Ægyptiske webloggere der støtter op om dan~
Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 03-02-06 01:59

Fra : The Nameless Dude

Dato : 03-02-06 14:58

A short time ago on a server far far away, Adrian Hjelmslund wrote

> http://egyptiansandmonkey.blogspot.com/2006/01/message-to-those-who-dem
> and-denmark.html
>
> http://freedomforegyptians.blogspot.com/2006/02/denmark-do-not-apologiz
> e.html

Ikke kun dem, også en masse Muslimer her i landet.
De kalder sig Moderate Muslimer, så ikke alle af dem er så tossede som
mange går og tror. Arbejder selv sammen med en del Muslimer der har taget
skarp afstand fra hvad at de såkaldte imamer har sagt på tv dernede.
--
The Nameless Dude

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 04-02-06 00:24

"The Nameless Dude" <nom@ial.adress> wrote in message
> [...]
> mange går og tror. Arbejder selv sammen med en del Muslimer der har taget
> skarp afstand fra hvad at de såkaldte imamer har sagt på tv dernede.

Ja, jeg har læst lidt om at de vil stiftes imorgen, og jeg håber virkelig de
får success.
Hvorvidt jeg tror på "en masse muslimer" har jeg endnu ikke gjort op med mig
selv endnu, da jeg først vil se hvor mange der støtter den nye linje imorgen
inden jeg tager fuld stilling.

Anyway, endnu en Ægypter der støtter : http://bigpharaoh.blogspot.com/
Der er altså rigtig fed humor i de weblogs

Og her lidt Iransk støtte til ytringsfrihed : http://dustit.blogspot.com/

Taget i betragtning hvilken risiko de bloggere løber, så synes jeg sgu det
er flot hvad de gør / risikerer.

Fra : Trond Svendsen

Dato : 04-02-06 00:31

"The Nameless Dude" <nom@ial.adress> skrev :

> [...]
> mange går og tror. Arbejder selv sammen med en del Muslimer der har taget
> skarp afstand fra hvad at de såkaldte imamer har sagt på tv dernede.

Det finnes ikke _moderate muslimer_.
Det var heller ikke noe som het _moderate nazister_ under krigen, eller
_moderate facister_.
Muslimer er dagens nazister, og deres forsøk på "erobringer" må stoppes.

--
Trond

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-02-06 02:12

Trond Svendsen wrote:

> [...]
> eller _moderate facister_.
> Muslimer er dagens nazister, og deres forsøk på "erobringer" må
It takes one to know one.

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-06 09:46

Trond Svendsen <trond@easy.com> wrote:

> Det var heller ikke noe som het _moderate nazister_ under krigen, eller
> _moderate facister_.

Hvad med den nazist som i Chungking fik samlet alle vesterlændingene -
og dermed fik stoppet de japanske massakrer mod kineserne?

Men ok, da han kom tilbage til det nazistiske Tyskland, stolede den
nazistiske ledelse ikke på ham - i 50erne, da det kom til kinesisk
kendskab at han levede i yderste fattigdom samlede kineserne så ind til
ham, så han kunne leve ordentligt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk