Muslimske MFere
Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-06 13:33

I dagens JP kan man på:

http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3534044

bl.a. læse følgende:

==
Danmark er et af de første europæiske lande, som gav herboende
indvandrere og flygtninge stemmeret til kommunalvalg. I dag sidder der
næsten 50-60 lokalpolitikere, som har anden etnisk baggrund eller
muslimsk baggrund. Og der er tre folketingsmedlemmer, som har muslimsk
baggrund.
==

Jeg kender den radikale Naser Khader, og SFeren Kemal Qureshi. Hvem er
den tredie?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 13:38

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> [...]
> baggrund.
> ==
>
> Jeg kender den radikale Naser Khader, og SFeren Kemal Qureshi. Hvem er

Hüseyin Arac CD havde i øvrigt en tyrker indenom som suppleant i sin tid -
hende der lone et et eller andet.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-06 13:52

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Hüseyin Arac CD havde i øvrigt en tyrker indenom som suppleant i sin tid -
> hende der lone et et eller andet.

http://www.ft.dk/?/samling/20051/00000057/adresser.htm

OK. En af de mere anonyme.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 03-02-06 14:08

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Hüseyin Arac CD havde i øvrigt en tyrker indenom som suppleant i sin
> tid -
> hende der lone et et eller andet.

Nå ja Lone YallahCinkaja eller noget i den stil.
Hun bar da vist en af tilhængerne af sharia som hun muslimske søster fra
MinhatchUlkuran, Mona Sheikh.

J.

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 14:13

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Nå ja Lone YallahCinkaja eller noget i den stil.
> Hun bar da vist en af tilhængerne af sharia som hun muslimske søster fra
> MinhatchUlkuran, Mona Sheikh.

Nej - Lone yalcinkaya (eller hvad det nu var) er aldeles sekulær og moderat.

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-02-06 15:43

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Nej - Lone yalcinkaya (eller hvad det nu var) er aldeles sekulær og
> moderat.

Mens jeg husker det, - jeg har fået at vide at "Infomedia" er implementeret
i Københavns kommune.

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 15:49

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Mens jeg husker det, - jeg har fået at vide at "Infomedia" er
implementeret
> i Københavns kommune.

Så må det også være nået ud til biblioteket i Albertslund...

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-06 14:43

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hüseyin Arac

Ganske tilforladelig fyr. Trænede indendørs fodbold med ham lige før jul.
Sekulær. Afslappet forhold til bl.a. øl efter fodbold og kunne tage mosten,
når vi hetzede ham med hans baggrund

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 15:17

> [...]
>
> Ganske tilforladelig fyr. Trænede indendørs fodbold med ham lige før jul.
> Sekulær. Afslappet forhold til bl.a. øl efter fodbold og kunne tage

Ja - hans påfaldende tilbageholdenhed i allehånde indvandringsrelaterede
sager vidner om, at han ikke ønsker at blive identificeret med en
"indvandrerpolitiker", men sådan set bare er traditionel socialdemokrat.

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-02-06 15:34

> [...]
>
> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Hüseyin Arac CD havde i øvrigt en tyrker indenom som suppleant i sin

Lone Kalci.... Kan DU forresten give mig en idé om, hvorfor jeg ikke
kan komme ind på JPs sider, når andre åbenbart kan?

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 15:52

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> Lone Kalci.... Kan DU forresten give mig en idé om, hvorfor jeg
ikke
> kan komme ind på JPs sider, når andre åbenbart kan?

Prøv at tøm cachen/cookies. Prøv at genstarte. Prøv at se om ikke du ved et
tilfælde har opført jp.dk som restricted site. osv Der er jo 17 mia
muligheder.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-06 16:31

> Lone Kalci.... Kan DU forresten give mig en idé om, hvorfor
> jeg ikke kan komme ind på JPs sider, når andre åbenbart kan?

Du er afluret. De ved, du er muslimsk 5. kolonne.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-06 16:33

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> Lone Kalci.... Kan DU forresten give mig en idé om, hvorfor jeg ikke
> kan komme ind på JPs sider, når andre åbenbart kan?

Det sker da også at /jeg/ ikke kan komme ind. I disse dage.

Husk på at JPs hjemmeside bliver bombarderet fra hele verden. Vel også
fra amerikanere, der vil se hjemmesiden på den danske provinsavis, der
har startet en global kamp.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 17:04

> Det sker da også at /jeg/ ikke kan komme ind. I disse dage.
>
> Husk på at JPs hjemmeside bliver bombarderet fra hele verden.

Samt læssevis af DoS-angrebsforsøg.

>Vel også
> fra amerikanere, der vil se hjemmesiden på den danske provinsavis, der
> har startet en global kamp.

Overdrivelse fremmer forståelsen.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-06 18:03

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Samt læssevis af DoS-angrebsforsøg.

DoS?

> Overdrivelse fremmer forståelsen.

Du tænker på at vi endnu ikke har hørt om reaktioner fra Tahiti eller
Tokyo?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-02-06 19:07

> DoS?

Denial of Service, - en måde at få servere til at gå ned ved at sende
tusindvis af anmodninger om "service" samtidigt.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-06 19:42

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Denial of Service, - en måde at få servere til at gå ned ved at sende
> tusindvis af anmodninger om "service" samtidigt.

OK:

<http://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 03-02-06 13:49

> [...]
> baggrund.
> ==
>
> Jeg kender den radikale Naser Khader, og SFeren Kemal Qureshi. Hvem er

Tyrkeren Hüssein Arac.