MP3 i 6230i??
Fra : sls\(2770\)

Dato : 04-02-06 01:44

Kan man lave en playlist?
Hvordan undgår man den finder ens MP3 ringetoner?

Ellers nogle fif til hvordan man bruger den som MP3 afspiller?

// Sid

Fra : Nicolai

Dato : 04-02-06 10:52

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message

> Kan man lave en playlist?

Det kan ikke lade sig gøre.

> Hvordan undgår man den finder ens MP3 ringetoner?

Det kan man ikke. På 6230i, er det enten eller, - enten det hele eller
ingenting. Har du en masse sjove mp3 toner til sms og ringetoner, så skal du
høre dem, eller bladre videre.

> Ellers nogle fif til hvordan man bruger den som MP3 afspiller?

Ja, du har en start/stop funktion. Det er også det.

Det er ikke for at virke sarkastisk eller noget, men mp3 afspilleren i 6230i
er simpelthen så ringe, at man tror det er løgn. Jeg havde min 6230i i 6
mdr, men skiftede den ud til SE W800i, netop fordi at mp3 er vigtigt for
mig. W800i kan alt det, og mere til, som 6230i ikke kan og som man i
2005/2006 må forvente er et minimum i en mp3 afspiller.

> // Sid

Jeg har altid haft nokia, men min oplevelse med 6230i, både med den dårlige
ordbog, fejlene og den meget ringe mp3afspiller, gjorde at jeg skiftede til
SE w800i og jeg er så skuffet, så der går meget lang tid, før jeg
overhovedet gider kigge efter en nokia igen.

Mp3 afspilleren på w800i, kan styres uden at skulle gå ind i mp3 afspilleren
og uden at slå tastaturlås fra. Er man på et hospital, så kan man slukke
telefonen og stadig bruge den som mp3 afspiller. Derudover, så kan du opdele
musik i mapper, lave afspilningslister, få flere informationer og meget
mere.

Så er kamera og mp3 vigtigt for dig, så skynd dig at bytte til en SE w800i,
mens din 6230i stadig er lidt værd. Med w800i kommer der jo også datakabel,
5120 mb ram og et headset, hvor du kan sætte dine egne hørebøffer til. Det
er ting som du skal købe som ekstraudstyr til din 6230i.

Nicolai

Fra : Peter

Dato : 04-02-06 19:04

Hej.

> Så er kamera og mp3 vigtigt for dig, så skynd dig at bytte til en SE
> w800i, mens din 6230i stadig er lidt værd.

Helt enig....

> Med w800i kommer der jo også datakabel, 5120 mb ram

Det var alligevel meget ram, jeg fik kun 512Mb.....

Mvh.
Peter

Fra : Nicolai

Dato : 04-02-06 19:24

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> wrote in message

> Det var alligevel meget ram, jeg fik kun 512Mb.....

Ja, det tilbud bliver bedre fra dag til dag.

> Mvh.
> Peter

Nicolai

Fra : sls\(2770\)

Dato : 05-02-06 01:58

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du høre dem, eller bladre videre.

> Ja, du har en start/stop funktion. Det er også det.

Takker, det var også det jeg frygtede.
Havde håbet på at man kunne installere et eller andet smart java program,
der kunne lidt mere.

Sid

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 06-02-06 11:30

> Det kan ikke lade sig gøre.

Jo via Nokia Suite... men det er nu noget bøvlet... Jeg har bare fyldt mit
kort, og så valgt shuffle :) Har lavet en 3-4 playlists, men bruger dem
aldrig...

Fra : Nicolai

Dato : 06-02-06 16:45

" Lars Koch (5000)" <koch@galnet.DANSK> wrote in message

> Jo via Nokia Suite... men det er nu noget bøvlet... Jeg har bare fyldt mit
> kort, og så valgt shuffle :) Har lavet en 3-4 playlists, men bruger dem
> aldrig...

Ok, så langt kom jeg ikke, før jeg skiftede tlf.

Jeg har brug for playlist, for jeg har noget musik som jeg bruger til
træning og så noget andet musik. Dertil havde jeg mp3 ringetoner. Så er det
træls, at den afspiller rub og stub.

Så kan man jo også slå på, at via nokia suite skal du kunne kommunikere med
computeren, og der kommer ikke noget med, der gør denne kommunikation mulig
(hvis ikke man har BT, IR eller et kabel i forvejen). Med W800i kommer der
datakabel med.

Uanset hvilken producent, så er det skuffende dårlige fukntionalitet. Jeg
var også skuffet over, at det tog så lang tid for samsung, at integrere
ekstern hukommelse.

nicolai

Fra : Anders Pedersen

Dato : 06-02-06 11:02

Du kan i musikstudie under pcsuite overførerdien
playlister fra pcen til telefoen.

Du kan ikke lave playlister fra telefonen af.