Fra Ungarn
Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 22:38

Sidste gange Europa var under angreb, var i årene 1500 hvor de Tyrkiske
horder (Muhammed's Hær) drømte om muslimsk herredømme i Europa.

I 1552 fik en lille skare Ungarer for sig, at nu kunne det ellers være nok,
og forskansede sig i en af de sidste borge i Ungarn der var stærk nok til at
modstå angrebet fra de Tyrkiske horder på ikke mindre end 250000 mand,
masservis af kanoner og andet djevelskab.

I flere måneder bombarderede Tyrkerne borgen Eger der efterhånden lignede
alt andet end en fæstning, men den lille skare forsvarere på bare 2000 mand
og kvinder ville ikke give efter for overmagten.

Resten kunne være en frygtelig lang fortælling, faktisk over 500 sider (Læs
den ungarske bog (Egri Chillagok) eller ( De Egriske Stjerner) der beskriver
scenariet fra ende til start.

En mand der var vældig lærd, opfandt djevelens hjul, kort beskrevet et
enormt møllehjul fra fæstningens mølle blev monteret med små stumper rør fra
gamle muskedonnere, der igen var ladet med al verdens djevekskab, der både
eksloderede, brændte, og skød vildt om sig på samme tid. Og i midten var så
den store overraskelse af en gammel kanon der i denne tilfælde var åbnet i
begge ender.

En sen eftermiddag blev dette gigantiske hjul stillet op, og antændt på
toppen af borgen, ved den mur hvor Tyrkerne byggede en trappe af sandsække,
og hvor hjulet startede sin nedtur, sprudlende af død og ødelæggelse omkring
sig på farten ned af sandsække trappen.

Den tyrkiske arme gik helt i stå, og med rædselen malet i ansigtetm begyndte
de der ikke var lamslået af synet at flygte over hals og hoved. De der var
lammet af skræk blev dræbt i hundredevis på julets vej.

Det enorme hjul landede larmende og spyttede stadig død og eksplosioner om
sig, på turen ind i lejrens centrum, hvor den oversavede kanon pludselig gik
af og efterlod centret i en flamme inferno som intet menneske kunne
undslippe.

250000 mand i kamp mod bare 2000

Nu blev det helt stille, alle tyrkere gloede vantro efter det der for få
sekunder siden var deres "kommando centrum" Alt var borte, alle var døde,
eller sprængt i småstumper, men igen fattede hvad der egentlig ramte dem.

Natten sænkede sig, og der var ro på fæstningen hele natten. Da morgen gryet
kom, og hanen var færdig med at gale, tumlede den lille skare forsvarstyrke
op på murene igen for at være klar til dagens kamp. De ventede, og ventede,
men det var bare helt stille, der var ikke en vind, eller nogen levende der
rørte på sig.

Nu var der nogle der vovede sig frem, og pludselig skreg de. De er væk...de
er væk... Tyrkerne er flygtet, slaget om Eger var slut.

2000 mand mod 250000

Historien behøver ikke yderligere uddybning. At forsvare noget som vores
forfædre har offret deres liv for at vi kunne få en bedre verden, er ikke
nogen forbrydelse. At praktisere yttringsfrihed under demokratiske tilstande
er en gave vi har fået fra vores forfædre. En gave som vi alle har pligt til
at forsvare.

4.6 millioner Danskere mod 1.5 milliard muslimer

Europa er igen under angreb. En invasions styrke har sat sig for at erobre
hele kontinentet i dette århundrede.

Som det ser ud, har vores politikere forlængst kastet håndklædet i ringen,
og har kapitulæret, men de har så glemt at tage folket med i regnskabet.
Ingen kapitulation men kamp til stregen siger folket, og kræver håndfast
handlig, som er normalen i krisetider. Folket vil ikke vige så meget som en
millimeter, selvom fjenden er begyndt at rasle med sin krumsabel.

1.5 milliarder mod bare 4.6 millioner. Det lyder igen til at de er i
overtal, men husk blot på, at den der holder hovedet koldt, kan og vil kunne
overkomme en teknologisk meget underlegen fjende. Så hvis nogen i Norge har
ret til ustraffet at kunne erklære krig på grund af nogle morsomme
tegninger, så har skandinaveren vel også lov til at organisere sig til at
forsvare det som vi betragter som vores værdier, vores stolthed, vores liv,
og vores tro.

