Jordansk redaktør
Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-06 15:09

Ja, så er redaktøren for den jordanske avis, der viderebragte tre af
tegningerne fra JP anhodt.

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3537680/

Han skal nok prise sig lykkelig over at det ikke er i Saudi Arabien han
er blevet anholdt. Så var han jo blevet halshugget.

Jordan har trods alt /oplyst/ enevælde.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Barfly.

Dato : 04-02-06 15:31

> [...]
>
> Han skal nok prise sig lykkelig over at det ikke er i Saudi Arabien han
> er blevet anholdt. Så var han jo blevet halshugget.

det er uhyggeligt,-en ting er at tegningerne er latterlige og kan støde
folk, men at noget så forholdsvist plat (der er jo ingen trusler eller
opfordring, samt fysisk angreb på muslimer) kan bevirke at folk krænger det
latente had og skepsis over vesten ud skræmmer mig..., ydremere viser det jo
netop at når man anholder folk for at hav oplyst om disse tegninger,-så har
man store store problemer i de lande,-jeg tror mest at JP's tegninger har
fået vist de underliggende følelser mod vesten som ulmer i mellemøsten,
lederne i de lande bruger jo også det til at få focus væk fra dem selv.

frihed handler jo netop om at folk under ansvar har retten til at gøre ting
som jeg ikke bryder mig om.

Fra : HC

Dato : 04-02-06 16:33

> [...]
> væk fra dem selv.
>
> frihed handler jo netop om at folk under ansvar har retten til at gøre

Ja, for det er jo et faktum at der er en hel del muslimer i disse her lande,
som meget gerne vil af med alle os 'vantro hunde' (VUF!!).
Så jeg kan ikke se noget problem i en satire-tegning af Muhammed med en
bombe i turbanen, eller whatever - det er jo sådan set således masser af
idioter render rundt og tér sig i guds navn.

Jeg er s'gu ved at være en smule træt, nu. Jeg tror jeg ændrer
stemme-mønster til næste valg.

HC

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-02-06 18:12

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i

> [...]
> masser af idioter render rundt og tér sig i guds navn.
>
> Jeg er s'gu ved at være en smule træt, nu. Jeg tror jeg ændrer

Vi er jo nogle, der har stemt Frp/DF siden valget den 8. december 1981, med
undtagelse af valget 12. december 1990, hvor jeg stemte på Fælles Kurs, da
Mogens Glistrup var opstillet på Fælles Kurs' liste i Østre Storkreds.

Mogens Glistrup har jo i tide advaret os mod muhamedanismens ondskab og
ønske om verdensherredømmet. Hvorfor er de fleste af mine landsmænd blot
fortsat med at stemme på de partier, der ønskede muhamedanere her til
landet?

De fleste af mine landsmænd er blot nogle naive tåber. Jeg er glad for at
jeg ikke bidrager økonomisk til dette sindssyge, muhamedanerleflende
samfund, men derimod er en samfundsnasser. Hold kæft, hvor skulle I skide
halalhippier og "humanister" skamme jer.
--
NoTrabajo