Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Backup af digitale billeder. www.filesade.~
Fra : Henrik

Dato : 03-02-06 20:09

Jeg er begyndt at bruge en side der hedder ww.filesafe.dk
Hvis i vil prøve det så prøv dette link -
http://www.filesafe.dk/upload/default.asp?page=account.asp&la=da&pass=A2680985925NaNNaN208NaN684570NaN707NaN550NaNNaNNaN420NaNNaNNaNNaN321NaNNaN893661975&user=henrik&user1=5361&user2=henrik

Det er nemt at lave en sikkehedskopi / Backup her.

Det er heller ikke særligt dyrt.

Henrik

Fra : Max

Dato : 03-02-06 20:28

Hej Henrik

> Det er nemt at lave en sikkehedskopi / Backup her.

Hvordan kan det være at jeg ikke kan lide tanken om at
have en sikkerhedskopi et sted hvor der intet står om
hvem der står bag og ingen fysisk adresse er at henvende
sig til, og hvor man kan tjene frie MB ved at skaffe brugere ?

Men man skal måske kontakte Henrik Bruun i Nim ?

Mvh Max

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-06 20:32

Henrik skrev:

>Jeg er begyndt at bruge en side der hedder ww.filesafe.dk

Den slags hører kun hjemme i en markedsgruppe (hvor du også har
postet det).

Og hvorfor skriver du, at du begybdt at bruge?

Typisk undskyldning for at sende spam.

Det er jo din egen side, hvorfor ikke er kende det.

Eller hedder du også bare tilfældigvis Henrik ligesom sidens
ejer?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Nicolai

Dato : 03-02-06 22:48

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> Det er jo din egen side, hvorfor ikke er kende det.
>
> Eller hedder du også bare tilfældigvis Henrik ligesom sidens
> ejer?

Nu kan man få 100 mb fri plads, pr bruger man tilmelder og i det link han
smider, står hans navn som reference, så det kunne være argumentet til at
han spammer her. Bare lige inden at vi roder for mange historier op, som kan
skade ejeren af hjemmesiden.

Nicolai

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-02-06 22:34

Henrik wrote:

> [...]
>

> Det er nemt at lave en sikkehedskopi / Backup her.

Hmm... et opslag på filesafe.dk i www.dk-hostmaster.dk - viser at det
også er en "Henrik" der driver/ejer det site som du reklamerer for, sådan
noget kaldes spam, og så i tre grupper på en gang...

Domænenavn:filesafe.dk
DNS:filesafe.dk
Registreret:2005-12-22
Status:Aktivt
Registrant:
Bruger-id:HB10302-DK
Navn:Henrik Bruun
Adresse:Birgittelystvej 1
Adresse:Nim
Postnr.: 8740
By: Brædstrup
Land:Danmark
Telefon:+45 76587176

FUT....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-02-06 22:46

Henrik wrote:
> Jeg er begyndt at bruge en side der hedder ww.filesafe.dk
> Hvis i vil prøve det så prøv dette link -
> [...]

-og den skal vi hoppe på. En kort undersøgelse viser:
Din konto er bruget 5361 %
-allerede inden man logger på. Det skaber lige så meget tillid som
Nielses oplysninger fra dk-hostmaster

Bo //

Fra : Henrik

Dato : 03-02-06 23:51

OK - Jeg er gennemskuet - Dog var der en lille bug der skulle rettes. Tak
for info.

Jeg skal nok holde mig fra at skrive sådan noget en anden gang. - Max -
Knud - Nicolai - Niels - Bo

Hilsen

Henrik Bruun

Nim

Fra : Max

Dato : 04-02-06 00:54

Hej Henrik

> Jeg skal nok holde mig fra at skrive sådan noget en anden gang. - Max

Det er iorden at du vil sælge den slags backup, men sådan noget kræver
kundernes ubetingede tillid, og det får man ikke ved at formumme sig
og lyve så tydeligt at alle kan gennemskue det. Man når længst med
lidt ærlighed.

Mvh Max

Fra : Morten Mortensen

Dato : 04-02-06 01:01

"Henrik" <1@1.com> wrote in message
> [...]
> for info.
>
> Jeg skal nok holde mig fra at skrive sådan noget en anden gang. - Max -

Og når vi nu er ved det, så er det nok også en god ide ikke at topposte, som
er dårlig kutyme her i nyhedergrupperne, samt at stave rigtigt, for jeg går
ud fra at din side er www.filesafe.dk og hverken www.filesade.dk som i subj.
eller ww.filesafe.dk.....?

Mvh.

Morten