Undervurder ikke Frankrig, revolutionens h~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 03-02-06 21:40

Efter at have gennemlæst et antal websteder der i den seneste tid skulle jeg
sige, at befolkningens stemning der ikke er lang fra sydepunktet.

De gider ikke at blive overstrømmet ved ukompatible fremmede, og de gider
ikke at blive dømt af perverse dommere for at have protesteret mod denne
udvikling.

Jeg ville ikke tage ed på det, men der kan findes en realistisk chance for
at der snarere tidligere eller senere kommer at ske massiv BORGERLIGT
(HVIDT) oprør. Kunne dette så overgribe på andre europæiske lande? Vi er
i sidste ende alle i den samme situation.

Hold øje med det! Og vær berede til at deltage aktivt!

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 03-02-06 23:25

Ha-ha, du glæder dig for tidligt.

Der kommer til at ske noget helt andet, (Dommedag, ETI-kontakt) en dybt
rystende explication de texte, en forklaring og præsentation af Jesus
og Muhammeds sande identitet og deres.religiøse og civilisatoriske
funktion, som i løbet af få år (omsider) vil indebære en hastig
sekularisering af europæiske og andre muslimer og dermed føre til
noget, du ikke havde troet muligt kunne ske, etableringen af de
nuværende muslimers fælles fodslag med os andre.

Det var jo ærgerligt, ikke ? For dem altså, hvis intuition det er
således fat med, at de kunne få sig til så småt at indstille sig
på og guddødemig også gå ind for, at et hastigt tiltagende racisisk
samfund ville være løsningen på noget som helst i en global
virkelighed, som netop betyder, at kloden er blevet - alt - for lille
til småligt racistisk fnidder.

Vi skal til at være galaktiske ansvarsbevidste forældre for
galaktiske baby-civiisationer sammen med de nuværende muslimer,
kinesere, indere osv. i det 21. århundrede, ikke til at jage kniven i
hinanden. Underligt ikke ? Womit haben wir das verdient ?

Og "synd" for Pia Kjærsgaard og alle de andre reaktionære aber, ikke
sandt ? Nu troede de lige . . .

Steen Hjortsø

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-02-06 23:38

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> hinanden. Underligt ikke ? Womit haben wir das verdient ?
>
> Og "synd" for Pia Kjærsgaard og alle de andre reaktionære aber, ikke

Du har nok ret. Pia burde virkelig tænke noget mere over det der med
Dommedag og ETI-kontakt.

Jeg takker dig på hele dk.politiks vegne for at have sat tingene i deres
rette sammenhæng. Fra nu af overgår vi allesammen til at se ud mod
stjernerne - og længes efter frelseren.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 03-02-06 23:57

Frelseren ? Så har du ikke forstået en skid af det hele.
Vi kommer sgu til at frelse os selv.
Men vi får nok en lille smule hjælp til det.

Men kom bare med lidt mere af den billige for ikke at sige helt gratis
ironi. Hvis du tror, d e n kan bruges til noget.

Steen Hjortsø

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-02-06 00:31

contra@tdcspace.dk wrote:
> Frelseren ? Så har du ikke forstået en skid af det hele.
> Vi kommer sgu til at frelse os selv.
> Men vi får nok en lille smule hjælp til det.

Det er det, jeg mener.

> Men kom bare med lidt mere af den billige for ikke at sige helt gratis
> ironi. Hvis du tror, d e n kan bruges til noget.

Okay; men så skal du også skrive noget mere i samme stil. Deal?

Fra : Kim2000

Dato : 04-02-06 00:04

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> i sidste ende alle i den samme situation.
>
> Hold øje med det! Og vær berede til at deltage aktivt!

De har lovet regn i næste uge, så der gider jeg altså ikke, og så har jeg
forældremøde ugen efter, så der har jeg ikke tid, jeg skal lige tjekke
kalenderen, hvornår jeg har tid til det dersens oprør. Jeg forventer vi kan
være færdig inden kl 16, ellers gider jeg ikke