Problemer med ".MPG film"
Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-06-01 20:30

Hej Group

Jeg har nogle store problemer
med nogle MPEG trailers
hverken quicktime eller winblowsmediaplayer
kan spille dem
quicktime siger den mangler komponenter ?
de hedder alle ".MPG"
er der nogen der ved hvad det er for et fil format ?
og hvilke program jeg kan bruge til at afspille dem ?

type MPG Creator TVOD

dump fra hexedit (første bytes)

RIFF.D..CDXAfmt
..........UXA....
.....data.D......
...........a...

Regards Lasse

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 13-06-01 21:05

Lasse Jensen <ltj@forvirret.dk> wrote:

> [...]
> de hedder alle ".MPG"
> er der nogen der ved hvad det er for et fil format ?
> og hvilke program jeg kan bruge til at afspille dem ?

Det er en .dat fil der har en nonstandard header, det kan fixes af
Rosetta så filen kan afspilles i QuickTime.

http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/kind=1&id=9317/rosetta-1.2.2.si
t.bin ; 267KB
--
Jesper Oersted.
"Beware what you wish for, especially if it's 13-and-a-half

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-06-01 20:05

> Det er en .dat fil der har en nonstandard header, det kan fixes af
> Rosetta så filen kan afspilles i QuickTime.

> [...]

Takker for dit svar, nu må jeg bare lege lidt med det
det er lidt problematisk at bruge ?

Regards Lasse