Hvis 2000 mand kunne jage en hær på 250000 på flugt med datidens teknologi,
hvad kan 4.6 millioner så gøre med nutiden teknologi.

Danmark har suveræn støtte i hele det Europæiske union, samt andre vestlige
lande, så en undskyldning for at Danskere/Normænd praktiserer det der er
deres ret, kommer under ingen omstændighed på tale.

Køb Dansk, Lad være med at eksportere noget som helst til de lande der nu
truer med vold, og terror, brænder vores symboler som vores flag, dukker som
ligner statsministeren mm.

Ønsker disse lande at bojkotte os? Så lad dem. I den sidste ende kan de jo
altid spise "Sandkager", og drikke Olie til...velbekomme. Folk der slår
hånden af der giver dem mad er ikke værd at bruge mere tid på!

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-06 22:41

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

Det ville klæ' dig at fortælle, hvem der står bag dit indlæg, der jo er et
langt citat fra
http://www.westai.com/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=77&mode=&order=0&thold=0

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : W.P.

Dato : 02-02-06 23:05

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i melding
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det ville klæ' dig at fortælle, hvem der står bag dit indlæg, der jo er et
> [...]

Takker for opmærksomheden...:)

W.M
Avis: www.westai.com

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 23:19

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det ville klæ' dig at fortælle, hvem der står bag dit indlæg, der jo er et
> [...]

Ja, du har ret.....skulle have haft linket med....

Fra : Anonym

Dato : 02-02-06 23:15

> [...]

> vestlige lande, så en undskyldning for at Danskere/Normænd praktiserer det
> der er deres ret, kommer under ingen omstændighed på tale.

Ovenstående er en gang vrøvl. Den, der har skrevet det må leve i et
parallelt univers.
Foreløbig har der været et lille antal aviser i
Europa, som har genoptrykt tegneserierne.
Folk burde nok beherske deres armbevægelser en smule og koncentrere sig om
hvordan det danske samfund skal overleve på lang sigt.
Idiotiske udsagn om, at imamer skal sendes ned med faldskærm er vand på
deres mølle.

Fra : Tony

Dato : 02-02-06 23:43

"Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvordan det danske samfund skal overleve på lang sigt.
> Idiotiske udsagn om, at imamer skal sendes ned med faldskærm er vand på

Bare rolig, folk ved godt hvilken afd. han sender fra, så der er ingen som
tager ham alvorligt.

Tony

Fra : W.P.

Dato : 02-02-06 23:55

"Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i melding

> [...]
> hvordan det danske samfund skal overleve på lang sigt.
> Idiotiske udsagn om, at imamer skal sendes ned med faldskærm er vand på

Tårnerose? Sovet for længe? Har forsovet over dig i historie timen? Eller
har du bare teflon hjerne?

Lider du af en mixet personlighed, eller er det bare din dagligdag der er så
mixet at du mixer hvad som helst, bare det ser ud som om du har ret?

Efterhånden er der ca. 130 mindre og store aviser i Europa der har trykket
både billeder og historier, hertil kommer der tusindvis af uoficielle
"Bloggere" der nok er mindst ligeså anerkendte som nogle af de større
aviser. CNN og andre store amerikanske aviser er på vej. BBC har trykket
alle billeder plus flere. Hvad er det du vil have egentlig?

Altså har du sovet i timen. Fy...skamme sig!

Hvordan det Danske samfund skal overleve på sigt afhænger bl. a. om du selv
gidder at lette dig fra sofaen og bevæge dig! Altså at gøre noget
konstruktivt andet end at brokke dig over at andre er løbet med alt det du
kunne finde på hvis du "bare gad" at løfte bagdelen!

Imamer skal sendes ned med faldskærm? Jeg ser ikke noget skrevet om dette på
mine sider. her kommer det med "mixet" ind? eller?

Tror du trænger et par timer på øjet, gå du ind og sov den af dig, så
bekymrer vi andre os om landets tilstand.

W.M
Avis: www.westai.com