Møgdyr
Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 20:45

Nu har jeg krafedme fået nok af de møgdyr! Vil de have krig, så skal de
KRAFTEDME få krig, så de hyler, som de elendige køtere, de er ! NOK!

Fra : Tony

Dato : 02-02-06 20:56

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg krafedme fået nok af de møgdyr! Vil de have krig, så skal de
> KRAFTEDME få krig, så de hyler, som de elendige køtere, de er ! NOK!
Ja lad os sætte civilforsvaret i højeste alarmberedsskab.

Fra : hanzen

Dato : 02-02-06 21:03

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja lad os sætte civilforsvaret i højeste alarmberedsskab.

Yep, ajle i slangerne.
--
hilzen
hanzen

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 21:10

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja lad os sætte civilforsvaret i højeste alarmberedsskab.

Hvad er lige dit problem, svans?

Fra : Tony

Dato : 02-02-06 22:45

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad er lige dit problem, svans?

at dit røvhul står på vid gab, trækkerdreng.

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 23:14

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> at dit røvhul står på vid gab, trækkerdreng.

Du er en ryggesløs svans.....vorherrebevares. Dhimmi!

Fra : Tony

Dato : 02-02-06 23:30

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Du er en ryggesløs svans.....vorherrebevares. Dhimmi!

Er du ikke gået i krig endnu, din forpulede trans.?

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 23:38

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du ikke gået i krig endnu, din forpulede trans.?

Araber!

Fra : Tony

Dato : 03-02-06 00:07

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Araber!

Tag din medicin, du ser Arabere alle vegne, din Mongol.

Fra : Mendoza

Dato : 03-02-06 22:37

Henri Gath wrote:

> Araber!

Nej, nu er du for grov!

Mendoza

Fra : TBC

Dato : 02-02-06 23:46

Henri Gath skrev:

> Nu har jeg krafedme fået nok af de møgdyr! Vil de have krig, så skal de
> KRAFTEDME få krig, så de hyler, som de elendige køtere, de er ! NOK!

Så må du vel hellere pakke gevær, hættemaske og kuffert og tage til
palæstina og opsøge dine rabiate maskerede legekamerater.
Hvordan er det nu man siger ....Lige børn leger bedst

TBC

Fra : ThomasB

Dato : 03-02-06 00:17

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan er det nu man siger ....Lige børn leger bedst

Rige børn leger bedst.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-02-06 03:54

ThomasB skrev:
> "TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Rige børn leger bedst.

Eller det gamle hashryger-mundheld: "Skæve børn leger sjovest?"

Anders Peter Johnsen

Fra : TBC

Dato : 03-02-06 00:28

ThomasB skrev:

> "TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Rige børn leger bedst.

Sikkert rigtig nok i denne forbindelse.

Hvis Gath i stedet for et usselt gevær kom afsted i en fuldt udrustet
angrebshellikopter og som bonus havde en dyr plutonium bombe med
uforudsigeligt yield med sig, tror jeg kun han ville syntes legen var
meget sjovere.

Jeg kan næsten høre ham snappe efter vejret i et hysterisk grin mens
hans af ophidselse bævrende hånd søger frem mod aftrækkeren,
samtidig med at han krigslidderligt kommer i bukserne.

TBC

Fra : ThomasB

Dato : 03-02-06 00:41

TBC skrev:
> [...]
> hans af ophidselse bævrende hånd søger frem mod aftrækkeren,
> samtidig med at han krigslidderligt kommer i bukserne.

Ja ja, hver sin lyst :)