Behagesyg Fogh
Fra : Per Hagemann

Dato : 02-02-06 23:22

Statsministerens optræden på Al-Arabija blev vist på DR1, og forhåbentligt
kan hans underdanige ord forklares med at han taler med to tunger for at
redde danske markedsandele i Arabien.

Hvis han virkelig står inde for en underkastende respekt for muhamedanske
idiosynkrasier, så kan vi lige så godt først som sidst forære Danmark til
Abu Laban og konsorter.

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 23:27

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> idiosynkrasier, så kan vi lige så godt først som sidst forære Danmark til

Ja, du har vist desværre ret.......det er en følgevirkning af mange års
feminisering af det danske samfund, der nu viser sit hæslige ansigt.

Fra : Aage Andersen

Dato : 03-02-06 09:15

"Henri Gath" >
> "Per Hagemann"

> Ja, du har vist desværre ret.......det er en følgevirkning af mange års
> feminisering af det danske samfund, der nu viser sit hæslige ansigt.

A Fjogh har slet ikke forstaaet princippet i skak. Det gælder om at forudse
modstanderens næste træk. Første fejltræk var, da han afviste de islamiske
ambassadører. Han ville her have faaet en enestaaende lejlighed til give en
tretimers forelæsning om demokratiets principper. Nu tror han saa, han kan
tage dette træk ved indkalde ambassadørerne til en saadan forelæsning,
Saadan spiller man ikke skak. De fornærmede ambassadører møder selvfølgelig
ikke op, de vil maaske nedlade sig til at sende yngste ambassadesekretær
idet de selv som bekendt er hjemkaldt til konsultationer. Jeg er desværre
ikke god til skak saa jeg kan ikke raade ham i næste træk.

Aage

Fra : Tony

Dato : 03-02-06 00:01

> [...]
> idiosynkrasier, så kan vi lige så godt først som sidst forære Danmark til

Vås. AFR. er på en næsten umulig opgave, ved at skulle forklare et folk,
fyldt med analfabeter, hvordan et demokrati fungerer.
Han smiler, vil jeg tro, lidt medlidende, over at det skal være så svært, at
banke lidt fornuft ind i deres hjernevaskede hoveder.
Absolut ikke underdanig.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-02-06 13:29

Tony wrote:

> Vås. AFR. er på en næsten umulig opgave, ved at skulle forklare et
> folk, fyldt med analfabeter, hvordan et demokrati fungerer.
> Han smiler, vil jeg tro, lidt medlidende,

Han smiler slesk og underdanigt overfor en arabisk interviewer med det mest
højrøvede og arrogante udtryk i ansigtet, jeg nogensinde har set.

> over at det skal være så
> svært, at banke lidt fornuft ind i deres hjernevaskede hoveder.
> Absolut ikke underdanig.

Absolut jo. Få indstillet din parabol og se så det interview igen.

Fra : Mendoza

Dato : 03-02-06 22:23

HrSvendsen wrote:

> Han smiler slesk og underdanigt overfor en arabisk interviewer med
> det mest højrøvede og arrogante udtryk i ansigtet, jeg nogensinde har
> set.

Ja, man krummede tæer.

Desværre, jo. Trist at se.

Fra : NoTrabajo

Dato : 03-02-06 08:54

> [...]

> forhåbentligt kan hans underdanige ord forklares med at han taler med
> to tunger for at redde danske markedsandele i Arabien.

Hvis Anders Fogh Rasmussen taler med to tunger, kan vi vel heller ikke
rigtigt bebrejde Abu Laban for at han gør det?
--
NoTrabajo