Wilson Pickett mindeudsendelse
Fra : Lars Holst

Dato : 03-02-06 17:44

I aften, fredag d. 3/2, kl. 21:03 sender P¤ en mindeudsendelse om Wilson
Pickett.

- historien om Wilson Pickett, som døde 19. januar. Vært: Florian Fastina.

Hermed kan de, herfra gruppen, som syntes at vi led et soul tab, nyde hans
musik og høre historien om manden; og de, her fra gruppen, som har gået med
skyklapper på hele livet og ikke kendt til hans eksistens, blive oplyst og
få udviddet sin, måske lidt snævre, musikalske horisont.

--
Lars Holst

Fra : Hauge

Dato : 03-02-06 18:06

Lars Holst wrote:
> .. og de, her fra gruppen, som
> har gået med skyklapper på hele livet og ikke kendt til hans
> eksistens, blive oplyst og få udviddet sin, måske lidt snævre,
> musikalske horisont.

Eller også kan vi forblive i vores snævre, men gode verden med
kvalitetsmusik, og så høre noget andet i mens at i hører den gang bræk.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060203170419@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Lars Holst

Dato : 03-02-06 18:13

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> said in news:20060203170419@smart-tech.dk:

> Eller også kan vi forblive i vores snævre, men gode verden med
> kvalitetsmusik, og så høre noget andet i mens at i hører den gang bræk.
>
> /Hauge

Er det Richard Ragnvald som selv Linie 3 gør grin med som du anser som
kvalitetsmusik?

--
Lars Holst

Fra : Hauge

Dato : 03-02-06 18:34

Lars Holst wrote:
> Er det Richard Ragnvald som selv Linie 3 gør grin med som du anser som
> kvalitetsmusik?

Fedt at din extrem brede musiske viden gør, at du kun kender ham der Wilson
og Richard. Det siger da vist mest om dig, og dit snæversynede syn på
andre..

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060203173230@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 19:03

On Fri, 3 Feb 2006 18:34:15 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Fedt at din extrem brede musiske viden gør, at du kun kender ham der Wilson
>og Richard. Det siger da vist mest om dig, og dit snæversynede syn på
>andre..

Men det er eddermadme svært at se bredt på snævre mennesker, ikke?

/Alex

Fra : Lars Holst

Dato : 03-02-06 19:35

> Fedt at din extrem brede musiske viden gør, at du kun kender ham der
> Wilson og Richard. Det siger da vist mest om dig, og dit snæversynede
> syn på andre..
>
> /Hauge

Nu er det svært at have ca. 3863 LP og CD titler fordelt kun på Richard og
Wilson så jeg har desværre været nødt til at sprede mig en smule mere.

--
Lars Holst

Fra : Max

Dato : 03-02-06 19:48

Hej Lars

> Nu er det svært at have ca. 3863 LP og CD titler fordelt kun på
> Richard og Wilson så jeg har desværre været nødt til at sprede mig en

Vel ikke hvis du køber ind for at Richard kan få en guldplade :)

Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-02-06 15:28

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er det Richard Ragnvald som selv Linie 3 gør grin med som du anser som
> kvalitetsmusik?

> Lars Holst

____

Du virker ikke til at have helt føling med populærmusikken, når du skriver
"som SELV Linie 3 gør grin med". Lige som om at det skulle være fordi de
havde noget imod hans musik. det ved jeg ikke om de har, men det er altså et
gangske almindeligt fænomen indenfor populærmusikken at man gør godmodigt
grin med hinanden, ligeså indenfor revyerne.

Da Mads Nørgård lavede "Så tar vi cyklerne frem" var Østjydsk musikforsyning
der med det samme med en anden tekst

Da Henning Vilen lavede "Telefonsangen" var Jan og Rene der med det samme
med en alternativ oversættelse.

Også Peter Belli har man lavet sjov med, ved at nupse en af hans
dansktopsange og lave teksten om. det var vist den der med
lastvognschauføren.

Så du behøver ikke at skrive "som SELV Linie 3". Du kender tilsyneladende
slet ikke den verden du skriver om

Fra : Lars Holst

Dato : 04-02-06 16:55

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> said in

> [...]
>
> Da Mads Nørgård lavede "Så tar vi cyklerne frem" var Østjydsk
> musikforsyning der med det samme med en anden tekst

Samme genre.

> Da Henning Vilen lavede "Telefonsangen" var Jan og Rene der med det
> samme med en alternativ oversættelse.

Samme genre

> Også Peter Belli har man lavet sjov med, ved at nupse en af hans
> dansktopsange og lave teksten om. det var vist den der med
> lastvognschauføren.

Samme genre

> Så du behøver ikke at skrive "som SELV Linie 3". Du kender
> tilsyneladende slet ikke den verden du skriver om

Åh jo jeg gør såmænd.

--
Lars Holst

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-06 18:01

On Sat, 4 Feb 2006 15:27:32 +0100, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>Så du behøver ikke at skrive "som SELV Linie 3". Du kender tilsyneladende
>slet ikke den verden du skriver om

Hvis det er et kriterium Åge, vil du så ikke afholde dig fra at skrive
om andet end dansktop?
Der er nemlig ikke ret menget der tyder på at du kender resten af
verden.

