vist i grundloven - men der tegner sig nu endelig et
flertal for at afskaffe blasfemibestemmelserne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Lyrik (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 04-02-06 20:23


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1ha91x2.1cb8t8v1w5dmfwN%per@RQNNE.invalid...
> Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:
>
>> Men hvis det ligger regeringen så meget på sinde, hvorfor så ikke
>> afskaffe
>> paragrafferne om blasfemi og majestætsfornærmelse?
>
> Sidstnævnte ligger vist i grundloven - men der tegner sig nu endelig et
> flertal for at afskaffe blasfemibestemmelserne.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk
++++++++++++++++++++++++++++
Det er som at afskaffe knivdrab ved at forbyde neglefile.

Sig det til de ophidsede islamister:" Hallooo! Nu har vi ophævet
blasfemiparagraffen!",-)

Der var ophidselse omkring Teo van Goghs film. Jeg sagde til min islamiske
ven at de var da velkomne til at benytte blasfemiparagraffen. Så ville en
dommer vurdere om der var noget blasfemisk at komme efter.
Jeg tror også de prøvede,- men så ville retten ikke tage en sag på det
grundlag og så var de tilfredse.
Det var en åbenbaring for ham at der var et mindstemål af beskyttelse for
troende. Ellers mente han at de måtte bruge gadens parlament!

Hilsen
Jens



Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 00:55

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1ha91x2.1cb8t8v1w5dmfwN%per@RQNNE.invalid...
> Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:
>
>> Men hvis det ligger regeringen så meget på sinde, hvorfor så ikke
>> afskaffe
>> paragrafferne om blasfemi og majestætsfornærmelse?
>
> Sidstnævnte ligger vist i grundloven - men der tegner sig nu endelig et
> flertal for at afskaffe blasfemibestemmelserne.

Man burde snarere få strammet disse paragraffer i almindelig lovgivning.

Jeg er særdeles meget varm tilhænger af §§ 140 og 266B som jeg mener burde
anvendes langt oftere i dansk strafferet.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Henrik Vestergaard (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 05-02-06 01:39

Kim Larsen wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1ha91x2.1cb8t8v1w5dmfwN%per@RQNNE.invalid...
>> Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:
>>> Men hvis det ligger regeringen så meget på sinde, hvorfor så ikke
>>> afskaffe
>>> paragrafferne om blasfemi og majestætsfornærmelse?
>> Sidstnævnte ligger vist i grundloven - men der tegner sig nu endelig et
>> flertal for at afskaffe blasfemibestemmelserne.
>
> Man burde snarere få strammet disse paragraffer i almindelig lovgivning.
> Jeg er særdeles meget varm tilhænger af §§ 140 og 266B som jeg mener burde
> anvendes langt oftere i dansk strafferet.

Når nu vi skal lege §-ryttere, så er § 78, stk. 2 i Grundloven *mindst*
lige så interessant.

Der står:

=== citat ===
Foreninger, der virker ved eller søger at nå deres mål ved vold,
anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes
tænkende, bliver at opløse ved dom.
=== citat slut ===
Kilde: http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/00000033/00972089.htm

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 04:35

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:43e5491e$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Kim Larsen wrote:
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:1ha91x2.1cb8t8v1w5dmfwN%per@RQNNE.invalid...
>>> Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:
>>>> Men hvis det ligger regeringen så meget på sinde, hvorfor så ikke
>>>> afskaffe
>>>> paragrafferne om blasfemi og majestætsfornærmelse?
>>> Sidstnævnte ligger vist i grundloven - men der tegner sig nu endelig et
>>> flertal for at afskaffe blasfemibestemmelserne.
>>
>> Man burde snarere få strammet disse paragraffer i almindelig lovgivning.
>> Jeg er særdeles meget varm tilhænger af §§ 140 og 266B som jeg mener
>> burde anvendes langt oftere i dansk strafferet.
>
> Når nu vi skal lege §-ryttere, så er § 78, stk. 2 i Grundloven *mindst*
> lige så interessant.
>
> Der står:
>
> === citat ===
> Foreninger, der virker ved eller søger at nå deres mål ved vold,
> anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes
> tænkende, bliver at opløse ved dom.
> === citat slut ===
> Kilde: http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/00000033/00972089.htm

Ja den kan helt sikkert bruges til at få lukket et par højrerabiate
foreninger med tiden, så den kan nemt gå hen og blive interessant.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Per Rønne (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-02-06 07:12

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse
> news:43e5491e$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> > Når nu vi skal lege §-ryttere, så er § 78, stk. 2 i Grundloven *mindst*
> > lige så interessant.
> >
> > Der står:
> >
> > === citat ===
> > Foreninger, der virker ved eller søger at nå deres mål ved vold,
> > anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes
> > tænkende, bliver at opløse ved dom.
> > === citat slut ===
> > Kilde: http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/00000033/00972089.htm
>
> Ja den kan helt sikkert bruges til at få lukket et par højrerabiate
> foreninger med tiden

Som Abu Labans Islamisk Trossamfund?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Henrik Vestergaard (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 05-02-06 10:51

Per Rønne wrote:

> Som Abu Labans Islamisk Trossamfund?

Så bliver stor-løgneren og Pinnocchios overmand arbejdsløs...

http://www.geocities.com/muhammed_tegninger/other.html

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Henrik Vestergaard (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 05-02-06 10:44

Kim Larsen wrote:
> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse
> news:43e5491e$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Når nu vi skal lege §-ryttere, så er § 78, stk. 2 i Grundloven *mindst*
>> lige så interessant.
>> Der står:
>> === citat ===
>> Foreninger, der virker ved eller søger at nå deres mål ved vold,
>> anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes
>> tænkende, bliver at opløse ved dom.
>> === citat slut ===
>> Kilde: http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/00000033/00972089.htm
>
> Ja den kan helt sikkert bruges til at få lukket et par højrerabiate
> foreninger med tiden, så den kan nemt gå hen og blive interessant.

