Slå ordbog fra i Ericsson
Fra : Henning Lund

Dato : 03-02-06 16:02

Jeg har en T610 kan man ikke slå ordbogen permanent fra?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-02-06 16:12

Henning Lund skrev:

> Jeg har en T610 kan man ikke slå ordbogen permanent fra?

Man kan skifte mellem T9 og ikke-T9. Ved T9 prøver mobilen at
gætte hvad man vil skrive, og hver tast skal kun trykkes én gang.
Uden skal man trykke flere gange for at få de 'dybe' bogstaver,
men der slås ikke op i nogen ordbog.

Jeg foretrækker klart T9, men jeg bruger det fif at acceptere et
ord midstvejs hvis ordbogen er ved at kløjes i det, og det er en
måde at klare den på. Ellers skriver jeg færdig, slår T9 fra,
retter og slår det til igen.

--
Bertel

Fra : Henning Lund

Dato : 03-02-06 16:30

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> skrev:

> [...]
> ord midstvejs hvis ordbogen er ved at kløjes i det, og det er en
> måde at klare den på. Ellers skriver jeg færdig, slår T9 fra,

Ja men kan det slåes permanent fra?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-02-06 16:39

Henning Lund skrev:

> Ja men kan det slåes permanent fra?

Ja, hvis du slår det fra og ikke slår det til igen, er det
permanent.

Det gøres ved at holde * nedtrykket et par sekunder.

--
Bertel

Fra : Henning Lund

Dato : 03-02-06 16:51

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> skrev:

> Det gøres ved at holde * nedtrykket et par sekunder.

Det var lige det jeg manglede, takker Bertel.