Svin
Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 20:53

De forpulede svin kommer aldrig til at bestemme over det land, jeg er vokset
op i, som min far og bedstefar ved hårdt arbejde og i fattigdom var med til
at opbygge!
Og gid fanden havde alle de forpulede 5. kolonne røvhuller i Danmark, der nu
bekender kulør for alvor!

For mig er der - og det mener jeg - kun et svar tilbage. Stop al økonomisk
støtte til beduinerne, repratier alle illoyale muslimer...og er der noget
vrøvl fremover...så hærg dem. Hærg dem i en grad, de vil huske i
generationer fremover!

Fra : Michael Weber

Dato : 02-02-06 22:33

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> støtte til beduinerne, repratier alle illoyale muslimer...og er der noget
> vrøvl fremover...så hærg dem. Hærg dem i en grad, de vil huske i

Ja squ da.
Som den militære supermagt vi er, giver det fint mening.
Deployering af civilforsvaret til et eller andet arabisk land NU !!

U go girl :)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Jan Pedersen

Dato : 02-02-06 23:01

> Ja squ da.
> Som den militære supermagt vi er, giver det fint mening.
> Deployering af civilforsvaret til et eller andet arabisk land NU !!

Supermagt ? Vi er medlemmer af NATO. NATO har atomvåben nok til på ca. 10
minutter at omdanne hele mellemøsten til et stort krater. Angribes et NATO
land træder NATO pagten i værk.

Noget andet er at Danmark faktisk allerede har startet en krig i regionen: I
Irak.

Det største problem for Danmark i denne her situation er faktisk de muslimer
vi allerede har i landet og så at tilfældige turister kan ankomme med en
bombe i deres turban. Det er det meget svært at gøre noget ved. Partisankrig
er en svær størrelse (eller terrorisme om man vil)

Personligt mener jeg nu at Danmark skal være noget så kold i røven over for
alt og alle i mellemøsten. 1.2% af vores eksport betyder så uendeligt lidt.
Det kan hurtigt vendes ved den sympati vi opnår på andre markeder. Faktisk
kan hele den nuværende situation udnyttes noget så grundigt kommercielt og
blive det bedste der nogen sinde er sket for Danmarks økonomi, hvis vi
forstår at udnytte det.

At det bliver farligt for Danskere at opholde sig i muslimske lande er vel
egentligt også ret ligegyldogt. Så kan de jo blive hjemme.

Fra : Peter Hansen

Dato : 04-02-06 10:19

On Thu, 2 Feb 2006 20:53:26 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

> [...]
>at opbygge!
>Og gid fanden havde alle de forpulede 5. kolonne røvhuller i Danmark, der nu

Jeg vil gerne tage klart afstand fra den slags udtalelser og
sammenligninger.

Svinet er et både intelligent og nyttigt dyr. Dertil kommer, at det
ifølge gammel nordisk tro er helligt. Derfor: Sig undskyld!