movie encode... Gaaaab
Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-06-01 20:31

Hej Group

Jeg sidder og leger med en musik video
Avi-DivX

så ville jeg lige høre om de kan være rigtigt
at det tager 12 timer, at re-encode den til 3ivx, MOV el. Avi ????
Og om man virkelig ikke kan afspille DivX uden hakker og lyd
forsinkelser ?
Jeg bruger "DivX Player 1.0b10" på en 400Mhz G4 PM
På min Amiga4000 kan jeg i realtime optage AVI el. MPEG, via video-in
kort og
en 25Mhz 68040 CPU?
Der er noget jeg ikke forstår her ?

Regards Lasse

Fra : Michael Hempel-Jørge~

Dato : 14-06-01 11:04

In article <3B27BF77.F31259CB@forvirret.dk>,
Lasse Jensen <ltj@forvirret.dk> wrote:

> [...]
> Jeg bruger "DivX Player 1.0b10" på en 400Mhz G4 PM
> På min Amiga4000 kan jeg i realtime optage AVI el. MPEG, via video-in

På min 600 MHz pc tager det ca 4 timer at reencode 45min til at smide på
en vcd. Jeg ved ikke hvor lange de musikvidereoer er, men det tager tid.
Men jeg er også lidt skuffet af kvaliteten af divx afspilning vha Divx
Player 1.0b10.

mvh
Michael