Abu Laban
Fra : Ali Kebabmdej

Dato : 03-02-06 17:00

Passagerskibet 'Al Salaam 98' er sunket i "Rødehavet"
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=418434/

Ingen tvivl om at det er Allah der straffer os, fordi nogle af vores brødre
har spredt løgne om danskerne.
Straffen er hård!!!

Hvorfor skulle disse løgne spredes?
Hvorfor skulle vores brødre skade det land, som har givet os stemmeret,
taget sig af os der har måttet flygte fra diktaturstaterne, og brødfødet de
af os, som ingen arbejde kunne få.
Nu er det hele tabt....og Allah er vred.

Gid Abu Laban og resten af Al-Qaida må blive straffet for deres løgne og
bedrag.

Ali

Fra : Sune

Dato : 03-02-06 17:11

On Fri, 3 Feb 2006 16:59:31 +0100, "Ali Kebabmdej" <ali_kebabmdej@hotmail.com> wrote:

> [...]
>http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=418434/
>
>Ingen tvivl om at det er Allah der straffer os, fordi nogle af vores brødre

Du tager pis på os ikke?

Mvh
Sune

Fra : Ali Kebabmdej

Dato : 03-02-06 17:26

> Du tager pis på os ikke?

Selvfølgelig gør jeg ikke det.

Da orkanen "Kathrina" ramt USA, var alle mine brødre jo heller ikke i tvivl
om at det var Guds straf over amerikanerne.

Nu rammer straffen så befolkningen i mellemøsten.

Allah er stor.

Ali

Fra : Jim

Dato : 03-02-06 17:30

"Ali Kebabmdej" <ali_kebabmdej@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tvivl om at det var Guds straf over amerikanerne.
>
> Nu rammer straffen så befolkningen i mellemøsten.

Tja, med så mange muhamsere, der giver ham den bagfra hver dag, så undrer
det mig ikke.

Men I må vel forvente, at I får noget igen, når i bøjer jer forover.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 03-02-06 17:31

Ali Kebabmdej wrote:

> [...]
> tvivl om at det var Guds straf over amerikanerne.
>
> Nu rammer straffen så befolkningen i mellemøsten.

Det er for nemt kebabudendej, du er afsløret!

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 03-02-06 18:17

"Allan Riise" skrev i en meddelelse

> Det er for nemt kebabudendej, du er afsløret!

Sådan kan vi da ikke være bekendt at sige, hvis han mener det ægte.
Hvorfra skulle du vide, at han ikke er det?

Hvis der er muslimer, der ønsker at sige noget posítivt, skal de så ikke
være velkomne. Det synes jeg da de skal.

Selvom jeg godt ville give Abu Laban et stort spark bagi.

Ruth

Fra : Allan Riise

Dato : 03-02-06 18:42

Ruth Nielsen wrote:

> [...]
> ikke være velkomne. Det synes jeg da de skal.
>
> Selvom jeg godt ville give Abu Laban et stort spark bagi.

Abu Laban har jeg sagt dette til fredagsbønnen..

"Vi løse krisen sammen. Det var det overordnede budskab fra imam Abu Laban
under fredagsbønnen i Det Islamiske Trossamfunds lokaler i det københavnske
nordvestkvarter.

Under den følelsesprægede bøn foreslog den danske imam, at der nedsættes en
uafhængig kommission med repræsentanter fra både Danmark og Mellemøsten til
at løse konflikten, som er opstået i kølvandet på Jyllands-Postens
Muhammed-tegninger.

- Det er ikke for sent. Vi må arbejde hårdt for at slukke denne brand, sagde
Abu Laban under fredagsbønnen, der havde samlet flere hundrede danske
muslimer - og et massivt presseopbud fra både ind- og udland.

Imamen tog samtidig skarp afstand fra ethvert forsøg på at ty til voldelige
midler. Efterfølgende gjorde Abu Laban det klart, at han ikke er fortaler
for boykotten mod Danmark.

- Jeg håber, at boykotten vil stoppe i dette sekund, sagde Abu Laban."

Angående den påståede Ali kebabmdej, så se dog det navn som er belevet
anvendt..

Hvis det er en Ali, så er jeg ikke Asatroende men en Neger fra Kenya...

Fra : Allan Riise

Dato : 03-02-06 18:46

Allan Riise wrote:

> Abu Laban har jeg sagt dette til fredagsbønnen..

Aner ikke hvorfor dette *jeg* er med, det er selvfølgelig en fejl...

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-06 19:30

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
> under fredagsbønnen i Det Islamiske Trossamfunds lokaler i det københavnske

Synes du stadig at den mand har bare en flig af troværdighed tilbage?
Når han taler med arabiske tv-kanaler så drejer han jo 180°.

Et af de mest tydelige eksempler på taqiyah, og her endda brugt af en
sunni.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 03-02-06 19:51

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> Når han taler med arabiske tv-kanaler så drejer han jo 180°.
>
> Et af de mest tydelige eksempler på taqiyah, og her endda brugt af en

Jeg ved ikke hvad han siger i der Arabiske tv kanaler, jeg kan ikke
arabisk(Farsi).

Fra : DS

Dato : 03-02-06 20:08

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvad han siger i der Arabiske tv kanaler, jeg kan ikke
> arabisk(Farsi).

Du er da god til at snakke dig udenom, men så finder jeg da et link til dig:
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/02/01/115700.htm

DS

Fra : Allan Riise

Dato : 03-02-06 20:30

DS wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du er da god til at snakke dig udenom, men så finder jeg da et link
> til dig: http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/02/01/115700.htm

Igen, så vil jeg ikke sige om han har gjort det eller ej, det er jo fra
tredie "mund" at TV2 fortæller historien, hvem har oversat det?

Hvis han har er det da noget møg, men så har han vel lært af det siden han i
dag sagde noget andet til de herboende Muslimer, og det må man da kun være
positiv overfor.

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-02-06 21:07

Allan Riise wrote:

> Hvis han har er det da noget møg, men så har han vel lært af det
> siden han i dag sagde noget andet til de herboende Muslimer, og det
> må man da kun være positiv overfor.

Man skal da ikke forsværge, at selv et tågehorn som Abu Laban kan blive
klogere. Jeg tror nu snarere, at det er gået op for ham, at det kan skade
ham selv og hans indflydelse. Med andre ord, han er politiker ligesom Fogh.
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-06 07:09

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> ham selv og hans indflydelse. Med andre ord, han er politiker ligesom Fogh.

Jeg er nu ikke sikker - og læg mærke til at i de indslag der bliver
bragt fra moskéen på Nørrebro, så taler han engelsk. Ikke arabisk.

Det relevante er hvad han siger på arabisk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-06 07:09

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Jeg ved ikke hvad han siger i der Arabiske tv kanaler, jeg kan ikke
> arabisk(Farsi).

Hvis du ikke har set nyhedsudsendelserne i tv om hvad han siger til
arabiske tv-stationer, og hvad han siger i dansk tv og i moskéen, på
engelsk, så må du være en af de meget få danskere over vuggestuealderen,
der ikke har gjort det.

I øvrigt er farsi {persisk, Kyros den Stores sprog med de ændringer
2.500 år har medført} ikke det samme som arabisk. Farsi er et
indoeuropæisk sprog, arabisk som hebraisk et semitisk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hannibal

Dato : 04-02-06 00:04

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> være velkomne. Det synes jeg da de skal.
>
> Selvom jeg godt ville give Abu Laban et stort spark bagi.

Ruth, du skal mande dig op og ikke være så naiv!

Hannibal