Ganske som § blev overvejet i forbindelse med rockerne, så blev den også
overvejet i forbindelse med Hizb-ut Tahrir -- vigtigst er ikke om man er
højre- eller venstreorienteret. Det vigtige er, at foreninger som ikke
forstår demokratiets spilleregler *kan* opløses ved lov.

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Anders Wegge Jakobse~ (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 05-02-06 08:41

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> writes:

> Jeg er særdeles meget varm tilhænger af §§ 140 og 266B som jeg mener
> burde anvendes langt oftere i dansk strafferet.

Ja, lad os få 266B udvidet, så den også kan bruges til at bure
homofobe inde.

//Wegge

Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 11:59

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3oe1m2qyp.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> writes:
>
>> Jeg er særdeles meget varm tilhænger af §§ 140 og 266B som jeg mener
>> burde anvendes langt oftere i dansk strafferet.
>
> Ja, lad os få 266B udvidet, så den også kan bruges til at bure
> homofobe inde.

Er du bøsse, siden at du går så højt op i det ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Anders Wegge Jakobse~ (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 05-02-06 12:08

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse

>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> writes:

>>> Jeg er særdeles meget varm tilhænger af §§ 140 og 266B som jeg
>>> mener burde anvendes langt oftere i dansk strafferet.

>> Ja, lad os få 266B udvidet, så den også kan bruges til at bure
>> homofobe inde.

> Er du bøsse, siden at du går så højt op i det ?

Nej, jeg er bare træt af din dobbeltmoral. Der er hverken
selvindsigt, konsistens eller intelligens bag dine udsag, kun
rendyrket had til alle andre der er andelsedes end dig selv. SÃ¥ derfor
kunne jeg ikke dy mig for at score et billigt point på at pointere
det. Kommentaren var ikke rettet til dig, så bliv du bare nede i dit
dybe had.

//Wegge


Per Rønne (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-02-06 12:42

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
> news:m3oe1m2qyp.fsf@obelix.wegge.dk...
> > "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> writes:
> >
> >> Jeg er særdeles meget varm tilhænger af §§ 140 og 266B som jeg mener
> >> burde anvendes langt oftere i dansk strafferet.
> >
> > Ja, lad os få 266B udvidet, så den også kan bruges til at bure
> > homofobe inde.
>
> Er du bøsse, siden at du går så højt op i det ?

Vi kender jo alle din kombinerede homofobi og islamofili.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 00:53

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:43e4df00$0$84026$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4ddb9$0$2488$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> > Tænk over at også dine forfædre har givet deres liv for
>> > ydringsfriheden.
>
> men ikke for tilsvining af andre! Det har intet med ytringsfrihed at gøre,
> men har alene at gøre med dårlig opførsel.

HØRT ! Det er det fornuftigste der længe har været skrevet i denne
nyhedsgruppe.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




B. Nice (05-02-2006)
Kommentar
Fra : B. Nice


Dato : 05-02-06 08:29

On Sat, 4 Feb 2006 18:06:00 +0100, "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>
>"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
>news:43e4ddb9$0$2488$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> > Tænk over at også dine forfædre har givet deres liv for ydringsfriheden.
>
>men ikke for tilsvining af andre! Det har intet med ytringsfrihed at gøre,
>men har alene at gøre med dårlig opførsel.

Jeg vil give dig helt ret i at der kan være tale om dårlig opførsel.

Det du bare ikke forholder dig til er, at dårlig opførsel er en
subjektiv betragtning. Når A ytrer sig overfor B kan de have
forskellige værdisæt som gør at B føler sig svinet til hvilket A kan
være fuldstændig uforstående for.

Mange danskere vil opfatte *nogen* muslimers fremfærd som dårlig
opførsel, uden at disse muslimer vil kunne forstå det - og omvendt.

Dårlig opførsel er der meget af - din fremstilling er blot entydigt
rettet mod danskerne. Det er alt for unuanceret.

>
>Men hvis det ligger regeringen så meget på sinde, hvorfor så ikke afskaffe
>paragrafferne om blasfemi og majestætsfornærmelse?

Allan Riise (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-02-06 18:06

Carl wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4da74$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Jens Bruun wrote:
>>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:43e4d6fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>>
>>>> Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du
>>>> har, klart.
>>>
>>> Klart, det er udtryk for en holdning, når man skriver "Hvad er det
>>> du vil have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
>>> hva´ Bruun ?"
>>>
>>> Gider du ikke også bare lukke arret, Allan Riise, indtil du har
>>> noget seriøst at byde på?` Indtil da kan du jo muntre dig med at
>>> forsøge at rette andres stave- og tegnsætningsfejl og bakke op om
>>> din kammerat fra Blå Stue, Kim "Jeg er socialist" Larsen.
>>
>>
>> Så meget for den ytringsfrihed du gerne ser en krig startet for.
>> Den gælder kun dig og dine, andre skal bare lukke arret.
>>
> Tænk over at også dine forfædre har givet deres liv for
> ydringsfriheden.


