Enhver indrømmelse til islam bliver betrag~
Fra : Lyrik

Dato : 03-02-06 19:04

Ifølge min islamiske ven som kender sine egne, er tankegangen således.
Hvor vi tolker indrømmelser som imødekommenhed, bliver det af islamisterne
tolket som:"Se min fjende viger for mit pres, han er svag-mere pres, flere
indrømmelser!"

"I giver jo enhver islamistisk gruppe status som ambassadører!"-vanvittig
dumt, siger han.

I skal sige:"OK så boycotter i os!" og så er den ikke længere.
Når de så et års tid har undværet bistand og danske varer, så siger de:"Det
er for surt, kun "sand og kameler"-vi må hellere sige undskyld."

At vi skulle undskylde er oprørende og imod al retfærdighedssans. De skulle
undskylde! De jordens afskum af frådende blodtørstige banditter!
Verdens mest intollerante, rascistiske hob! En flok mordere og slyngler!
Gid de ville gå i krig imod os så vi kunne få det overstået!

Hilsen
Jens

Fra : B.Lauritzen

Dato : 03-02-06 19:22

Lyrik wrote:
> [...]
> Verdens mest intollerante, rascistiske hob! En flok mordere og slyngler!
> Gid de ville gå i krig imod os så vi kunne få det overstået!

Og du har en islamisk ven?? Hvad siger han til at du omtaler ham sådan??

Men ellers enig i de øverste afsnit..vi skal stå fast ellers er vi, i
deres øjne, forevigt de svage og så er ethvert forsøg på fremtidig
dialog dømt til at mislykkedes.

Fra : Lyrik

Dato : 03-02-06 20:18

"B.Lauritzen" <b.b@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Og du har en islamisk ven?? Hvad siger han til at du omtaler ham sådan??
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Efter som min ven giver os skyts imod islamisterne, kan man jo forstå at han
ikke føler sig som medlem af deres slæng.
Derfor er det jo ikke ham jeg omtaler her.

Han ønsker selv mullaherne i Iran væk, for eksempel.

Jeg sagde til ham at jeg kunne male Muhammed alt det jeg havde lyst til. Så
sagde han at han ville blive sur på mig og at han ikke ville velkomme mig
til sin tid i Iran som gæst.
Men så sagde han:" Men efter nogen tid ville jeg tænke på al den hjælp jeg
havde brug for med min computer. Så ville jeg gøre mig gode venner med dig
igen!

Hilsen
Jens