Index program
Fra : Hagar

Dato : 03-02-06 21:51

Hej i gruppen

Jeg har pillet noget musik fra på mine musik cd'ere og konverteret dem til
mp3 og brændt dem på DVD. Nu kunne jeg så godt tænke mig at have en liste
over hvad det er der er på disse dvd skiver. Hvilket program er godt til
dette formål, så jeg kan få printet, og gerne lagt en fil på dvd skiven med
indholdet med en liste over indholdet. Det skal helst være sådan at
programmet kan lave index over mapper og indholdet i disse hver for sig, men
på en lang liste, noget i stil med det man kan se i stifinder.
Nogen der kan hjælpe ?

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Max

Dato : 03-02-06 22:23

Hej

> Nogen der kan hjælpe ?

Jeg bruger denne http://www.collectorz.com/mp3/

Mvh Max

Fra : Hagar

Dato : 04-02-06 00:05

> Hej

> Jeg bruger denne http://www.collectorz.com/mp3/
>
> Mvh Max

Det kunne godt ligne noget fornuftigt. Nu henter jeg demoen hjem og vil
prøve den af. Takker for svar.

Hagar