Ja, jeg har faktisk en morfar der gav sit liv under 2'den verdenskrig, men
fordi jeg ikke har samme holdning som hr. Bruun, så skal jeg lukke arret.
Sørgeligt.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Allan Riise (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-02-06 18:08

Allan Riise wrote:
> Carl wrote:
>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43e4da74$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Jens Bruun wrote:
>>>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:43e4d6fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>>>
>>>>> Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du
>>>>> har, klart.
>>>>
>>>> Klart, det er udtryk for en holdning, når man skriver "Hvad er det
>>>> du vil have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
>>>> hva´ Bruun ?"
>>>>
>>>> Gider du ikke også bare lukke arret, Allan Riise, indtil du har
>>>> noget seriøst at byde på?` Indtil da kan du jo muntre dig med at
>>>> forsøge at rette andres stave- og tegnsætningsfejl og bakke op om
>>>> din kammerat fra Blå Stue, Kim "Jeg er socialist" Larsen.
>>>
>>>
>>> Så meget for den ytringsfrihed du gerne ser en krig startet for.
>>> Den gælder kun dig og dine, andre skal bare lukke arret.
>>>
>> Tænk over at også dine forfædre har givet deres liv for
>> ydringsfriheden.
>
>
> Ja, jeg har faktisk en morfar der gav sit liv under 2'den
> verdenskrig, men fordi jeg ikke har samme holdning som hr. Bruun, så
> skal jeg lukke arret. Sørgeligt.

Der skulle selvfølgelig stå "havde" en morfar ......

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Jens Bruun (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-06 18:09

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4df13$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Ja, jeg har faktisk en morfar der gav sit liv under 2'den
> verdenskrig,

Det har jeg også. Står vi så lige nu?

> men fordi jeg ikke har samme holdning som hr. Bruun, så
> skal jeg lukke arret. Sørgeligt.

Nej, du skal lukke arret, hvis det eneste, du kan bidrage med, er forsøg på
at rette andres stavefejl eller at kalde andres indlæg for "radise-indlæg".
Er det virkeligt så svært at forstå?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Allan Riise (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-02-06 18:18

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4df13$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> Ja, jeg har faktisk en morfar der gav sit liv under 2'den
>> verdenskrig,
>
> Det har jeg også. Står vi så lige nu?

Jeg beder ikke dig om at holde dine holdninger for dig selv, eller mener at
jeg har mere ret til at udtale mig, det giver du stærkt udtryk for at du
mener at have retten til, så nej.

>> men fordi jeg ikke har samme holdning som hr. Bruun, så
>> skal jeg lukke arret. Sørgeligt.
>
> Nej, du skal lukke arret, hvis det eneste, du kan bidrage med, er
> forsøg på at rette andres stavefejl eller at kalde andres indlæg for
> "radise-indlæg". Er det virkeligt så svært at forstå?


Jeg har fandeme ikke kaldt dit indlæg for et "radise indlæg", du bedes se
efter hvem du svarer!

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Allan Riise (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-02-06 18:19

Allan Riise wrote:
> Jens Bruun wrote:
>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43e4df13$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>
>>> Ja, jeg har faktisk en morfar der gav sit liv under 2'den
>>> verdenskrig,
>>
>> Det har jeg også. Står vi så lige nu?
>
> Jeg beder ikke dig om at holde dine holdninger for dig selv, eller
> mener at jeg har mere ret til at udtale mig, det giver du stærkt
> udtryk for at du mener at have retten til, så nej.

Udtale Dig EVEN

>>> men fordi jeg ikke har samme holdning som hr. Bruun, så
>>> skal jeg lukke arret. Sørgeligt.
>>
>> Nej, du skal lukke arret, hvis det eneste, du kan bidrage med, er
>> forsøg på at rette andres stavefejl eller at kalde andres indlæg for
>> "radise-indlæg". Er det virkeligt så svært at forstå?
>
>
> Jeg har fandeme ikke kaldt dit indlæg for et "radise indlæg", du
> bedes se efter hvem du svarer!

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Per Rønne (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-02-06 19:34

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Jens Bruun wrote:

> > Nej, du skal lukke arret, hvis det eneste, du kan bidrage med, er
> > forsøg på at rette andres stavefejl eller at kalde andres indlæg for
> > "radise-indlæg". Er det virkeligt så svært at forstå?

> Jeg har fandeme ikke kaldt dit indlæg for et "radise indlæg", du bedes se
> efter hvem du svarer!

Korrekt, der er Kim Larsen {ikke sangeren} der er sunket så lavt. Og kun
ham.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jens Bruun (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 04-02-06 20:23

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1ha91yq.odrsvn15l3djsN%per@RQNNE.invalid

> Korrekt, der er Kim Larsen {ikke sangeren} der er sunket så lavt. Og
> kun ham.

Ikke desto mindre følte Allan Riise sig foranlediget til at gå ind i en
deltråd på Kim Larsens side, foranlediget af et "radise-indlæg". Hvis det er
det eneste, Allan Riise kan deltage med, kan han for min skyld lukke arret.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Allan Riise (06-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 06-02-06 10:12

Jens Bruun wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1ha91yq.odrsvn15l3djsN%per@RQNNE.invalid
>
>> Korrekt, der er Kim Larsen {ikke sangeren} der er sunket så lavt. Og
>> kun ham.
>
> Ikke desto mindre følte Allan Riise sig foranlediget til at gå ind i
> en deltråd på Kim Larsens side, foranlediget af et "radise-indlæg".
> Hvis det er det eneste, Allan Riise kan deltage med, kan han for min
> skyld lukke arret.

Ved du hvad, det passer jo ikke hvad du skriver, jeg gik ind med et ganske
enkelt spørgsmål, nemlig om det var i ytringsfrihedens navn, du bad Kim
Larsen om at "lukke arret".

Jeg tod slet ikke stilling til Kim Larsen indlæg med den enkelte udmelding,
vel?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Jens Bruun (06-02-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 06-02-06 11:38

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43e7136f$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Jeg tod slet ikke stilling til Kim Larsen indlæg med den enkelte
> udmelding, vel?

Måske du burde gøre det, inden du blander dig i en deltråd?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/31/06)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Allan Riise (06-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 06-02-06 11:48

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e7136f$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> Jeg tod slet ikke stilling til Kim Larsen indlæg med den enkelte
>> udmelding, vel?
>
> Måske du burde gøre det, inden du blander dig i en deltråd?


