Tønder-hysteriet midt i Tegnings-krisen
Fra : Ulrich Valera

Dato : 02-02-06 19:53

Midt i den store krise om tegningerne, kører vor egen hysteriske andedam
videre.

I dag starter ankesagen i den vanvittige Tøndersag.

I de forløbne dage, har vi på TV kunnet se nogle af de helt uskyldige
mennesker, der har fået deres tilværelse ødelagt eller alvorligt
forstyrret.

- Det stedlige revisionsfirma har mistet sine kunder, fordi dets helt
uskyldige chef blev forvekslet med en anden, sigtet revisor fra en helt
anden by.

- Byens uskyldige hotelejer er ved en fejl blevet forbundet med sagen og
har fået hele hotellet overmalet med rød maling, ligesom landevejen er
blevet påmalet "pædofil" med en pil hen mod hotellet med samme røde
maling.
Hotellet vil fremover henstå tomt.

- Plantage-ejeren er også helt færdig og sad grædende på TV.
Han fik for 3 år siden en "forkert nummer opringning" fra det famøse
skrækkens pædofil-bolle-horehus.
Derfor blev han naturligvis anholdt og af en talstærk politistyrke ført
til sikringsanstalten, men var altså uskyldig.
Han kan jo altså ikke gøre for, at blive ringet op ved en fejl.
Det er jo en lille by med tætliggende numre.
Men ingen pardon. - Han har solgt sit sidste juletræ.

Sagen og lignende sager giver anledning til andre overvejelser:

I betragtning af hvor stor skade, det betyder for de, som uskyldigt
indblandes i sådanne sager, må tiden være inde til at indføre strenge
straffe for falske anmeldelser i sådanne sager.
Og strenge straffe for anmeldelser, som viser sig at være grundløse.
De er jo meget ødelæggende for de, det går ud over -

Massehysteriet omkring disse "pædofil" sager giver jo kvinder et
fantastisk våben mod alle fjender, som bare kan anmeldes for "misbrug" -
så er de færdige!

Straffen for sådanne anmeldelser skal så fremover svare til de krævede
lange fængselsstraffe i disse hysteriske sager.

Så kan det være alle de hysteriske kællinger tænker sig en smule om,
inden de farer i røret og tankeløst plaprer løs om deres sagesløse nabo.

Ulrich Valera
Overgrebs-bekæmper

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-02-06 20:09

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I de forløbne dage, har vi på TV kunnet se nogle af de helt uskyldige
> mennesker, der har fået deres tilværelse ødelagt eller alvorligt

Selv om jeg går ind for pikafskæring for pædofile, så er det her
massehysteri hvor alle de lokale beboere løber rundt som hovedløse høns
bekymrende. Måske er løsningen at flerdoble straffen for falske anmeldelser
og give meget store erstatninger til ofrene.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-02-06 02:58

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bekymrende. Måske er løsningen at flerdoble straffen for falske
anmeldelser
> og give meget store erstatninger til ofrene.

Selvfølgelig skal alle der sigtes uretmæssigt have en hel sides dementi fra
politiet i alle landets aviser + mindst 1 million i erstatning for tabt
fortjeneste på virksomhed eller arbejde og torterstatning. Dog kun hvis de
allerede opfylder de gældende erstatningskrav: de må f.eks. ikke selv havde
foretaget handlinger der kunne medføre de blev mistænkt.

Fra : Ulrich Valera

Dato : 03-02-06 15:46

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> havde
> foretaget handlinger der kunne medføre de blev mistænkt.

Ja, men det er ikke afskrækkende nok -!

Anmelderne skal foruden at betale erstatning for uretmæssig kastration
mv. tillige tiltales i en straffesag og idømmes straf af samme længde
som den, der ville være idømt, hvis deres offer var blevet dømt for
anmeldelsens indhold.

Kun således kan vi få stoppet det hysteriske anmelderi af alt og alle,
der fx nu forekommer i Tønder.