Fra vikinger til lemminger
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 02-02-06 21:41

I starten stod Jyllands-posten fast på, at de ikke ville give en
undskyldning for at bruge deres ytringsfrihed.
Muslimerne råbte: "JP JP kom nu frem ellers går vi aldrig hjem". (Denne
sætning kan vel ikke krænke nogen).
- JP sagde Undskyld.

Derefter stod statsministeren fast på, at han intet kunne gøre og der er
(var) pressefrihed i Danmark.
Muslimerne råbte: "AFR AFR kom nu frem ellers går vi aldrig hjem".
- AFR sagde undskyld.

Nu når muslimerne ved at bare de råber højt nok, så bliver der bukket, hvad
mon de så råber næste gang?

Selvom der er blevet bukket meget her i DK.
- Halalslagtet fjerkræ til alle.
- Ingen svinekød i børnehaver.
- Svømmerhaller for dem selv.
- osv.
For ikke at tale om deres kriminelle aktiviteter her i landet.

/Mikael

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 21:45

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Svømmerhaller for dem selv.
> - osv.
> For ikke at tale om deres kriminelle aktiviteter her i landet.

Som jeg lige har skrevet andetsteds...de hylede , når de frankiske riddere
kom tordnende....måske på tide at lade dem genopdage lyden?

Fra : Sune

Dato : 02-02-06 21:58

On Thu, 2 Feb 2006 21:40:35 +0100, "Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote:

> [...]
>undskyldning for at bruge deres ytringsfrihed.
>Muslimerne råbte: "JP JP kom nu frem ellers går vi aldrig hjem". (Denne

JP undskyldte ikke at JP havde brugt ytringsfriheden.

>Derefter stod statsministeren fast på, at han intet kunne gøre og der er
>(var) pressefrihed i Danmark.
>Muslimerne råbte: "AFR AFR kom nu frem ellers går vi aldrig hjem".
>- AFR sagde undskyld.

AFR undskyldte ikke på vegne af Danmark.
AFR udtrykte sin egen mening uden at undskylde.
AFR har også ytringsfrihed til at sige sin egen mening.

Du fordrejer fakta.

Mvh
Sune

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 02-02-06 22:09

"Sune" <januar2001@tdcadslx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> AFR undskyldte ikke på vegne af Danmark.
> AFR udtrykte sin egen mening uden at undskylde.
> AFR har også ytringsfrihed til at sige sin egen mening.

AFR skulle have blandet sig helt udenom, når han blander sig som
statsminister så er det på DKs vegne.

JP siger at de ikke vil gøre den slags igen - altså det samme som at sige de
har gjort noget forkert og derfor en undskyldning..

/Mikael

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-02-06 13:31

Mikael Mortensen wrote:
> [...]
>
> JP siger at de ikke vil gøre den slags igen - altså det samme som at
> sige de har gjort noget forkert og derfor en undskyldning..

Præcis!

Fra : Martin

Dato : 03-02-06 14:29

Mikael Mortensen skrev:

> [...]
>
> JP siger at de ikke vil gøre den slags igen - altså det samme som at sige de
> har gjort noget forkert og derfor en undskyldning..

Helt korrekt. De muslimske landes ambassadører skulle have fortalt
deres landsmænd hvordan tingene foregår i Vesten. Istedet laver de en
180 grader vending, og forsøger at indføre censur i DK. Det ser nu ud
til at lykes for dem.
AFR burde fortælle ambassadørerne at de bør rejse hjem og berolige,
og ikke vende tilbage før gemytterne i deres hjemlande er faldet til
ro. Det er ikke en udvisning men et høfligt vink med en vognstang.

Mvh
Martin

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 03-02-06 22:49

"Martin" skrev i en meddelelse

Mikael Mortensen skrev:

> [...]
og ikke vende tilbage før gemytterne i deres hjemlande er faldet til
ro. Det er ikke en udvisning men et høfligt vink med en vognstang.

I siger at Abu Laban ikke kan vende tilbage til Ægypten og et land mere
nede i mellemøsten. Jamen hvor er han da kommet fra ? ? ?

Ruth