Jeg må altså ikke kritisere dig for at knægte andres ytringsfrihed, *uden*
samtidigt at fortælle om jeg deler vedkommendes holdning?
Jeg troede at ytrringsfrihed, også indeholdt ytringer Du er imod, hvis ikke,
så har du jo nøjagtig samme tilgang til ytringsfriheden som de Muslimer du
kritiserer så voldsomt, har du ikke?

Det var sørme en ny regel, den kender jeg ikke, og har heller ikke tænkt mig
at følge den, da jeg mener den er opfundet til lejligheden!

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 00:58

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4e1c4$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jens Bruun wrote:
>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43e4df13$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>
>>> Ja, jeg har faktisk en morfar der gav sit liv under 2'den
>>> verdenskrig,
>>
>> Det har jeg også. Står vi så lige nu?
>
> Jeg beder ikke dig om at holde dine holdninger for dig selv, eller mener
> at jeg har mere ret til at udtale mig, det giver du stærkt udtryk for at
> du mener at have retten til, så nej.
>
>>> men fordi jeg ikke har samme holdning som hr. Bruun, så
>>> skal jeg lukke arret. Sørgeligt.
>>
>> Nej, du skal lukke arret, hvis det eneste, du kan bidrage med, er
>> forsøg på at rette andres stavefejl eller at kalde andres indlæg for
>> "radise-indlæg". Er det virkeligt så svært at forstå?
>
> Jeg har fandeme ikke kaldt dit indlæg for et "radise indlæg", du bedes se
> efter hvem du svarer!

Ha ha ha, det kan fjolset heller ikke finde ud af - han er ganske enkelt
total til grin her.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Per Rønne (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-02-06 07:12

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4e1c4$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Jens Bruun wrote:

> >> Nej, du skal lukke arret, hvis det eneste, du kan bidrage med, er
> >> forsøg på at rette andres stavefejl eller at kalde andres indlæg for
> >> "radise-indlæg". Er det virkeligt så svært at forstå?
> >
> > Jeg har fandeme ikke kaldt dit indlæg for et "radise indlæg", du bedes se
> > efter hvem du svarer!
>
> Ha ha ha, det kan fjolset heller ikke finde ud af - han er ganske enkelt
> total til grin her.

Og Kim Larsen har endu ikke fundet ud af, hvem det er der bliver til
grin af denne »radisekrig«. Faktisk kan jeg kun opfordre Jens Bruun til
at auto-sortliste Kim Larsen i den næste månedstid - så bliver det
sikkert lidt mindre »morsomt« for ham.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 15:18

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1ha9yez.12igizb8p5hxfN%per@RQNNE.invalid...
> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:
>
>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43e4e1c4$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> > Jens Bruun wrote:
>
>> >> Nej, du skal lukke arret, hvis det eneste, du kan bidrage med, er
>> >> forsøg på at rette andres stavefejl eller at kalde andres indlæg for
>> >> "radise-indlæg". Er det virkeligt så svært at forstå?
>> >
>> > Jeg har fandeme ikke kaldt dit indlæg for et "radise indlæg", du bedes
>> > se
>> > efter hvem du svarer!
>>
>> Ha ha ha, det kan fjolset heller ikke finde ud af - han er ganske enkelt
>> total til grin her.
>
> Og Kim Larsen har endu ikke fundet ud af, hvem det er der bliver til
> grin af denne »radisekrig«. Faktisk kan jeg kun opfordre Jens Bruun til
> at auto-sortliste Kim Larsen i den næste månedstid - så bliver det
> sikkert lidt mindre »morsomt« for ham.

Nej, bestemt nej, det sjove forsvinder skam ikke af den grund.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 00:56

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4df13$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Carl wrote:
>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43e4da74$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Jens Bruun wrote:
>>>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:43e4d6fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>>>
>>>>> Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du
>>>>> har, klart.
>>>>
>>>> Klart, det er udtryk for en holdning, når man skriver "Hvad er det
>>>> du vil have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
>>>> hva´ Bruun ?"
>>>>
>>>> Gider du ikke også bare lukke arret, Allan Riise, indtil du har
>>>> noget seriøst at byde på?` Indtil da kan du jo muntre dig med at
>>>> forsøge at rette andres stave- og tegnsætningsfejl og bakke op om
>>>> din kammerat fra Blå Stue, Kim "Jeg er socialist" Larsen.
>>>
>>>
>>> Så meget for den ytringsfrihed du gerne ser en krig startet for.
>>> Den gælder kun dig og dine, andre skal bare lukke arret.
>>>
>> Tænk over at også dine forfædre har givet deres liv for
>> ydringsfriheden.
>
>
> Ja, jeg har faktisk en morfar der gav sit liv under 2'den verdenskrig, men
> fordi jeg ikke har samme holdning som hr. Bruun, så skal jeg lukke arret.
> Sørgeligt.

Manden er debil, det er jo ikke udtryk for en normal dansk mentalitet.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Mendoza (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 04-02-06 21:33

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4d6fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du har,
>> klart.
>
> Klart, det er udtryk for en holdning, når man skriver "Hvad er det du
> vil have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
> hva´ Bruun ?"
>
> Gider du ikke også bare lukke arret, Allan Riise, indtil du har noget
> seriøst at byde på?` Indtil da kan du jo muntre dig med at forsøge at
> rette andres stave- og tegnsætningsfejl og bakke op om din kammerat
> fra Blå Stue, Kim "Jeg er socialist" Larsen.

Det må da være rød stue....



Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 01:01

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:jc8Ff.14312$0Q.7189@news.get2net.dk...
> Jens Bruun wrote:
>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43e4d6fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>
>>> Ja, vi må hellere stoppe de der ikke har samme holdninger som Du har,
>>> klart.
>>
>> Klart, det er udtryk for en holdning, når man skriver "Hvad er det du
>> vil have afgjort een gang for alle i din lille radise-verden,
>> hva´ Bruun ?"
>>
>> Gider du ikke også bare lukke arret, Allan Riise, indtil du har noget
>> seriøst at byde på?` Indtil da kan du jo muntre dig med at forsøge at
>> rette andres stave- og tegnsætningsfejl og bakke op om din kammerat
>> fra Blå Stue, Kim "Jeg er socialist" Larsen.
>
> Det må da være rød stue....

Hi hi, ja )

Han stod sgu ikke i forreste række da der blev delt hjerner ud, ham Søren,
øhh, Jens Bruun.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Henri Gath (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 04-02-06 18:25


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4ce21$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jens Bruun wrote:
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43e4cbf7$0$15782$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Hvad er det du vil have afgjort een gang for alle i din lille
>>> radise-verden, hva´ Bruun ?
>>
>> Luk arret, Kim Larsen.
>
> I Ytringsfrihedens navn?

Den ytringsfrihed, landsforrrædere som dig og Kim Larsen kæmper hårdt for at
få afskaffet..



Allan Riise (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 04-02-06 18:27

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4ce21$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Jens Bruun wrote:
>>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:43e4cbf7$0$15782$14726298@news.sunsite.dk
>>>
>>>> Hvad er det du vil have afgjort een gang for alle i din lille
>>>> radise-verden, hva´ Bruun ?
>>>
>>> Luk arret, Kim Larsen.
>>
>> I Ytringsfrihedens navn?
>
> Den ytringsfrihed, landsforrrædere som dig og Kim Larsen kæmper hårdt
> for at få afskaffet..


Næ, hvor har du dog det fra?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Kurt Lund (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 04-02-06 18:46

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev:

>> Den ytringsfrihed, landsforrrædere som dig og Kim Larsen kæmper hårdt
>> for at få afskaffet..
>
>
> Næ, hvor har du dog det fra?

Der har ikke eksisteret et eneste 100% socialistisk land nogensinde med
ytringsfrihed.
Derfor kan socialisters holdninger ikke regnes seriøst.

--
Kurt Lund



Wilstrup (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 05-02-06 11:36


"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4e870$0$47072$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev:
>
>>> Den ytringsfrihed, landsforrrædere som dig og Kim Larsen kæmper hårdt
>>> for at få afskaffet..
>>
>>
>> Næ, hvor har du dog det fra?
>
> Der har ikke eksisteret et eneste 100% socialistisk land nogensinde med
> ytringsfrihed.
> Derfor kan socialisters holdninger ikke regnes seriøst.

Der har ikke eksisteret et eneste 100% kapitalistisk land nogensinde med
ytringsfrihed.
Derfor kan kapitalisternes og højrefjolsernes holdninger ikke regnes
seriøst.
--
Wilstrup
Profettegningerne er et udtryk for Jyllands Postens pubertetsagtige
demonstration af ytringsfriheden - Uffe Ellemann-Jensen.




Kurt Lund (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 05-02-06 13:23

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev:

> Der har ikke eksisteret et eneste 100% kapitalistisk land nogensinde med
> ytringsfrihed.
> Derfor kan kapitalisternes og højrefjolsernes holdninger ikke regnes
> seriøst.

Jo, det har der. Men det er du åbenbart for uvidende til at erkende.
Det er i øvrigt kendetegnende for socialister, at de ikke forstår at opføre
sig ordentligt i en debat. Hvad ligner det at bruge et ord som højrefjolser?
Og det undskyldes ikke ved at modparten bruger tilsvarende gloser.

--
Kurt Lund



Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 15:24

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:43e5ee25$0$38627$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev:
>
>> Der har ikke eksisteret et eneste 100% kapitalistisk land nogensinde med
>> ytringsfrihed.
>> Derfor kan kapitalisternes og højrefjolsernes holdninger ikke regnes
>> seriøst.
>
> Jo, det har der. Men det er du åbenbart for uvidende til at erkende.
> Det er i øvrigt kendetegnende for socialister, at de ikke forstår at
> opføre sig ordentligt i en debat. Hvad ligner det at bruge et ord som
> højrefjolser?
> Og det undskyldes ikke ved at modparten bruger tilsvarende gloser.


Drop du bare dine krokodilletårer, I højrefjolser bruger en retorik som en
MINDST lige så slem, ha ha ha.....

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kurt Lund (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 05-02-06 17:39

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev:

> Drop du bare dine krokodilletårer, I højrefjolser bruger en retorik som en
> MINDST lige så slem, ha ha ha.....

Det er synd, at du ikke forstår at argumentere på en fornuftig måde. Men det
ses ofte, når man ikke har noget fornuftigt at sige.

Smædeord vanærer kun deres ophavsmand. Frit efter Konfutse.

--
Kurt Lund



Hornbech - Nuuk (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Hornbech - Nuuk


Dato : 05-02-06 14:10


> Der har ikke eksisteret et eneste 100% kapitalistisk land nogensinde med
> ytringsfrihed.
> Derfor kan kapitalisternes og højrefjolsernes holdninger ikke regnes
> seriøst.

