Som man kunne forvente..
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-02-06 00:09

Den jordanske avis der udgav billeder af Muhammed er trukket tilbage og
redaktøren fyret:
http://kortlink.dk/africasia/2dh7

Fra : NVJ

Dato : 03-02-06 00:42

On Fri, 3 Feb 2006 00:08:32 +0100, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Den jordanske avis der udgav billeder af Muhammed er trukket tilbage og
>redaktøren fyret:
>http://kortlink.dk/africasia/2dh7

Dette er jo bare et af de sørgelige eksempler på indskrænket
pressefrihed. Sandheden er ilde hørt.

/NVJ

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 03-02-06 01:01

NVJ skrev:

> Dette er jo bare et af de sørgelige eksempler på indskrænket
> pressefrihed. Sandheden er ilde hørt.
>
> /NVJ

I denne sammenhæng er det vel mere et spørgsmål om et land har
*demokrati* eller ej. Jeg mener: hvis man har demokrati i et
andet land, så kan man jo godt have nogle andre grænser for
ytringsfriheden? Et demokratisk arabisk land kan f.eks. have et
forbud mod at afbilde Muhammed. Det kan vi jo ikke blande os i.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-02-06 11:52

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> wrote in message
> [...]

Så kan man justere sine fordomme tilbage, til hvor de var for tre dage siden
det var alligevel ikke muligt at være fornuftig i en avis i Mellemøsten.
Suk!