Sonofon fordobler opkaldsprisen !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-02-06 16:17

Hej

Fra medio Marts fordobler Sonofon opkaldsprisen, og opkaldsforsøgsprisen
fra 0,25 kr. til 0,50 kr. på deres taletidskort.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 03-02-06 16:53

Og ?

Det er ikke alle der bruger Sonofon

/S

Fra : Fischer

Dato : 03-02-06 17:08

> Og ?
> Det er ikke alle der bruger Sonofon

Det var da en lam kommentar!
Jeg bruger heller ikke Sonofon taletid, men derfor vil jeg da gerne følge
med i hvad der rører sig.

Tak for informationen Ole.

*Fischer

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 04-02-06 15:54

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:43e37ff9$0$47076$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Det var da en lam kommentar!
> Jeg bruger heller ikke Sonofon taletid, men derfor vil jeg da gerne følge med i hvad der rører sig.

Det har jo ikke så meget med teknik at gøre ......

Fra : Fischer

Dato : 04-02-06 19:04

> Det har jo ikke så meget med teknik at gøre ......

Se på:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.telefoni.mobil

Citat: "Alt om mobiltelefoni, telefoner og operatører."

Indlægget er altså i høj grad on-topic, modsat denne diskussion!

*Fischer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-02-06 23:18

Hej

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote:

>Og ?

>Det er ikke alle der bruger Sonofon

Næh, det gør jeg heller ikke, men derfor kunne det jo godt være at nogen
ville vide det, og måske ikke har bemærket dagens annoncer i aviserne.

Derudover er der jo netop i disse dage fokus på mobilpriser, bla. pga.
nogle takserer på minut istedet for pr. sekund for at få det til at se
billigere ud.

Og endelig har den slags tiltag det jo, desværre, ofte med at brede sig.

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Lars

Dato : 03-02-06 23:20

On Fri, 03 Feb 2006 16:53:09 +0100, 6400 - Sredna wrote:

> Og ?
>
> Det er ikke alle der bruger Sonofon

Har du tænkt på, at det nok er derfor Ole var så betænksom at skrive
'Sonofon'i emnefeltet?
Så kunne du nemlig lynhurtigt gennemskue, at indlægget ikke ville
interessere dig og springe det over.
I stedet valgte du at lave et indlæg, der var off-topic (det er mit
i øvrigt også...)

/Lars

Fra : Nicolai

Dato : 04-02-06 10:57

"Lars" <larso@spymac.com> wrote in message

> Har du tænkt på, at det nok er derfor Ole var så betænksom at skrive
> 'Sonofon'i emnefeltet?
> Så kunne du nemlig lynhurtigt gennemskue, at indlægget ikke ville
> interessere dig og springe det over.

Jo, men det forudsætter jo, at man skal kunne tænke. Det er ikke et krav for
at benytte sig af usenet.

> /Lars

Nicolai

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 04-02-06 11:20

> Og ?
>
> Det er ikke alle der bruger Sonofon

Jeg kører heller ikke Peugeot, men derfor var det nu alligevel meget rart at
vide, at der var problemer med at 307'erne kunne bryde i brand. Jeg læser
ikke JyllandsPosten, men derfor er det nu alligevel meget rart at vide
hvorfor nogle tegninger fra deres avis skaber problemer.

...Sagt på en anden måde - hvor vil du liiige hen med din kommentar?

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 03-02-06 18:02

Hej.

Ole Rasmussen wrote:
> Fra medio Marts fordobler Sonofon opkaldsprisen, og
> opkaldsforsøgsprisen fra 0,25 kr. til 0,50 kr. på deres taletidskort.

Kilde?

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-02-06 23:12

Hej

"Rainer Schöbe" <newsgroup-nyhedsgruppe@prepaid-dk.de> wrote:

>Kilde?

Den trykte presse idag, meget lille annonce. - Jeg så den i avisen
'MetroXpress' men den har nok også været i de øvrige aviser.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 04-02-06 01:37

Hej Ole.

Ole Rasmussen wrote:

> Den trykte presse idag, meget lille annonce. - Jeg så den i avisen
> 'MetroXpress' men den har nok også været i de øvrige aviser.

Da jeg sidder hernede i Tyskland, kunne jeg desværre ikke læse annoncerne,
men Sonofon vil skrive noget om det på deres hjemmeside - senest medio
marts. Ellers tak.

Mvh.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 04-02-06 00:36

fr 03 feb 2006 04:17:26p satte Ole Rasmussen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Fra medio Marts fordobler Sonofon opkaldsprisen, og opkaldsforsøgsprisen
> fra 0,25 kr. til 0,50 kr. på deres taletidskort.

Typisk Skodafon

Steven

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 04-02-06 11:19

> Typisk Skodafon

Aha - hvad mener du?

Fra : Nicolai

Dato : 04-02-06 14:48

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in message

> Aha - hvad mener du?

Ja, hvad er der i vejen med Skoda?

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-02-06 01:41

lø 04 feb 2006 02:47:49p satte Nicolai sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Ja, hvad er der i vejen med Skoda?

Goddag - jeg vil gerne have for 100 kr Skodaer men ikke for mange af de blå

Steven

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-02-06 01:36

lø 04 feb 2006 11:18:35a satte Jeppe Vestergaard sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Aha - hvad mener du?

Ja men gode gamle Jeppe - Hvad skal vi dog gøre uden dig i gruppen

Steven

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-02-06 07:36

> Ja men gode gamle Jeppe - Hvad skal vi dog gøre uden dig i gruppen

Starte med selv at skrive en sætning færdig eller underbygge en mening før
jeg behøves spørge ind til det?

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 07-02-06 00:48

ma 06 feb 2006 07:35:51a satte Jeppe Vestergaard sig på en taburet og