Er det rigtigt hvad jeg læser på denne fra~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 03-02-06 23:53

....der forventes to demonstrationer i morgen i Kbh - en af perkerne og deres
venner, den anden af patrioterne? Se

http://www.france-echos.com/actualite.php?cle=8250

I Politikken har jeg ikke set noget. Skriver de ikke om det, eller har jeg
overset det?

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : Sune

Dato : 04-02-06 00:10

On Fri, 03 Feb 2006 22:53:12 GMT, "Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote:

>I Politikken har jeg ikke set noget. Skriver de ikke om det, eller har jeg
>overset det?

I en af tv-aviserne her til aften blev der 'varslet' hele 4 demonstrationer.

Mvh
Sune

Fra : Michael Laudahn

Dato : 04-02-06 00:16

"Sune" <januar2001@tdcadslx.dk> schrieb im Newsbeitrag

> I en af tv-aviserne her til aften blev der 'varslet' hele 4
> demonstrationer.
>
> Mvh
> Sune

Fire? Du mener

1 sunniter,
2 sjiiter,
3 danske medløbere

og

4 patrioter?

Har patrioterne læst deres Clausewitz?

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-02-06 02:28

Michael Laudahn wrote:

> 4 patrioter?

Er det landsforræderne i "Dansk" front, du kalder patrioter?
--
Per V.

Fra : Jens G

Dato : 04-02-06 08:11

On Fri, 03 Feb 2006 23:15:46 GMT, "Michael Laudahn"
<ml@worldimprover.net> wrote:

>4 patrioter?

Jeg har en fornemmelse af at "patrioterne" heller ikke vil have
ytringsfrihed, hvis de får lov til at bestemme.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Wilstrup

Dato : 04-02-06 15:14

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en fornemmelse af at "patrioterne" heller ikke vil have
> ytringsfrihed, hvis de får lov til at bestemme.

jeg er vis på at det forholder sig sådan!
--
Wilstrup

Fra : Peter Bang

Dato : 04-02-06 15:43

Michael Laudahn <ml@worldimprover.net> skrev:

>...der forventes to demonstrationer i
>morgen i Kbh - en af perkerne og deres
>venner, den anden af patrioterne?

Det er helt forventeligt ikke korrekt.

Den ene er arrangeret af herboende muslimske foreninger af noget
blandet observans, der benytter lejligheden til at råbe højt om
Allah, diverse profeter, statsministre, flag og dagblade. Det er
jo blevet moderne at kampen for ytringsfrihed helst skal dreje
sig om religion.

Man kan vel regne med, at de medbringer deres dundertalende
imamer for at løfte stemningen til vanligt formørkede højder.

Den anden demonstration er arrangeret af en gruppe, der hvert år
den 20. april samles for, at høre tysk metal, lufte deres store
hunde, udføre simple armbevægelser til gavn for at fugte ganen
og til almen hilsen mod et andet flag end Dannebrog.

Og ja, en eller anden restløs eksil-tysker vil sikkert kalde dem
selve blomsten af dansk patriotisk ungdom. Men sådan helt
dagspraktisk vurderet er det dog næppe kold fusion, macro-
økonomisk analyse og kvantematematiske teorier, der præger
debatten i klubhuset.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 04-02-06 18:14

"Michael Laudahn" ha scritto nel messaggio

> [...]
>
>http://www.france-echos.com/actualite.php?cle=8250
>
>I Politikken har jeg ikke set noget. Skriver de ikke om det, eller har jeg

Otrogna hundar och danskjävlar, nu börjar ni använda svenskar som mänskliga
sköldar:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=518901

Otrogna hundar och horors döttrar, kan ni inte lägga era ambassader där de inte
skadar oskyldiga, va?

Era förbannade spädgrisar, blanda inte in Sverrig i Pia Kjærsgaards korståg mot
islam.

--
This row is intentionally left blank.

"Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.
Jag tyckte bara inte om invandrare."
- John Ausonius "Lasermannen"