Menneskeheden er ved at blive vaccineret.
Fra : fribytteren

Dato : 04-02-06 02:01

Alle mennesker, hvad de end tror på, er blevet bedraget fra barnsben
af og oplært i at fastholde bedraget, således at det er gået hen og
blevet til et selvbedrag.

Bedraget kaldes politik, religion, økonomi og militarisme.

For øjeblikket er det den del af menneskeheden der tillægger sig at
være muslimer, der er udsat for en øjenåbner og som i den grad giver
nogle frygtelige hovedsmerter. Derfor reagerer disse mennesker
aggressivt mod den der kom med øjenåbneren, (Jyllandsposten/Danmark)
fordi det netop er den der giver smerten.

Det er som at blive rasende på lægen der kommer og giver et stik med
en nål og som gør ondt, for at vaccinere en for en sygdom.

Men tro endelig ikke, at du ikke også vil komme ud for samme
behandling, for det vil du inden alt for længe og så vil du være den
der bliver aggressiv og voldelig. For din ideologiske verden vil også
få sin øjenåbner og da vil du stå med hovedsmerterne. Så glæd dig
ikke for tidligt.

Nu er den globale vaccination med de ideologiske sygdomme nemlig
begyndt og ender først når sygdommene er udryddet.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-02-06 02:21

fribytteren skrev:

> Nu er den globale vaccination med de ideologiske sygdomme nemlig
> begyndt og ender først når sygdommene er udryddet.

Og hvad har Du, Oh Store Guru, så tænkt Dig at indsætte i stedet, når AL
ideologi og udøvelse af politik er udslettet, sådan som Du så profetisk
visionært foreskriver?

(Hint: Du lyder mig lige en smule for meget som Orwells grisebasser...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-06 03:53

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:43e40173$0$46993$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> (Hint: Du lyder mig lige en smule for meget som Orwells
> grisebasser...)

"Napoleon(grisenes Stalin i fabelbogen "Animal Farm") had commanded
that once a week there should be held something called a Spontaneous
Demonstration". George Orwell 1903 - 1950

Fra : fribytteren

Dato : 04-02-06 02:41

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> visionært foreskriver?
>
> (Hint: Du lyder mig lige en smule for meget som Orwells grisebasser...)

Ta' du dig et æble, det holder lægen borte, hvis du kan ramme ham.

Mit navn er ikke Napoleon og så er jeg ej heller general. For øvrigt
er jeg heller ikke en guru og aldeles slet ingen profet.

Når al ideologi er udslettet, står vi tilbage med sunde og raske
mennesker, der kan leve i fred og fordragelighed, med en glæde over at
kunne more sig, når der gøres grin med ens dumheder.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-02-06 16:19

fribytteren skrev:

> Ta' du dig et æble, det holder lægen borte, hvis du kan ramme ham.
>
> Mit navn er ikke Napoleon og så er jeg ej heller general. For øvrigt
> er jeg heller ikke en guru og aldeles slet ingen profet.

Arh, du forstod da sarkasmen, håber jeg?

> Når al ideologi er udslettet, står vi tilbage med sunde og raske
> mennesker, der kan leve i fred og fordragelighed, med en glæde over at
> kunne more sig, når der gøres grin med ens dumheder.

Problemet er bare at vi jo NETOP får et "Kammerat Napoleon"-scenarier,
hvis ikke folk forsvarer deres egne demokratiske frihedsrettigheder,
hvilket jo altså i sig selv ER en konkret form for udøvelse af ideologi.

Alternativet er en holdningsløs befolkningsmasse, der bare - i mangel af
egne holdninger - lader sig pådutte hvad som helst af en eventuel
diktator, hvis de NETOP ikke selv har een eller anden form for
ideologisk ballast at stå imod med. Du kan vel godt selv se problemet,
ikke?

Anders Peter Johnsen