Højreorienterede må bøje sig dybt i støvet for ytringsfriheden, som den har
været praktiseret i socialistiske lande! (ironi)

/K



Wilstrup (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 05-02-06 15:29


"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> skrev i en meddelelse
news:43e5f92f$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Der har ikke eksisteret et eneste 100% kapitalistisk land nogensinde med
>> ytringsfrihed.
>> Derfor kan kapitalisternes og højrefjolsernes holdninger ikke regnes
>> seriøst.
>
> Højreorienterede må bøje sig dybt i støvet for ytringsfriheden, som den
> har været praktiseret i socialistiske lande! (ironi)

jeg kan gentage at højrefjolserne bøjer sig dybt i støvet for
ytringsfriheden, sålænge det ikke koster noget.
De socialistiske landes ytringsfrihed var konsekvent og kendt - de
kapitalistiske landes ditto har altid haft skjulte dagsordner som nyttige
idioter har troet på indtil det kostede noget.
--
Wilstrup



Jim (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 04-02-06 17:17

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4cbf7$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:43e4c439$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> "Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
>> news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com
>>
>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>>>
>>> Tju-hej hvor det går....
>>
>> Ja, tju-hej.
>>
>> Jeg er klar. Er I andre også? Skal vi ikke få dette afgjort én gang for
>> alle?
>
> Hvad er det du vil have afgjort een gang for alle i din lille
> radise-verden, hva´ Bruun ?
>
Du må da selv leve i radiseverdenen med dig som den røde baron.

J.



Barfly. (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Barfly.


Dato : 04-02-06 16:15


"Frank" <frank@spam.dk> wrote in message
news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
> Hej
>
> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>
> Tju-hej hvor det går....
>


mærkeligt at et dikatatur ikke har politi/militær til at beskytte en bygning
...




Carl (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Carl


Dato : 04-02-06 16:17


"Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
> Hej
>
> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>
> Tju-hej hvor det går....
>
Jeg syntes det er en oplagt mulighed for at bryde de diplomatiske
forbindelser med Syrien.
Dermed også den hjælp de måtte få af danskerne.

mvh
Carl



HC (04-02-2006)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 04-02-06 16:23


> Jeg syntes det er en oplagt mulighed for at bryde de diplomatiske
> forbindelser med Syrien.
> Dermed også den hjælp de måtte få af danskerne.




Ja, jeg kan ærlig talt ikke se nogen grund til at bruge skattekroner på de
mennesker... Hvis vi er uvelkomne dernede, så lad os trække os helt hjem
derfra - og afbryde forbindelsen.


Det er da lige godt nok for groft.. Hærværk er ulovligt - men det er det jo
nok ikke hvis man kalder sig for muslim. Så må man jo både voldtage, myrde,
etc, i guds navn - så hvorfor ikke sætte ild til en bygning?

Fik de mon evakueret den? Det tror jeg dårligt de måtte have gidet at sørge
for.

HC



HC (04-02-2006)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 04-02-06 16:29


> Fik de mon evakueret den? Det tror jeg dårligt de måtte have gidet at
> sørge
> for.


Det hører jeg så i radioen at bygningen 'var.

HC



Anders Peter Johnsen (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 04-02-06 16:42

HC skrev:
>> Fik de mon evakueret den? Det tror jeg dårligt de måtte have gidet at
>> sørge
>> for.
>
>
> Det hører jeg så i radioen at bygningen 'var.

Gudskelov.

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Per Rønne (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-02-06 17:37

HC <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> wrote:

> > Fik de mon evakueret den? Det tror jeg dårligt de måtte have gidet at
> > sørge for.

> Det hører jeg så i radioen at bygningen 'var.

Ambassaden var lørdagslukket, ditto med den svenske ambassade. Det er
uvist med den chilenske.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Anders Peter Johnsen (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 04-02-06 16:24

Carl skrev:
> "Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
> news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
>> Hej
>>
>> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>>
>> Tju-hej hvor det går....
>>
> Jeg syntes det er en oplagt mulighed for at bryde de diplomatiske
> forbindelser med Syrien.
> Dermed også den hjælp de måtte få af danskerne.

Helt enig.

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

NoTrabajo (04-02-2006)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 04-02-06 16:56


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:43e4c701$0$47004$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>
> > Jeg syntes det er en oplagt mulighed for at bryde de diplomatiske
> > forbindelser med Syrien.
> > Dermed også den hjælp de måtte få af danskerne.
>
> Helt enig.

Men det gør vore halalhippiepolitikere selvfølgelig ikke. For det vil jo
bare optrappe konflikten, vil de sige. Hellere falde på knæ for
muhamedanismen og "få fred i vor tid", som Chamberlain sagde efter
München-aftalen i 1938. Dengang var det nazismen man faldt på knæ for.

http://www.google.dk/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ada%3Aofficial_s&hl=da&q=%22m%C3%BCnchen+aftalen%22&meta=lr%3Dlang_da&btnG=Google-s%C3%B8gning

--
NoTrabajo



Vidal (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 04-02-06 19:02

NoTrabajo wrote:

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:43e4c701$0$47004$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>>
>>>Jeg syntes det er en oplagt mulighed for at bryde de diplomatiske
>>>forbindelser med Syrien.
>>>Dermed også den hjælp de måtte få af danskerne.
>>
>>Helt enig.
>
>
> Men det gør vore halalhippiepolitikere selvfølgelig ikke. For det vil jo
> bare optrappe konflikten, vil de sige. Hellere falde på knæ for
> muhamedanismen og "få fred i vor tid", som Chamberlain sagde efter
> München-aftalen i 1938. Dengang var det nazismen man faldt på knæ for.

Hvad vil du have ud af optrappe konflikten?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

NoTrabajo (04-02-2006)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 04-02-06 21:45


"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i
news:43e4ebee$0$38715$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> NoTrabajo wrote:
>
>> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
>> meddelelse news:43e4c701$0$47004$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>>>
>>>> Jeg syntes det er en oplagt mulighed for at bryde de diplomatiske
>>>> forbindelser med Syrien.
>>>> Dermed også den hjælp de måtte få af danskerne.
>>>
>>> Helt enig.
>>
>>
>> Men det gør vore halalhippiepolitikere selvfølgelig ikke. For det
>> vil jo bare optrappe konflikten, vil de sige. Hellere falde på knæ
>> for muhamedanismen og "få fred i vor tid", som Chamberlain sagde
>> efter München-aftalen i 1938. Dengang var det nazismen man faldt på
>> knæ for.
>
> Hvad vil du have ud af optrappe konflikten?