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-02-06 21:12

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> said in

> Er det Richard Ragnvald som selv Linie 3 gør grin med som du anser som
> kvalitetsmusik?

Linie 3 gør grin med kendte mennesker, for kunne du ikke finde ud af, hvem
de laver grin med, var det jo ikke sjovt. De laver også grin med
Dronningen,
uden at hun dermed bliver en dårlig Dronning.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-02-06 22:24

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dronningen,
> uden at hun dermed bliver en dårlig Dronning.

Ja og ingen gør grin med Linie 3...fordi de forlængst har passeret sidste
salgsdato

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-02-06 10:53

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og ingen gør grin med Linie 3...fordi de forlængst har passeret sidste
> salgsdato

Nej da, Thomas Eje har spist dem, hvilket da tydeligt ses på hans tiltagende
mave...

Jeg syntes nu egentligt, at de er meget gode. Ja når man sådan tænkte
tilbage, så var det sgu svært at lade være med at grine lidt, når de giver
deres Ekko numre. Bortset fra, at det er ret så godt lavet... Så er
baggrundshistorien jo næsten sjovere, og taget i betragtning, at det var
blevet strikket sammen, på nogle få timer, og fremført samme aften, til UG
med kryds og slange, med dobbelte udmærkelser... Og vel at mærke, af 3
totalt grønne, og helt uprøvede unge mennesker, som knapt havde fået dun
under næsen. Denne her stakkels Amerikaner, som skulle optræde med hans
ekkoanlæg, som løb helt af med ham, og så stiller Linie 3 op, og laver et
langt bedre show, kun med deres stemmer.
Det var virkeligt sejgt lavet .. Men sådan er det vel, for kunstnere som
Linie 3. Meget af det de laver, hænger sammen, med noget aktuelt, og kender
man ikke det, så kan det jo godt være svært at se det sjove, men for dem som
kender det, så bliver det jo ved med at være sjovt. Det man så måske kan
sige, er at vi ser nok for lidt Linie 3, og for mange jubilæums shows, så
det altid er det samme vi ser.

M.V.H....Benny..

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-02-06 11:19

> Nej da, Thomas Eje har spist dem, hvilket da tydeligt ses på hans
tiltagende
> mave...

Tænkte du osse mest på de irriterende genudsendelser på TV2...har nogen
overblik over hvor mange gange de forskellige shows har været sendt...det er
en parodi!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-02-06 12:17

> [...]
>
> Tænkte du osse mest på de irriterende genudsendelser på TV2...har nogen
> overblik over hvor mange gange de forskellige shows har været sendt...det

Nej det tør jeg end ikke gætte på, for de er vel snart blevet sendt 3 gange,
på samtlige kanaler. Men det er vel stort set det samme, som nyhederne.
Aldrig før, har man haft så mange nyhedsudsendelser. Men aldrig har man haft
så få nyheder at fylde dem med, og alligevel japper man igennem dem, som om
der lige skulle laves plads til en ekstra nyhed

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-02-06 16:05

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og ingen gør grin med Linie 3...fordi de forlængst har passeret sidste
> salgsdato
____________

Allan, styr din humor. Du har jo selv passeret sidste salgsdato, ikke?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-02-06 12:18

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:43e61243$0$210$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> ____________
>

> Allan, styr din humor. Du har jo selv passeret sidste salgsdato, ikke?
>

> Hilsen Åge

Siger Åge, som ligner en langtidsholdbar letmælk fra Aldi )

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-02-06 21:03

> Eller også kan vi forblive i vores snævre, men gode verden med
> kvalitetsmusik, og så høre noget andet i mens at i hører den gang bræk.
>
> /Hauge

Nu er du grov Hauge. Selvom han aldrig selv havde nogen karriere i Danmark,
var der ikke noget i vejen med hans musik.

M.V.H....Benny..

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-02-06 11:09

> Eller også kan vi forblive i vores snævre, men gode verden med
> kvalitetsmusik, og så høre noget andet i mens at i hører den gang bræk.
>
> /Hauge
*suk* ... hvor er du bare utålelig.

/Kim Frederiksen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-02-06 23:15

Lars Holst skrev:
> I aften, fredag d. 3/2, kl. 21:03 sender P4 en mindeudsendelse om
> Wilson Pickett.
>
> - historien om Wilson Pickett, som døde 19. januar. Vært: Florian
> Fastina.

Og det var sådan set en udmærket udsendelse, selvom den fokuserede
lidt rigeligt på pladeselskaber og sikkert bare var læst op fra
udvalgte hjemmesider.

Og så sporede jeg mig ind på, at Florian Fastina må være ham, der
engang hed Frank Fasting og var P3-vært. Han har også heddet Florian
Fasting. På hans hjemmeside er der et link til en
numerologihjemmeside.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-02-06 10:55

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> engang hed Frank Fasting og var P3-vært. Han har også heddet Florian
> Fasting. På hans hjemmeside er der et link til en

Nu hørte jeg den desværre ikke. Men jeg kunne godt forestille mig, at det
blev noget i den retning.

M.V.H....Benny..