Den ultimative undskyldning
Fra : Lion King

Dato : 03-02-06 20:44

Her er den ultimative undskyldning )

http://www.frip.dk/undskyld

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 21:13

"Lion King" <ceo@example.com> wrote in message
> Her er den ultimative undskyldning )
> http://www.frip.dk/undskyld

EB er god til at fremelske seje læserbreve

Når man siger undskyld, så vælger man ofte at rykke et rangtrin ned og
anerkende en taknemlighedsgæld og at man har gjort noget galt og
skylder en kompensation.

Løgne-undskyldning er når JP siger "undskyld at I misforstod os"

Sarkastisk undskyldning som læserbrevets vil næppe blive forstået af
nogen muslim - kender de anden humor end at skyde op i vejret i
glædesekstase ved brylupsfester , når de har erobret land fra vantro,
og lignende?

John Wayne"Never apologize, it's a sign of weakness"

"No sane person has ever given an apology.Ralph Waldo Emerson

"Kun børn siger undskyld" Eichmann i Jerusalem 1962

Det sletteste menneske er den, der ikke tager imod en
undskyldning, ikke slår en streg over en synd og ikke tilgiver en
fejl. Koranen

En undskyldning er grundstenen til en fremtidig fornærmelse.
Ambrose Bierce

Fra : NVJ

Dato : 03-02-06 22:27

On Fri, 3 Feb 2006 21:13:04 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> Det sletteste menneske er den, der ikke tager imod en
>undskyldning, ikke slår en streg over en synd og ikke tilgiver en
>fejl. Koranen

Nej, det er da vel løgn!?

Dette kunne de for tiden højtråbende muslimer, der kræver død og
ødelæggelse over Danmark og danskerne, regeringen, AFR og JP's tegnere
for Muhammed-tegningerne vist lære noget af... hvis de lever efter
Koranens skrifter i deres dagligdag, hvor er denne del af troen så
blevet af???

Den er jo sandsynligvis druknet i deres henvisninger til, at enhver
der anfægter den muslimske tro skal dræbes...

Ergo er de pt de sletteste mennesker, der findes på vor jord. Det
kunne de rabiate fanatikere vist lære meget af. Som jeg lærte i min
tid på skolebænken: læs og forstå!

/NVJ

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-06 22:43

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ergo er de pt de sletteste mennesker, der findes på vor jord. Det
> kunne de rabiate fanatikere vist lære meget af. Som jeg lærte i min

Citatet er med garanti korrekt, selvom de ikke lever efter det.
Sværdets bog er nemlig vigtigst.

" Glæden ved at tilgive er sødere end glæden ved hævn".
Koranen

Muhamedanere ved ikke hvad en selvmodsigelse er. Logik er forbudt hos
disse aber.

De har gode etiske bud, men det er til intern brug, for at undgå at
blodhævn udrydder hele klanen. Så tilgiver man, så der er
helligkrigere tilbage til at slagte OS. Vantro skal aldrig tilgives

Fra : NVJ

Dato : 03-02-06 23:16

On Fri, 3 Feb 2006 22:43:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>blodhævn udrydder hele klanen. Så tilgiver man, så der er
>helligkrigere tilbage til at slagte OS. Vantro skal aldrig tilgives

Skræmmende

Værre er at de indgyder til at vi viser den dybeste respekt for deres
egen religion, mens de ringeagter andres religion.

Endnu mere skræmmende.

/NVJ

Fra : Pjensen73

Dato : 03-02-06 21:20

> Her er den ultimative undskyldning )
>
> http://www.frip.dk/undskyld

Den må vi have oversat og sendt til de arabiske medier. Så har de fået
deres undskylning

Fra : Michael Laudahn

Dato : 03-02-06 22:26

"Lion King" <ceo@example.com> schrieb im Newsbeitrag
> Her er den ultimative undskyldning )
>
> http://www.frip.dk/undskyld

Den er meget pæn. Jeg har allerede oversat og spredt det til de tyske og
engelske NGer. Nu følger de hollandske og franske.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : G. Lavik.

Dato : 03-02-06 23:36

On Fri, 03 Feb 2006 21:26:04 GMT, "Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>
wrote:

>"Lion King" <ceo@example.com> schrieb im Newsbeitrag

>Den er meget pæn. Jeg har allerede oversat og spredt det til de tyske og
>engelske NGer. Nu følger de hollandske og franske.

Helt glimrende! Bedre kan det knapt sies.

Georg Lavik
____________
"I tider med bedrag som dagens orden,
er det en revolusjonær handling å si
sannheten".

George Orwell
_____________

Viktige linker:

http://www.document.no/weblogg/
http://www.thereligionofpeace.com/default.htm#attacks
http://www.rights.no/index.htm
http://www.fomi.no
http://www.worldometers.info/
http://www.tellthechildrenthetruth.com/index.html
http://www.fmi.as

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-02-06 02:30

G. Lavik. wrote:

> Helt glimrende! Bedre kan det knapt sies.

Du mener dummere. Den skribent ville ikke kunne bestå den danskprøve, man nu
kræver af indvandrerne.

Per V

Fra : Barfly.

Dato : 04-02-06 15:48

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Du mener dummere. Den skribent ville ikke kunne bestå den danskprøve, man
> nu kræver af indvandrerne.
>
> Per V
pas nu på...mobning

Fra : K. Rapp

Dato : 04-02-06 15:58

On Sat, 04 Feb 2006 15:47:37 +0100, Barfly. wrote:

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> pas nu på...mobning

Varför skriver ni på dialekt? Får ni inte lära er Svenska i skolan längre?

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 04-02-06 16:39

"K. Rapp" <invalid@invalid.tld> wrote in message

> Varför skriver ni på dialekt? Får ni inte lära er Svenska i skolan längre?

Nej, Svensk er vist snart en saga blot....

/Mikael

Fra : Erik J. Helgesen

Dato : 07-02-06 01:47

On Fri, 03 Feb 2006 22:36:17 GMT, G. Lavik. <hamreren@hotmail.com>
wrote:

>Helt glimrende! Bedre kan det knapt sies.

Hmmmm. Her var det ikke mye av interesse. Er siden blitt hacket av
muslimer?

--
Erik

Darkness cannot drive out darkness, only light can do that.
Hate cannot drive out hate, only love can do that.
-- Martin Luther King, Jr.

Fra : Mark Jensen

Dato : 07-02-06 10:59

On Tue, 07 Feb 2006 00:46:35 GMT, gamle_erik@hell.no (Erik J.

>Hmmmm. Her var det ikke mye av interesse. Er siden blitt hacket av
>muslimer?

Jep. Damn, there are many arab hackers out there