Vi ville være i vores gode ret til ikke at have noget med disse vilde
muhamedanere at gøre. At de opfatter et diplomatisk brud som en optrapning,
er deres problem.
--
NoTrabajo


Hikker (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Hikker


Dato : 04-02-06 16:24

On Sat, 4 Feb 2006 16:17:20 +0100, "Carl" <news@111.dk> wrote:


>Jeg syntes det er en oplagt mulighed for at bryde de diplomatiske
>forbindelser med Syrien.
>Dermed også den hjælp de måtte få af danskerne.
>
>mvh
>Carl

Det var hvad vi kunne forvente, Syrien er en terrorstat, vi har ikke
noget at bruge forbindelser til dem.







Jacob Rohde (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jacob Rohde


Dato : 04-02-06 16:26


"Frank" <frank@spam.dk> wrote in message
news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
> Hej
>
> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>
> Tju-hej hvor det går....
>
Det er helt surrealistisk. Man kan næsten kun se måbende til; helt
uforståeligt.



C. Overgaard (04-02-2006)
Kommentar
Fra : C. Overgaard


Dato : 04-02-06 16:32

"Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
> Hej
>
> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>

Nej, vi skal ikke. Vi skal afbryde vores diplomatiske forbindelser med de
lande, som kritiserer os. USA, Vatikanet og England incl. Se at få solgt
bygningerne verdenen over i en fart.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard



Kim Larsen (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-02-06 16:48

"C. Overgaard" <newsgroup@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4c896$0$174$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
> news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
>> Hej
>>
>> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>>
>
> Nej, vi skal ikke. Vi skal afbryde vores diplomatiske forbindelser med de
> lande, som kritiserer os. USA, Vatikanet og England incl. Se at få solgt
> bygningerne verdenen over i en fart.

Ja lad os få rømmet ambassade-bygningen derinde på Østerbro og normaliseret
forholdene omkring Fort America, den er jeg med på.

--
Kim Larsen

LØRDAG BANKER VI SPANIEN OG SØNDAG VINDER VI EM
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




HC (04-02-2006)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 04-02-06 16:50


> Nej, vi skal ikke. Vi skal afbryde vores diplomatiske forbindelser med de
> lande, som kritiserer os. USA, Vatikanet og England incl. Se at få solgt
> bygningerne verdenen over i en fart.




NEJ....


Der skal ikke skæres af, for lande der kritiserer os. Det handler det ikke
om.

Der skal ikke ydes u-landshjælp til lande der gør skade på dansk ejendom,
danske mennesker (uanset religion\oprindelse), eller deslige - det er dét
der handler om.

Politik handler jo om kritik - hvis man ikke må kritisere nogen, hvordan
skal man så kunne forvente fremskridt? Det er jo dét man kan se nede i de
her lande, hvor de lever efter hvad der står i en knaldroman... altså...
c'mon.

HC



Jim (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 04-02-06 17:16

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4cd17$0$38699$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> Nej, vi skal ikke. Vi skal afbryde vores diplomatiske forbindelser med de
>> lande, som kritiserer os. USA, Vatikanet og England incl. Se at få solgt
>> bygningerne verdenen over i en fart.
>
>
>
>
> NEJ....
>
>
> Der skal ikke skæres af, for lande der kritiserer os. Det handler det ikke
> om.

Nu er det jo ikke kun alm. verbal og velovervejet kritik, Danmark står over
for, men decideret væbnet angreb.
Det kaldes krig.
Og du kan vel ikke seriøst mene, at vi skal fortsætte et samarbejde med
dertilhørende støtte til samme befolkning, som dyrker deres jihad mod os?

> Der skal ikke ydes u-landshjælp til lande der gør skade på dansk ejendom,
> danske mennesker (uanset religion\oprindelse), eller deslige - det er dét
> der handler om.

Var det ikke det, der stod?
Hvor om alting er, så kan jeg på ingen måde stå inde for at støtte islamiske
befolkninger, der er så primitive, at der ikke skal mere end en tegning til
at provokere dem til vold og trusler.

> Politik handler jo om kritik - hvis man ikke må kritisere nogen, hvordan
> skal man så kunne forvente fremskridt? Det er jo dét man kan se nede i de
> her lande, hvor de lever efter hvad der står i en knaldroman... altså...
> c'mon.

Og hvis man ikke må kritisere den pedofet med satiriske tegninger, hvordan
skal vi så nogen sinde få dem overbevist om, at islam er ækelt.
Hvis danskere ophøjede enten Peter Lundin (hvad er da det for et tøsenavn)
eller Marc Dutroux til helgener, så skulle du høre et ramaskrig.
Egentlig underligt at de ikke må afbillede deres pedofet, når nu vi i den
vestlige verden har en tradition med at tage billeder af vores pedofile
forbrydere, medens de hylder dem.

De er skøre de muhamsere.



Knud Larsen (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 04-02-06 16:57


"Frank" <frank@spam.dk> wrote in message
news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
> Hej
>
> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>
> Tju-hej hvor det går....

Det kan ikke passe den tidligere leder af islam-instituttet i Damaskus Bæk
Simonsen siger at islam er utrolig elastisk, og kan indrette sig på
hvadsomhelst.




GB (04-02-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 04-02-06 17:35

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in
news:43e4ced9$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Det kan ikke passe den tidligere leder af islam-instituttet i Damaskus
> Bæk Simonsen siger at islam er utrolig elastisk, og kan indrette sig
> på hvadsomhelst.

Nåeh, ja - det er jo Niels-Ivar's guru.

Lyrik (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 04-02-06 17:00


"Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
> Hej
>
> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>
> Tju-hej hvor det går....
>
> Mvh
> Frank
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Regeringspartiet i Diktaturstaten Syrien hedder Bath-partiet. Det samme som
regerede i Iraq.

