Fejl i IE 7
Fra : Lars Raaby

Dato : 02-02-06 20:07

Jeg har set de sidste par dage at nogle af jer har hentet den nye IE 7 beta.
CSIS skriver på deres hjemmeside at der en del sikkerheds huller.
CSIS anbefalder at man er meget forsigtig med at hente den nye IE7

http://www.csis.dk/Default.asp?page=article.asp&tekstID=450
--
MVH Lars

Fra : Gnyffe

Dato : 02-02-06 21:18

Lars Raaby wrote:
> Jeg har set de sidste par dage at nogle af jer har hentet den nye IE
> 7 beta. CSIS skriver på deres hjemmeside at der en del sikkerheds
> huller. CSIS anbefalder at man er meget forsigtig med at hente den nye IE7

Ja hvad skal man da også med den når man har FireFox.

Fra : Lars Raaby

Dato : 02-02-06 21:41

Gnyffe skrev:

> Ja hvad skal man da også med den når man har FireFox.

HØRT *g*

--
MVH Lars

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-02-06 21:44

"Gnyffe" <cfv@fgh.fj> posting:

>Ja hvad skal man da også med den når man har FireFox.

Wn uinq fxny zna qn btfå zrq qra aåe zna une Bcren.

--
What is life, except excuse for death,

100 kB webbrowser: http://www.opera-mini.com (v1.2)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-02-06 21:49

Christian Bohr-Halling skrev:

>Wn uinq fxny zna qn btfå zrq qra aåe zna une Bcren.

Wrt gebrqr ryyref ng qh oehtgr x-zryrba

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-02-06 21:54

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> posting:

>Wrt gebrqr ryyref ng qh oehtgr x-zryrba

Få une qh uryg orfgrzg zvffrg abtrg Zra wrt une snxgvfx unsg
oreøevat zrq qra, qn wrt ceøirqr ng så ra Trpxb-oebjfre vafgnyyrerg
cå ra 100 zum Cragvhz zrq 24 ZO ENZ. SS ine sbe fyøi cå qra
pbzchgre, zraf x-zryrba ine orqer. Xna qbt vxxr uhfxr, uibe fgbe
sbefxry qre ine.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-02-06 22:06

> [...]

>oreøevat zrq qra, qn wrt ceøirqr ng så ra Trpxb-oebjfre vafgnyyrerg
>cå ra 100 zum Cragvhz zrq 24 ZO ENZ. SS ine sbe fyøi cå qra

Qrg ylqre zrtrg fnaqflayvtg, qn flfgrzxenirar gvy x-zryrba re yvqg zvaqer
raq gvy Sversbk
uggc://xzryrba.fbheprsbetr.arg/jvxv/vaqrk.cuc?vq=SND#vafgnyy1
uggc://jjj.zbmvyyn.pbz/sversbk/flfgrz-erdhverzragf.ugzy

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-02-06 23:03

Gnyffe skrev:

[om IE7]

> Ja hvad skal man da også med den når man har FireFox.

For eksempel sikre sig at de websider man har lavet - og dem man
skal i gang med at lave - også ser fornuftigt ud i IE7.

Hvis man venter med at tjekke siderne til IE7 rulles ud i
opdateringer til XP samt på nye computere, risikerer man at få
meget travlt.

Jeg har pt ingen ambitioner om at IE7 på nogen måde vil true FF og
Opera som mine foretrukne browsere, men i løbet af forholdsvis kort
tid kan der være flere IE7-brugere end der er FF- og Opera-brugere
til sammen. Hvis man laver websider til andre end sig selv, er det
en ret god ide (tm) at holde øje med IE.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : John

Dato : 02-02-06 23:58

"Gnyffe" skrev i en meddelelse

> Ja hvad skal man da også med den når man har FireFox.

Nemlig. FF har jo sine helt egne sikkerhedshuller:
http://www.secunia.dk/

Mvh John

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-02-06 00:58

On Thu, 2 Feb 2006 21:17:36 +0100, "Gnyffe" <cfv@fgh.fj> wrote:

>Ja hvad skal man da også med den når man har FireFox.

<flame>
Have en browser, som kan håndtere noget så kompliceret som TEKST-FILER
og LINJESKIFT. Det kræver jo højteknologi og udvikling og den slags,
så det er da fuldt ud forståeligt at en Firefox i år 2006 vælger at
lave et ekstra linjeskift:
http://stock.ter.dk/FirefoxEmptyLineProblem.txt
Man kan faktisk godt kalde det for raketvidenskab, sådan den slags med
tekstfiler-teknologi og linjeskift-teknologi.
</flame>

--
- Peter Brodersen
Find dig selv: http://map.ter.dk/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-02-06 21:49

Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> posting:

>Jeg har set de sidste par dage at nogle af jer har hentet den nye IE 7 beta.
>CSIS skriver på deres hjemmeside at der en del sikkerheds huller.
>CSIS anbefalder at man er meget forsigtig med at hente den nye IE7

Er det ikke sådan med betaere helt generelt? Man skal udvise
forsigtighed, og det er ikke meningen, "fam. Danmark" skal anvende
beta-software. Kan ikke umiddelbart se, det skulle være en større
nyhed.