Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SD kort
Fra : Jette

Dato : 03-02-06 23:05

Hej
Jeg har flere SD kort til mine digitale fotoapparater. Da jeg satte det med
512 mb ind i et apparat, stod der i displayet at kortet var låst - jeg
kiggede nærmere på det, og fandt ud af, at den lille bitte tap, som sidder
på siden af kortet manglede. Er der noget man kan gøre for at åbne det, når
den lille ting mangler?
Det er da ærgerligt, at man ikke kan bruge et ret nyt kort mere, men måske
er det bare YT.
Venlig hilsen
Jette

Fra : Villy

Dato : 03-02-06 23:09

Jette <jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> wrote:

> [...]
> den lille ting mangler?
> Det er da ærgerligt, at man ikke kan bruge et ret nyt kort mere, men måske

Mange af kortene er der fem års garanti på så har kvit. på det så er der
jo ikke noget problem

mvh. Villy

Fra : Morten Mortensen

Dato : 03-02-06 23:42

"Jette" <jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> wrote in message
> [...]
> når den lille ting mangler?
> Det er da ærgerligt, at man ikke kan bruge et ret nyt kort mere, men måske

Jeg ved ikke om det virker idet jeg ikke kender noget til SD-kort, men på
almindelige disketter og databånd kan man sætte tape hend over det hvor
tappen mangler og det kan du jo prøve hvis der nu er noget data/billeder du
gerne vil have fat i.

Mvh

Morten