Jeg håber at slynglerne snart vover sig ud i en væbnet konflikt med vesten
så vi kan få skovlen under dem!

De og deres infantile tankesæt skal gå samme vej som dinosaurerne.

Jens




HC (04-02-2006)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 04-02-06 17:20


> Jeg håber at slynglerne snart vover sig ud i en væbnet konflikt med vesten
> så vi kan få skovlen under dem!


Enig.

HC



Søren Nielsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Søren Nielsen


Dato : 05-02-06 00:35

Lyrik wrote:
>
> Jeg håber at slynglerne snart vover sig ud i en væbnet konflikt med
> vesten så vi kan få skovlen under dem!
>
> De og deres infantile tankesæt skal gå samme vej som dinosaurerne.
>
> Jens

Helt enig. Det ser åbenbart ud til, at dét er det eneste sprog de taler. Så
lad dem bare spille op.

Søren



Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 01:04

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4cfa0$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
> news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
>> Hej
>>
>> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>>
>> Tju-hej hvor det går....
>>
>> Mvh
>> Frank
> +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Regeringspartiet i Diktaturstaten Syrien hedder Bath-partiet. Det samme
> som regerede i Iraq.
>
> Jeg håber at slynglerne snart vover sig ud i en væbnet konflikt med vesten
> så vi kan få skovlen under dem!

Det er noget af det sygeste og mest stupide der endnu er skrevet her i denne
NG. Kan du ikke tage ned og gå i krig med dem så vi kan slippe for mere af
dit sygelige skriveri, Jens ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




B. Nice (05-02-2006)
Kommentar
Fra : B. Nice


Dato : 05-02-06 08:37

On Sat, 4 Feb 2006 17:00:10 +0100, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

>
>"Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
>news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
>> Hej
>>
>> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>>
>> Tju-hej hvor det går....
>>
>> Mvh
>> Frank
>+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
>Regeringspartiet i Diktaturstaten Syrien hedder Bath-partiet. Det samme som
>regerede i Iraq.
>
>Jeg håber at slynglerne snart vover sig ud i en væbnet konflikt med vesten
>så vi kan få skovlen under dem!

Ja, med den holdning er det jo også kun et spørgsmål om tid inden det
sker. Jeg vil nu gerne udsætte det lidt. Men du må da gerne gå i
forvejen. Du skal bare ikke tage det danske flag med, for du
repræsenterer ikke mig.

>
>De og deres infantile tankesæt skal gå samme vej som dinosaurerne.
>
>Jens
>
>

Jim (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 04-02-06 17:06

"Frank" <frank@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:7lg9u15mc5iohpv9g5hte8b739767lf36m@4ax.com...
> Hej
>
> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>
> Tju-hej hvor det går....

Sikke en masse penge, den danske stat kommer til at spare på den konto.
Jo mere ballade de lavintelligente og degenererede koranfascister laver, jo
større årsag til at lukke for støtten til dem.

J.



Kurt Lund (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 04-02-06 17:38

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev:

> Sikke en masse penge, den danske stat kommer til at spare på den konto.
> Jo mere ballade de lavintelligente og degenererede koranfascister laver,
> jo større årsag til at lukke for støtten til dem.

Du tager fejl. De er ikke degenererede. Det ville kræve, at de på et
tidspunkt har været udviklede.

--
Kurt Lund



Kim Larsen (05-02-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-06 01:05

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:43e4d871$0$47078$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev:
>
>> Sikke en masse penge, den danske stat kommer til at spare på den konto.
>> Jo mere ballade de lavintelligente og degenererede koranfascister laver,
>> jo større årsag til at lukke for støtten til dem.
>
> Du tager fejl. De er ikke degenererede. Det ville kræve, at de på et
> tidspunkt har været udviklede.

Præcis det samme som man kan sige om alle jer højre-rabiate skvadderhoveder.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Trans (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Trans


Dato : 04-02-06 19:06

Frank wrote:

> Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:

Kan det nu også betale sig? Hvis vi har en ambassade i Damaskus,
kommer der bare en hel masse arabere og søger visum til og
familiesammenføreing og integration som bistandsklienter i Danmark. Er
det til vores fordel? Det synes jeg ikke.

Bent


Hikker (04-02-2006)
Kommentar
Fra : Hikker


Dato : 04-02-06 20:31

On Sat, 04 Feb 2006 16:06:24 +0100, Frank <frank@spam.dk> wrote:

>Hej
>
>Det ser ud til at vi skal have en ny ambassadebygning i Damaskus:
>
>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=436702
>
>Tju-hej hvor det går....
>
>Mvh
>Frank


Ja, men de blev lige tømt for værdier før de blev brændt.




fribytteren (05-02-2006)
Kommentar
Fra : fribytteren


Dato : 05-02-06 02:37


Wilstrup skrev:

> "Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
> news:43e4ddb9$0$2488$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > > Tænk over at også dine forfædre har givet deres liv for ydringsfriheden.
>
> men ikke for tilsvining af andre! Det har intet med ytringsfrihed at gøre,
> men har alene at gøre med dårlig opførsel.

Når jeg har forsøgt at svine andre til, er den første jeg har svinet
til faktisk mig selv.

De handlinger eller de ord vi bruger, udgår fra os selv, hvorfor den
første der er blevet tilsvinet er os selv. Vi kan ikke tilsvine andre
uden at vi selv er tilsvinet.

Et rent menneske kan ikke svine andre til, simpel logisk følge.

Et rent menneske, kan ej heller svines til, fordi urenheder kommer ikke
udefra, men derimod indefra.

Så lad dog folk rode rundt i deres møg i ytringsfrihedens navn, det
kan jo kun give os andre en mulighed til at sende dem et stykke sæbe
og en balje vand.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408645
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste