Farvel igen
Fra : Per Vadmand

Dato : 04-02-06 02:33

Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig for
kort til dk.politik.muslimtilsvining.

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Basil

Dato : 04-02-06 02:37

Per Vadmand skrev d. 04-02-2006 i meddelelse
<43e4043e$0$38675$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:
> Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig for
> kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Bare læs mellem linierne, en sjælden gang står der noget interessant
og/eller oplysende.
De fleste her er store og brede bag skærmen, men sikkert lige som folk
er flest når de kommer ud i dagslyset.
Kai

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-02-06 02:46

Per Vadmand fortalte:

> Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er
> stadig for kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Farvel Per

Hvis du får kappet hovedet på vejen hjem, så er det en muhammedaner hvis
det siger ALL og en dansker hvis det siger AH

Mvh
Martin

Fra : B. Nice

Dato : 04-02-06 09:55

On Sat, 4 Feb 2006 02:32:43 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig for
>kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Lettere omskrivning: "Jeg er langt over Jeres niveau, så nu smutter
jeg tilbage til nogen fornuftige meningsfæller som er lettere at
debattere med".

Fra : hanzen

Dato : 04-02-06 10:12

> Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig
> for kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Det var da et ynkeligt lille afskedsbrev.
Du sjosker langt after mesteren på dette område. Selveste AHW. Der kunne du
lære noget.

Jeg glæder mig over at du har forstået det ikke drejer sig om modvilje mod
fremmede i al almindelighed. I stedet for muslimtilsvining vil jeg hellere
kalde det muslimkritik. En kritik der er opstået hen ad vejen efterhånden
som vi ser effekten af muhammeds grimmeste sider.

Derudover synes jeg du skulle blive og deltage mens det stadig er tilladt at
ytre sig her i landet.
--
hilzen
hanzen

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-02-06 10:40

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig
> for kort til dk.politik.muslimtilsvining.
>
> --
> Per V.

Så fik du udløsning for endnu en tilsvining af alle på d.p. - det er og
bliver noget svineri, at kalde alle deltagere her for svin, og hvor er det
dog fejt, at lave den manøvre med jævne mellemrum, og så bare skride. Du
KAN ikke være så dum at tro, at der ikke ville være nogen, som går for
langt, ud af en stor gruppe deltagere, så det MÅ være af mærkelig
psykologisk nødvendighed, at du "skal undersøge", om der skulle være nogle
forkerte på d.p. Så du kunne få lejlighed til at pudse dine fjer, - jeg
begynder at tro, at du selv har en nagende tvivl om hvor du står, og må
banke dig selv på plads for ikke at skride i dine indbyggede moralske
forestillinger? Du frygter hvad du faktisk tænker?

Men good riddance til dig, din selvglade personage, selv om du gør det af
frygt for dine egne indre dæmoner. Du skal bare, før du lægger dig til at
sove, messe: "vig bort, vig bort" - og så ellers, som du plejer, lade være
med at tænke for meget over, at verden ikke mere ser ud, som den gjorde for
40 år siden.

Have a nice day.

Fra : Thomas J.

Dato : 04-02-06 10:55

Den Sat, 4 Feb 2006 10:40:17 +0100 sendte "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>med at tænke for meget over, at verden ikke mere ser ud, som den gjorde for

Med tanke på hvordan Osama Bin-Vadmand ser ud, så "forstår" jeg
lettere hans synspunkter:

http://www.tegneseriemuseet.dk/bio/art_vadmand_per.htm

Jeg tror sgu at holdningerne sidder i skægget...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Konrad

Dato : 04-02-06 11:01

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
wrote in message news:aau8u1d4u8rgv29ngaa70tm89pmm9op7u3@4ax.com...
> Med tanke på hvordan Osama Bin-Vadmand ser ud, så "forstår" jeg
> lettere hans synspunkter:
>
> http://www.tegneseriemuseet.dk/bio/art_vadmand_per.htm
>
> Jeg tror sgu at holdningerne sidder i skægget...

Tja - det ville sige et eller andet om skinheads, nynazister og andre
kronragede typer. De har så slet ikke noget at have deres tankevirksomhed i.

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-02-06 12:51

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> Tja - det ville sige et eller andet om skinheads, nynazister og andre
> kronragede typer. De har så slet ikke noget at have deres tankevirksomhed
> i.

Skæg for sig og .....

Det ER en sjofel påstand han kommer med, at fx du og Liljeberg, og mange
andre fine indlæggere er: "svin og racister", som han plejer at lukke sin
lille entre her med, - og så fiser den lille kujon afsted, efter at have
fyret sådan noget bræk af, - utroligt at han ikke selv kan se det sjofle i
det. Men sådan er det vist generelt med dem, der anser sig selv for at være
langt bedre mennesker, end de fleste andre, - dog skal de lige finde nogen
helt forkerte, som de kan stille sig i positur foran spejlet og bekræfte
egen fortræffelighed, sammen med.

Han lyder som en fra Indre Mission for 50 år siden, "I er alle syndere, men
jeg vil blive frelst".

