Tæller
Fra : Henrik frandsen

Dato : 03-02-06 19:07

Er der en der kan hjælpe mig med at lave denne:
Denne side er indtil nu blevet besøgt 132 gange.

Den skal bare tælle en gang, for hver gang siden bliver besøgt, det gør ikke
noget, at det er den samme person der aktiverer siden!
Enten html eller javascript.

Mvh. Henrik Frandsen

Fra : Karsten Bynck

Dato : 03-02-06 23:08

Henrik frandsen wrote:

> [...]
>
> Den skal bare tælle en gang, for hver gang siden bliver besøgt, det gør ikke
> noget, at det er den samme person der aktiverer siden!

Det kan mig bekendt ikke lade sig gøre i html eller javascript.
Der skal nok bruges et serversite scriptsprog ala php eller asp.
Måske findes der en gratis tæller via din internetudbyder.
Ellers er der mange gratis tællere på nettet.

Mvh Karsten Bynck

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-02-06 23:19

Henrik frandsen wrote:

> Den skal bare tælle en gang, for hver gang siden bliver besøgt, det
> gør ikke noget, at det er den samme person der aktiverer siden!
> Enten html eller javascript.

Ingen af delene er muligt. Men du kan indsætte en ekstern tæller eller du
kan lave en tæller i asp eller php:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/count.asp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : torp.kde@webspeed.dk

Dato : 04-02-06 08:12

http://www.pi.dk/support/counter.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-02-06 14:49

torp.kde@webspeed.dk wrote:

> http://www.pi.dk/support/counter.html

Det er hverken html eller javascript, det er cgi. Og tælleren fungerer kun,
hvis man har sin hjemmeside liggende hos pi.dk.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/