Hukommelse nokia 6230I
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 03-02-06 23:48

Hej.
Er der nogen mulighed for at bruge 1Gb mmc kort i denne telefon elller er
det max. 512Mb?
MVH
Niels P

Fra : Mark la Cour

Dato : 03-02-06 23:49

Hej Niels P.

Telefonen er kompatibel til 1gb hukommelseskort, men der er desværre mange
som ikke har kunnet få den til at arbejde med mere end 512 mby. Så et
forslag er at dele hukommelseskortet op i to, så det vil se ud som om du har
to hukommelseskort på hver 512 mby.

Jeg håber dette vil kunne hjælpe dig.

Med venlig Hilsen

la Cour

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 04-02-06 00:55

"Mark la Cour" <Crashnkaos@mogmog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som ikke har kunnet få den til at arbejde med mere end 512 mby. Så et
> forslag er at dele hukommelseskortet op i to, så det vil se ud som om du

Hej.
Hvordan deler man kortet op?
MVH
Niels Peter

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-02-06 00:50

Niels Peter Nielsen wrote:
> Hej.
> Er der nogen mulighed for at bruge 1Gb mmc kort i denne telefon
> elller er det max. 512Mb?
> MVH
> Niels P

Du *burde* kunne bruge 1 GB-kort i den. Jeg har dog ikke lige et link ved
hånden, der kan verificere det.

Søren

Fra : Thomas Andersen

Dato : 04-02-06 01:16

For at bruge 1 Gb kort kræver det en af de nyeste software-versioner.

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43e3ec2d$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-02-06 06:24

Thomas Andersen wrote:
> For at bruge 1 Gb kort kræver det en af de nyeste software-versioner.

Det kan nemt passe. Jeg havde 512MB i min og det var så vidt jeg husker
version 3.40 eller 3.43.

Søren

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 04-02-06 08:10

Iflg. Nokia's hjemmeside for 6230i'eren, står der at den understøtter op til
1GB MMC kort.

Det kan i visse tilfælde være billigere at købe 2x512 MB istedet for...

/S

Fra : Mark la Cour

Dato : 04-02-06 09:52

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Iflg. Nokia's hjemmeside for 6230i'eren, står der at den understøtter op
> til 1GB MMC kort.
>
> Det kan i visse tilfælde være billigere at købe 2x512 MB istedet for...
>
> /S

Der er desværre kun et kort-slot i telefonen, så man er nødt til at enten at
opdatere til den nyeste software, som vi lige har fået af vide understøtter
1 gb hukommelseskort, eller dele det op. Det kan gøre s i en kortlæser man
kobler til en computer.

Med venlig hilsen

la Cour

Fra : Nicolai

Dato : 04-02-06 10:55

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Iflg. Nokia's hjemmeside for 6230i'eren, står der at den understøtter op
> til 1GB MMC kort.
>
> Det kan i visse tilfælde være billigere at købe 2x512 MB istedet for...

Ja, men ganske usmart og upraktisk, da det for det første er noget lort at
skifte kort i 6230i og hvis man så gør det, skal man til at indstille tid og
dato hver gang.

> /S

Nicolai

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 04-02-06 12:39

Det skal jeg ikke i min !
Har lige skiftet kortet i min....

/S

Fra : Nicolai

Dato : 04-02-06 14:45

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Det skal jeg ikke i min !
> Har lige skiftet kortet i min....

Du skal have batteriet ud, for at skifte kortet. Og alle de nokia jeg har
haft, incl min nu udskiftede 6230i, skulle have dato/tid indstillet, når
batteri var taget ud.

> /S

Nicolai

Fra : Robert Piil

Dato : 04-02-06 15:32

On Sat, 4 Feb 2006 14:44:52 +0100, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

>Du skal have batteriet ud, for at skifte kortet. Og alle de nokia jeg har
>haft, incl min nu udskiftede 6230i, skulle have dato/tid indstillet, når
>batteri var taget ud.

En 6670 mister ikke tid/dato-indstillingerne ved batteriskift.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-06 01:55

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> En 6670 mister ikke tid/dato-indstillingerne ved batteriskift.

Nej han vrøvler ham Nicolai og det værste er at han ikke vil indrømme det...

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 04-02-06 15:32

Jeg ved da udemærket godt at man skal have batteriet ud for at skifte kortet

Jeg har lige skiftet mellem de 2 kort jeg har og jeg skulle da ikke stille
på klokken !

Så der er nok noget galt med din telefon....

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-06 01:53

> [...]
> haft, incl min nu udskiftede 6230i, skulle have dato/tid indstillet, når

Hverken min gamle Nokia 6600 eller min Nokia 6230i har jeg skullet stille
tid når batteriet har været taget fra, så det er ikke normalt men en fejl du
har haft af en eller anden grund. Jeg havde heller ikke problemet med min
Nokia 6210 etc. etc.

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-06 01:50

> [...]
> skifte kort i 6230i og hvis man så gør det, skal man til at indstille tid

Nej man skal ikke. Min kører fint selv om den har stået uden batteri i lang
tid.

Fra : Peer

Dato : 04-02-06 18:57

Min 6230i skal ikke ha' dato/tid indstillet igen efter batteriet har
været ude !!!!

Peer