USB handsfree?
Fra : Alex Jensen

Dato : 03-02-06 09:40

Hej NG

Overvejer at købe USB handsfree til bilen. En kort søgning har bl.a. fundet
dette:

http://www.jabra.dk/JabraCMS/EM/EN/MainMenu/Products/WirelessSpeakerphone/JabraSP500/JabraSP500

Kan disse løsninger generelt anbefales eller er kvaliteten ikke god nok?

Kan ovenstående produkt anbefales eller bør jeg kigge på andre lignende
produkter?

På forhånd tak!

AJ

Fra : Alex Jensen

Dato : 03-02-06 09:59

Muligheden kunne også være et headset til øret, men hvad kunne så anbefales?
har en Nokia 6230i og en 6230.

AJ

Fra : J.K.Arning

Dato : 03-02-06 11:06

On Fri, 3 Feb 2006 09:39:54 +0100, Alex Jensen wrote:

> Hej NG
>
> Overvejer at købe USB handsfree til bilen. En kort søgning har bl.a. fundet
> dette:

For en god ordens skyld tror jeg du er interesseret i noget Bluetooth.

Fra : Peter

Dato : 05-02-06 10:34

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan disse løsninger generelt anbefales eller er kvaliteten ikke god nok?

Det er en blue tooth forbindelse.

> Kan ovenstående produkt anbefales eller bør jeg kigge på andre lignende
> produkter?

Ovennævnte virker fint - jeg bruger den selv.

/Peter

--
http://www.grauslund.com