Har danske specialstyrker sænket et krydst~
Fra : Jim

Dato : 03-02-06 11:49

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/03/112842.htm

Egyptisk plimsoller med 1300 om bord forsvandt fra radarskærmene.

Eller får vi bare skylden for det?

Fra : Allan Riise

Dato : 03-02-06 11:55

Jim wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/03/112842.htm
>
> Egyptisk plimsoller med 1300 om bord forsvandt fra radarskærmene.

Hvor står der at det er en plimsoller, eller er alt fra Ægypten det ifølge
din mening?

> Eller får vi bare skylden for det?

Hvor står der at *Vi* har fået eller får skylden for det, eller er det bare
dit håb?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 03-02-06 14:07

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Hvor står der at det er en plimsoller, eller er alt fra Ægypten det ifølge
> din mening?

> Hvor står der at *Vi* har fået eller får skylden for det, eller er det
> bare dit håb?

Nej det er blot endnu et eksempel på en paralel mellem de mennesker der i
disse dage afbrænder vores flag (den ultimative hån mod et andet land) og så
folk som Jim - deres intilligens og forståelse af hvordan verden fungerer
uden for deres egen næsetip er på samme niveau

Peter

Fra : Peter Hansen

Dato : 03-02-06 15:53

On Fri, 3 Feb 2006 11:55:02 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Hvor står der at *Vi* har fået eller får skylden for det, eller er det bare
>dit håb?

Tror du ikke, at deres kælling af en ambassadør i det mindste vil
forlange en undskyldning?

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 12:16

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/03/112842.htm
>
> Egyptisk plimsoller med 1300 om bord forsvandt fra radarskærmene.
>
> Eller får vi bare skylden for det?

Atter glemt den antipsykotiske medicin?

Fra : A.And

Dato : 03-02-06 13:59

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Så kan de lade være med at have lortet indregistreret i Panama.

Lars

Fra : W.P.

Dato : 03-02-06 14:14

"A.And" <hexata@hansen.mail.dk> skrev i melding

> [...]
>
> Lars
>
> Kun 1300? Det er lang til 1.5 milliard...:) skal vi tælle? På den anden
side så har de vel ynglet tabet på plads i løbet af få time igen?
WM

Fra : Martin

Dato : 03-02-06 13:59

Allan Riise skrev:

> [...]
> din mening?

> Hvor står der at *Vi* har fået eller får skylden for det, eller er det bare

Mon ikke Jim mener at hvis dette eskalerer ret meget mere vil man kunne
bilde enhver muslimsk analfabet ind at danskere har været skyld i alle
større internationale forbrydelser siden Rigsdagsbranden i 36´.

Mvh
Martin

Fra : Lion King

Dato : 03-02-06 16:23

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> Mon ikke Jim mener at hvis dette eskalerer ret meget mere vil man kunne
> bilde enhver muslimsk analfabet ind at danskere har været skyld i alle
> større internationale forbrydelser siden Rigsdagsbranden i 36´.

Var det ikke os ? )

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-02-06 18:52

[...]

1933, 27 feb,
http://en.wikipedia.org/wiki/Reichstag_fire

Jan Rasmussen

Fra : Allan Riise

Dato : 03-02-06 18:55

Jan Rasmussen wrote:
> [...]
> alle
> større internationale forbrydelser siden Rigsdagsbranden i 36´.

Måske nok analfabeterne, men hvad med alle de andre, for du lever vel ikke
med den idé at de *alle* er analfabeter?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-02-06 14:29

Allan Riise wrote:

> Hvor står der at det er en plimsoller, eller er alt fra Ægypten det ifølge
> din mening?

Der er faktisk mere sandhed i det end man lige skulle tro.
1) Prøv at foretag en søgning på Google på skibets navn: "Al Salam
Boccaccio"
2) Så vælg linket http://www.faktaomfartyg.com/el_salam_shipping.htm
3) scroll ned til "M/S Al Salam Boccaccio 98. (1999 -)" og klik
4) prøv at se 1. billede
(http://www.faktaomfartyg.com/boccaccio_1971_bild_1.htm)
her er som skibet oprindeligt var beregnet til at se ud. Bemærk
tyngdepunktet
5) prøv så 2. billede:
http://www.faktaomfartyg.com/boccaccio_1971_b_2.htm

Så undrer man sig ikke over at det synker.

--

Christian

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-02-06 16:53

Christian B. Andresen skrev:

> [...]
> 5) prøv så 2. billede:
> http://www.faktaomfartyg.com/boccaccio_1971_b_2.htm
>
> Så undrer man sig ikke over at det synker.

Jeg SYNTES nok at det så lidt mærkeligt højt ud?

Okay, det er altså "Wasa"-historien om igen: Skibet er formodentlig
rullet rundt på grund af for højt tyngdepunkt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 03-02-06 16:59

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/03/112842.htm
>
> Egyptisk plimsoller med 1300 om bord forsvandt fra radarskærmene.
>
> Eller får vi bare skylden for det?

Tja..der bliver nok ikke lavet nogen Titanic film over det forlis.
--
Jesper
The saw is family!