Grabbe/downloade filmklip fra hjemmeside, ~
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 02:03

Man er vel lidt forfængelig og når nu TV2-Østjylland har et klip liggende
med undertegnede som deltager, vil jeg jo gerne sikre mig en kopi, for det
er jo ikke sikkert det lagres på hjemmesiden i al evighed.

Det drejer sig om et klip på tv2regionerne.dk:
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=232029&r=1

Jeg kunne ikke lige komme i tanker om andre relevante nyhedsgrupper at
spørge og sammenligner med at grabbe/rippe/kopiere f.eks. en filmtrailer og
det er der vel nogen her der har prøvet?

How to?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Peter Heide

Dato : 03-02-06 03:41

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og
> det er der vel nogen her der har prøvet?

Kurt. Vi har alle, øh jeg mener jeg, savlet over dig , men fuck over i en
warez-gruppe. dèr har du sikkert
større succes end hér.

Fra : Chokmah

Dato : 03-02-06 04:41

On Fri, 3 Feb 2006 02:03:20 +0100, Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk>
wrote:

>Jeg kunne ikke lige komme i tanker om andre relevante nyhedsgrupper at
>spørge og sammenligner med at grabbe/rippe/kopiere f.eks.

ja det er ikke den her gruppe - hvis du vil backe dine dvd film op så
sprøg i :dk.edb.videoredigering

selv køre jeg med kombinationen - 3 programmer
1.) shrink 3.2 ( gratis )
2.) DVDFab ( 59 $ ) kommer igenem AL kryptering
3.)DVD Decrypter ( kommer igenem det meste kryptering )

> en filmtrailer og
>det er der vel nogen her der har prøvet?

well så skal du have fat i dit visa dan kort og køb newsLeecher
så skal du tegne et abonoment ved Giganews eller køb nogen giga ved
astraweb og når du så har gjort det så skal du invastere i et sted at
hente nzb filer det forgår her : http://www.dvdrs.net/

også skal du lige have et lille program der heder smart par jeg ved
ikke hvor det findes men spørg i dk.binaer så er der sikkert en der
sender det til dig ....eller søg på www

du kan også med fordel søge på prat bay ( fil deling )

http://thepiratebay.org/

hvilket er noget helt andet - der til skal du bruge noget andet
softwere osm til herren pris også er gratis -
Azureus er go- men suger en del ram fra maskinen - men har ellers
brugt bitcomet men den er desvære for hård ved min router

hvis du vil have mere eksakt info så sprøg i dk.binaer.film

som du ikke har adgang til fordi du er tdc kunde - så du skal altså ud
og invastere i noget alternativt nttp ...tdc har dog andre anvendelige
grupper - jeg ved det ikke men tjek : alt.binaries.nordic.dvdr +
alt.binaries.dvd.image - tdc er temligt fetede med derres downloade så
det kommer du ingen steder med da de ryder alle filer hver 24-36 time
fra derres news server - men du kan godt bruge dem som slave på f.eks
Newsbin pro eller news leacer - jeg tror man kan hente 1½-2 giga med
dem i døgnet - lad os se man kan downlaode med 256 Kbs det bliver 45
mb i timen gange 24 Nahh snarre 1.2gb - hvilket sådan set er godt nok
til divX det er ca...knap .... 2 film i døgnet fra divX gruppen

>How to?

sådan ca.
men du kommer ingen steder hvis du ikke er villig til at betale lidt
for det ... jeg tror 90 giga ved astra koster 25 $ .... men det er jo
sådan set også 20 hele dvd film

fut : dk.snak.off-topic

--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Eivind

Dato : 03-02-06 18:53

> [...]
>spørge og sammenligner med at grabbe/rippe/kopiere f.eks. en filmtrailer og
>det er der vel nogen her der har prøvet?

http://stream-down.cocsoft.com/ kan ihvertfald bruges til windows
media filer. Jeg har prøvet det med ovennævnte link og det virker
fint.

Fra : Dan

Dato : 03-02-06 19:35

Kan anbefale WMV Recorder

Hilsen

Dan

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-06 17:26

On Fri, 3 Feb 2006 19:35:11 +0100, Dan wrote:

> Kan anbefale WMV Recorder

Har du et link? Kan ikke finde det med Google.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Schroeder

Dato : 05-02-06 03:57

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse news:1khqym9v600ux.1cbtr29jftdlk$.dlg@40tude.net...

> Har du et link? Kan ikke finde det med Google.

Uden at skulle blande mig i debatten i øvrigt, prøvede jeg lige af bar
nysgerrighed - og der er da en del hits, når der søges på
WMV Recorder i Google - bl.a http://www.wmrecorder.com .

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-06 17:25

On Fri, 03 Feb 2006 18:53:05 +0100, Eivind wrote:

> http://stream-down.cocsoft.com/ kan ihvertfald bruges til windows
> media filer. Jeg har prøvet det med ovennævnte link og det virker
> fint.

Min TDC sikkerhedspakke protesterer, når jeg vil installere programmet. Det
er angiveligt en dataminer (spyware), så jeg afstår. Ærgerligt, men tak for
forsøget
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : PerX ...

Dato : 04-02-06 22:06

In article <1ueug0t8eh4n5.v01qsln2sr78.dlg@40tude.net>, Kurt Hansen
<kurt-snabela-towle.dk> says...

> Min TDC sikkerhedspakke protesterer, når jeg vil installere programmet. Det
> er angiveligt en dataminer (spyware), så jeg afstår. Ærgerligt, men tak for
> forsøget

Kunne man forestille sig at TDC havde fået penge for at inkludere
programmer som film industrien er bange for ?

Fra : PerX ...

Dato : 06-02-06 08:17

In article <MPG.1e4f35a6c2bc879a98b74f@news.usenetserver.com>, hyp1999
@_hotmail_nospam_.com says...
> In article <1ueug0t8eh4n5.v01qsln2sr78.dlg@40tude.net>, Kurt Hansen
> <kurt-snabela-towle.dk> says...

> Kunne man forestille sig at TDC havde fået penge for at inkludere
> programmer som film industrien er bange for ?

Eller for at sige det på en anden måde, jeg tror nærmere det er TDC's
programmer der er noget bras end at der er et problem med streamdown.
Den start jo en packet sniffer for at fange film URL'er som kommer fordi
når man surfer, men det er jo kun når man starter programmet.