Hvilken Router er bedst ?
Fra : PHM

Dato : 04-02-06 08:48

Skal ha´ ny trådløs router, men hvilken er bedst ?

Level One WBR-4360TX nogen der ved om den kører 54 Mbps ?

Eller en Netgear fra TDC som kører 54 Mbps.

Begge koster 499,-

V.H. Peter 7400

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 04-02-06 23:50

> Level One WBR-4360TX nogen der ved om den kører 54 Mbps ?

Hvor har du fundet den, jeg kan ikke finde noget om den nogen steder.

Fra : PHM

Dato : 05-02-06 02:14

"www.mamegames.dk" <leo@leo dot lir dot dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du fundet den, jeg kan ikke finde noget om den nogen steder.

Beklager !

Har byttet om på tallene.
Det drejer sig om WBR-3460TX,

V.H. Peter 7400

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 05-02-06 03:25

> Har byttet om på tallene.
> Det drejer sig om WBR-3460TX,

Den kan jeg heller ikke finde, men jeg kan finde en som hedder WBR-3406TX,
og den køre
54Mbit.

Kvaliteten kender jeg ikke noget til.

Fra : PHM

Dato : 05-02-06 09:01

> Den kan jeg heller ikke finde, men jeg kan finde en som hedder WBR-3406TX,
> og den køre
> 54Mbit.

> Kvaliteten kender jeg ikke noget til.

Hold da kæft hvor det kører for mig !