Døde dyr på vejen.
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 13-06-01 20:44

Hvad er mest farlig, for et par dage siden kom jeg kørerne, i cruise tempo.

Jeg bor på prærien, så der er mange dyr, der føler de har lige så meget ret
til vejen, selv om de ikke betaler vægtafgift.

Der sad så en kat ude på vejen, og den var ikke meget for at flytte sig, den
var i gang med at æde et dødt pindsvin, som efter størrelsen så ud til at
have kæmpet forgæves mod en lastbil.

Nu er det sådan at der jo også en gang imellem går en kat til på den konto.

Kan man så forvente at kattene er lidt kannibaler, eller overlader de det
til krager, skader og andre rovdyr, at æde deres artsfæller ??

Leo

Fra : Fie & Christian

Dato : 13-06-01 22:35

Jeg tror måske at der er lidt for mange katte-ejere herinde, som har mistet
deres katte i trafikken, til at der er nogen, som har lyst til at tænke på
det videre forløb efter at en kat er blevet kørt over.........og nej-der er
INTET naturligt i at en kat bliver kørt over.
Men hvis du nogensinde finder en kat i vejkanten, og det lyder som om at det
er noget, du tit oplever, så gør da endlig katten og katte-ejerne den
tjeneste at tjekke om katten stadig lever, ring efter falck eller tjek efter
katte-halsbånd og/eller øremærkning og underret ejerne.

Hilsen
Fie