Mohammed tegninger og Enhedslisten
Fra : Pjensen73

Dato : 03-02-06 18:14

Har der overhovedet været nogle kommentare fra Enhedslisten i denne
muhammed debat?
Jeg syntes de har været meget tavse i denne sag.

Fra : Barney Gumble

Dato : 03-02-06 18:32

Pjensen73 wrote:
> Har der overhovedet været nogle kommentare fra Enhedslisten i denne
> muhammed debat?
> Jeg syntes de har været meget tavse i denne sag.

Er de ikke alle taget til mellemøsten for at demonstrere på "vennernes"
side?

BG

Fra : Pjensen73

Dato : 03-02-06 18:37

> Er de ikke alle taget til mellemøsten for at demonstrere på "vennernes" side?
>

> BG

Jo det er de nok. Lad os håbe de ikke kan finde hjem igen.

Fra : NoTrabajo

Dato : 03-02-06 19:18

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> Har der overhovedet været nogle kommentare fra Enhedslisten i denne
> muhammed debat?
>
> Jeg syntes de har været meget tavse i denne sag.

Ja, lissom de radigale.
--
NoTrabajo

Fra : Pjensen73

Dato : 03-02-06 19:43

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> Ja, lissom de radigale.

Ja, og socialkammeraterne lægger på knæ for islam. Tænk hvis Nyrup
stadig havde været statsminister, så havde han været på arabisk tv og
med tåre i øjenene sagt: "Undskyld, jeg beklager at danskerne er
racister".

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-02-06 20:35

Pjensen73 wrote:
Tænk hvis Nyrup
> stadig havde været statsminister, så havde han været på arabisk tv og
> med tåre i øjenene sagt: "Undskyld, jeg beklager at danskerne er
> racister".

Det er vi sandelig mange, der beklager.
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Mendoza

Dato : 03-02-06 22:00

Per Vadmand wrote:
> Pjensen73 wrote:
> Tænk hvis Nyrup
>
> Det er vi sandelig mange, der beklager.

Danskerne er ikke racister, kun extremt naive. Islamisterne er racister.

Mendoza

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-02-06 02:24

Mendoza wrote:
> Danskerne er ikke racister, kun extremt naive. Islamisterne er
> racister.
> Mendoza

Du er til gengæld meget naiv.

Per V.

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-02-06 23:08

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> Pjensen73 wrote:
> Tænk hvis Nyrup
>
> Det er vi sandelig mange, der beklager.

Ja, vores kvinder må ikke gifte sig med en muslimsk mand, og vi må ikke
spise deres urene mad, - eller var det omvendt?

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 03-02-06 19:59

Det var smuk og solrig dag da Pjensen73 skrev
news:mn.1c457d6234c7b2f4.42469@FJERNDETTEgmail.com i dk.politik:

> Har der overhovedet været nogle kommentare fra Enhedslisten i denne
> muhammed debat?
> Jeg syntes de har været meget tavse i denne sag.

Kan du sige borgfred?
Det var ikke populært at socialdemokratiet brød den i en spørgetime.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Konrad

Dato : 04-02-06 09:43

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Har der overhovedet været nogle kommentare fra Enhedslisten i denne
> muhammed debat?
> Jeg syntes de har været meget tavse i denne sag.

Hvorfor undersøger du ikke tingene inden du "spørger"? Det tager 2
nanosekunder at undersøge, og der har været masser omkring Enhedslistens
åbne brev til statsministeren på TV også. Du kunne - jeg ved godt det lyder
absurd, det er blot et forslag - prøve at gå ind på Enhedslistens hjemmeside
http://www.enhedslisten.dk/