Så når leflen nye højder i Frankrig!
Fra : Thomas H.

Dato : 03-02-06 10:09

http://www.borsen.dk/650.84044

Den franske detailgigant Carrefour deltager også i boykotten af danske varer
i forretningerne i mellemøstlige lande som Egypten.

Det er ikke kun de lokale handlende i Mellemøsten, der i vrede over de
danske Muhammed-tegninger har fjernet danske varer fra hylderne.

Også multinationale detailkæder som franske Carrefour deltager i boykotten.
Det skriver avisen Khaleej Times, der har hjemme i De Forenede Arabiske
Emirater.

At Europas største supermarkedskæde er hoppet med på boykot-vognen skyldes
dog formentlig ikke ejernes vrede, men i højere grad frygt for en
kundeflugt, hvis man fortsat beholder de danske varer i butikkerne i
Mellemøsten.

----

Sikke da en slatten holdning!

begin 666 gateway.php?service=mostread&method=countBnt&art_id=84044
M1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! ``````+ `````!``$```("1 $`.T1E
*<W1R;WEI;F<@"@``
`
end

begin 666 sp.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-02-06 10:22

Thomas H. wrote:
> [...]
> dog formentlig ikke ejernes vrede, men i højere grad frygt for en
> kundeflugt, hvis man fortsat beholder de danske varer i butikkerne i

Enig !

--

Christian

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 03-02-06 11:38

Thomas H. wrote:
> [...]
> dog formentlig ikke ejernes vrede, men i højere grad frygt for en
> kundeflugt, hvis man fortsat beholder de danske varer i butikkerne i

Det er franskmænd i en nødeskal....)))

Fra : Niels Ivar Larsen

Dato : 03-02-06 23:31

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:43e33273$0$38668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Enig !
>
> Det er franskmænd i en nødeskal....)))

Hvordan det? Alle væsentlige franske aviser har efterhånden bragt de famøse
tegninger.
Læs France Soirs leder andetsteds her i ng'en - og forstå, hvad der
franskmænd
i en nøddeskal. Frankrig er religiøst sekulær og forbyder tørklæder og andre
religiøse
symboler i statsskoler.

Fra : Peter

Dato : 03-02-06 11:35

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dog formentlig ikke ejernes vrede, men i højere grad frygt for en
> kundeflugt, hvis man fortsat beholder de danske varer i butikkerne i

Jamen det understreger kun at vi bør undskylde mere og sende JP folkene til
saudiarabien for at deltage i et kursus i god opførsel og islamisk etik.

Fra : Thomas J.

Dato : 03-02-06 12:31

Den Fri, 3 Feb 2006 10:08:53 +0100 sendte "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> følgende røgsignaler:

>http://www.borsen.dk/650.84044
>
>Den franske detailgigant Carrefour deltager også i boykotten af danske varer
>i forretningerne i mellemøstlige lande som Egypten.

Var der ikke noget med at Carrefour vil/ville ind på det danske
detailmarked ?

Hvis de forsøger, så boykotter jeg dem fra dag 1.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Jim

Dato : 03-02-06 13:10

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:0if6u1l8hk30uvltpkcp9jc9cmdb81au52@4ax.com...
> [...]
> detailmarked ?
>
> Hvis de forsøger, så boykotter jeg dem fra dag 1.

Ja, jeg skal da ikke handle i vores lokale Carrefour igen.
Jeg kører gerne 500 meter mere, så jeg kan handle i Lidl istedet.

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-02-06 12:53

Thomas H. wrote:
> [...]
> skyldes dog formentlig ikke ejernes vrede, men i højere grad frygt
> for en kundeflugt, hvis man fortsat beholder de danske varer i

De burde nok hellere frygte for den kundeflugt, der følger af deres knæfald
for muhammedansk despoti.

Hvis ikke muhamedanerne meget snart pakker deres hjerneblødning sammen, så
bliver denne her sag, det der starter kulturkampen og får Vesten op på
mærkerne i forsvaret for sin kultur, og så kommer det til at svie et vist
sted for bløddyr som Carrefour.

Fra : NoTrabajo

Dato : 03-02-06 17:27

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i

> [...]
> Vesten op på mærkerne i forsvaret for sin kultur, og så kommer det
> til at svie et vist sted for bløddyr som Carrefour.

Kunne man forestille sig at russerne, kineserne og amerikanerne i
fællesskab blev så trætte af disse muhamedanere, at de kunne finde på at
kaste nogle atom-, brint- og/eller neutronbomber over udvalgte mål i
Muhamedanien?
--
NoTrabajo

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-02-06 18:40

NoTrabajo wrote:
> [...]
> fællesskab blev så trætte af disse muhamedanere, at de kunne finde på
> at kaste nogle atom-, brint- og/eller neutronbomber over udvalgte mål

Nej. De bruger også muhamedanerne mod hinanden.

Fra : Leo

Dato : 03-02-06 13:44

The old French ways - "as long as it pays"....

Fra : Tveskaeg

Dato : 03-02-06 14:01

On Fri, 3 Feb 2006 10:08:53 +0100, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>http://www.borsen.dk/650.84044
>
>Den franske detailgigant Carrefour deltager også i boykotten af danske varer
>i forretningerne i mellemøstlige lande som Egypten.

Ytringsfriheden er til salg for 30 sølvpenge.

Fra : Niels Ivar Larsen

Dato : 03-02-06 23:29

> [...]
>
> Den franske detailgigant Carrefour deltager også i boykotten af danske
> varer i forretningerne i mellemøstlige lande som Egypten.

Men kun i kædens butikker i Egypten...

> [...]
> dog formentlig ikke ejernes vrede, men i højere grad frygt for en
> kundeflugt, hvis man fortsat beholder de danske varer i butikkerne i

Lige så slatten som Dansk Industris, ja.