Nå, fred være med ham, - han kan få året hyklerpris.

Må hans gud være med ham.

"If you portray our religion as violent, we will kill you." Det var ikke
pænt sagt.

Fra : Konrad

Dato : 14-02-06 16:37

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

(...)
> "If you portray our religion as violent, we will kill you." Det var ikke
> pænt sagt.

Men sjovt sagt. Its funny because...Som de siger i Simposons.

Fra : hanzen

Dato : 04-02-06 11:58

skrev i en meddelelse news:aau8u1d4u8rgv29ngaa70tm89pmm9op7u3@4ax.com...
> Med tanke på hvordan Osama Bin-Vadmand ser ud, så "forstår" jeg
> lettere hans synspunkter:
>
> http://www.tegneseriemuseet.dk/bio/art_vadmand_per.htm
>
> Jeg tror sgu at holdningerne sidder i skægget...

Et billede siger mere end mange ord. Jeg tror jeg så ham i Tv ved en
demonstration nede sydpå. Eller var det måske en der ligner?
--
hilzen
hanzen

Fra : Thomas J.

Dato : 04-02-06 13:03

Den Sat, 4 Feb 2006 11:57:58 +0100 sendte "hanzen"
<hanzen@mailmeikke.dk> følgende røgsignaler:

>Et billede siger mere end mange ord. Jeg tror jeg så ham i Tv ved en
>demonstration nede sydpå. Eller var det måske en der ligner?

Det var nok en af hans fætre...

Fra : hanzen

Dato : 04-02-06 13:06

skrev i en meddelelse news:hv59u11nempprdf16ir2vg51eta2lpj9ap@4ax.com...
> Den Sat, 4 Feb 2006 11:57:58 +0100 sendte "hanzen"
> <hanzen@mailmeikke.dk> følgende røgsignaler:

> Det var nok en af hans fætre...

Oh my God eller hedder det Allah nu om dage?
Er de flere?
--
hilzen
hanzen

Fra : Thomas J.

Dato : 04-02-06 10:46

Den Sat, 4 Feb 2006 02:32:43 +0100 sendte "Per Vadmand"
<perve@post.tele.dk> følgende røgsignaler:

>Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig for
>kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Ja tak, så skal "vi" prøve at gøre dig en tjeneste en anden gang, om
end den aldrig vil blive lige så betydningsfuld....

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-06 10:51

> Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er
> stadig for kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Hvorfor holder du ikke bare din kæft og forsvinder i stilhed, når du nu ikke
har andet at byde på? Du er krafteddermame efterhånden lige så slem som Arne
Stalin Wilstrup og Bjarne Mozilla. Skam dig, ynkelige hykler.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Jim

Dato : 04-02-06 12:40

> Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig
> for kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Tøsedreng!

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-02-06 12:48

Per Vadmand wrote:
> Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er
> stadig for kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Du er et intellektuelt fallitbo, der aldrig kan få nok af at fortælle, at
konkursen skyldes alle andre end dig selv.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-02-06 12:47

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Du er et intellektuelt fallitbo, der aldrig kan få nok af at fortælle, at
> konkursen skyldes alle andre end dig selv.

Det er nok en rimelig præcis karakteristik af Vadmand.

Manden er en omvandrende anakronisme der slog hjernen på Stand By i 1968.

Thorkild

Fra : Hannibal

Dato : 04-02-06 13:04

> [...]
>
> --
> Per V.
>
> P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på

Gå med Allah, Per. God rejse. Dine vandvids tanker kan alligevel ikke bruges
til noget konstruktivt, du mangler objektivitet og fremsynethed i dine
udtalelser. Jeg undrer mig, i det tilfælde at dine forældre er indfødte
danskere, gad vist om de er stolte af dig og dine udtalelser eller om de
græmmes, jeg tror det sidste.

Hannibal

Fra : Lyrik

Dato : 04-02-06 13:09

> [...]
>
> --
> Per V.
>
> P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på

+++++++++++++++++++++++++++++++
For at citere din smagsprøve:
"Men det var en gammel historie, som han snart ikke orkede at hidse sig op
over. Guderne skulle vide, at der var nok af andre ting, der kradsede i
mavesåret."

At du har været her har jeg end ikke bemærket. Dit fravær er forventeligt.
Verden er ikke en hyggelig tegneserie. Det er menneskelig
udviklingshistorie. Efter kampene om værdisættene vel at mærke.
Værdisættenne er fundamenterne for menneskelig eksistens og sameksistens.
Disse fundamenter skal der kæmpes om. Med mudder, tanker, dialog og
ultimativt med våben.
God fornøjelse med ledelse af dit big band og dine tegneserier. Du skulle
nødig få mavesår.

Hilsen
Jens

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-02-06 13:29

> Ka' I hygge jer i jeres rendesten. Jeg skrider. igen. Mit liv er stadig
> for kort til dk.politik.muslimtilsvining.

Tror du ikke snarere, at det er dig, der ikke har fattet hvad muhamedanismen
er for en størrelse?
--
NoTrabajo