Statistik på dk.politik
Fra : Kert Rats

Dato : 03-02-06 03:29

Ved nogen, hvor mange unikke hits, der er på denne NG i døgnet. Er der lavet
en web-statistik?
Den kunne være rar at se for at konstatere, om alle vores skriverier kun er
for os selv, eller om (mange) andre læser med.

Venligst

Kert Rats

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-02-06 04:06

Kert Rats skrev:
> [...]
> Den kunne være rar at se for at konstatere, om alle vores skriverier kun er
> for os selv, eller om (mange) andre læser med.

Kære "Star Trek" (Den er sgu' for åbenlys!)

Der kan vist hales statistik på denne side:

http://www.usenet.dk/statistik/index.html

Anders Peter Johnsen

Fra : Kert Rats

Dato : 03-02-06 04:25

meddelelse news:43e2c86f$0$47064$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Kære "Star Trek" (Den er sgu' for åbenlys!)
Jahh, men jeg ælsker Star Trek! Derfor alias'et.

> Der kan vist hales statistik på denne side:
>
> http://www.usenet.dk/statistik/index.html

Fint! Men jeg kan ikke finde antal unikke hits pr dag. Monstro, at du eller
andre kan hjælpe?

Bedste hilsner fra

Kert Rats

PS: Jeg hedder Stefan Garvig, men har med vilje anonymiseret mig her på
Usenet af hensyn til ikke, at min mailadresse skal blive fanget af
"spamsnusere - eller hvad de hedder, dem der opsnapper ens mailadresser og
videresælger dem til spammere.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-06 12:29

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "spamsnusere - eller hvad de hedder, dem der opsnapper ens
> mailadresser og videresælger dem til spammere.

Jeg har brugt samme email-adresse i årevis på usenet og har endnu ikke
modtaget så meget som én spammail.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : ThomasB

Dato : 03-02-06 13:24

> Jeg har brugt samme email-adresse i årevis på usenet og har endnu ikke
> modtaget så meget som én spammail.

Måske fordi Hotmail har effektive spamfiltre?

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-02-06 13:39

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Måske fordi Hotmail har effektive spamfiltre?

Næ, det tror jeg ikke. Jeg har en anden Hotmail-konto, der har været
eksponeret i anden sammenhæng. Der modtager jeg en håndfuld spammails hver
dag.

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 03-02-06 13:58

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har brugt samme email-adresse i årevis på usenet og har endnu ikke
> modtaget så meget som én spammail.

Mærkeligt. Jeg mener at have set, at du har skrevet det før. Jeg fjernede
min adresse for et års tid siden, fordi jeg fik 300-500 stk. om dagen.
Relativ kort efter jeg fjernede min adresse fra usenet, røg det ned til det
nuværende på 4-5 stk. dagligt.

Flemming Nielsen

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-06 13:52

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> wrote:

> [...]
> Usenet af hensyn til ikke, at min mailadresse skal blive fanget af
> "spamsnusere - eller hvad de hedder, dem der opsnapper ens mailadresser og

Hvis du har domænet garvig.dk, og dermed e-mail adressen
stephan@garvig.dk {ja, jeg valgte ph}, kan du i headerne sætte din From
til stephan@garvig.invalid, og din Reply-To til spam@garvig.dk.

Landedomænet »invalid« bruges til netop dette formål, og Reply-To bruges
sjældent til at høste e-mail adresse fra. Og så sorterer de nok adresser
indeholdende tekstrengen »spam« fra.

Jeg får sjældent spam, og efter en periode hvor der kom nogle stykker om
dagen, er de nu igen forsvundet. Måske fordi jeg har mailhotel hos
dandomain.dk, som fjerner dem automatisk?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : T.Liljeberg

Dato : 03-02-06 07:16

On Fri, 03 Feb 2006 04:05:33 +0100, in dk.politik Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Der kan vist hales statistik på denne side:
>
>http://www.usenet.dk/statistik/index.html

"Sidst ændret: 09-01-2001"

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 07:36

"T.Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message

> "Sidst ændret: 09-01-2001"

Lavede for et par år siden et lille program der hentede månedsstatistik ned,
og som kategoriserede efter tråd og forfatter. Skal se om det stadig findes
på den gamle disk...

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-06 13:52

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> [...]
> og som kategoriserede efter tråd og forfatter. Skal se om det stadig findes

Som viste statistik om hvem der sendte artikler, ikke hvem der læste.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 03-02-06 14:07

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Som viste statistik om hvem der sendte artikler, ikke hvem der læste.

Nåja. Og hvilke tråde der var længst plus lidt mere. Det er knusende simpelt
at lave - tager bare lang tid at generere.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-02-06 12:59

On Fri, 03 Feb 2006 03:28:57 +0100, Kert Rats wrote:

> Ved nogen, hvor mange unikke hits, der er på denne NG i døgnet. Er der lavet
> en web-statistik?

Web? Tror du ikke du er faret vild?

> Den kunne være rar at se for at konstatere, om alle vores skriverier kun er
> for os selv, eller om (mange) andre læser med.

Det er ikke muligt. Skriverierne kastes rundt på et utal af servere over
det meste af Jorden, hvorfra klienterne så læser dem. Jeg tvivler på at
udbyderne logger hvem der læser hvilke indlæg.