Hvor er de musliske politiske flygtninge i~
Fra : Brian Lænø

Dato : 02-02-06 18:37

Hvor er opråbet fra de politiske flygtninge.
Som jeg ser det, så bliver men kun politisk flygtning, hvis man bor i et
land uden ytringsfrihed, og har en anden mening end magthaverne.
De flygtninge der kom til danmark, valgte et kristen land med ytringsfrihed
frem for et andet muslimsk land.
De selv samme flygtninge ser nu passivt til, mens imamer prøver på at
begrænse den selv samme ytringsfrihed, som fik dem til at flygte fra deres
hjemland.
De flygtninge burde være de første på barrikaderne, for at bremse imamerne.
Der er forståeligt at danskerne er lidt langsommere i optrækket, da de
færreste har prøvet at mangle ytringsfriheden.

--
Brian

Fra : NoTrabajo

Dato : 02-02-06 19:05

"Brian Lænø" <brian-la@post2.tele.dk> skrev i

> [...]
> De flygtninge der kom til danmark, valgte et kristen land med
> ytringsfrihed frem for et andet muslimsk land.

De "flygtede" primært for selv at kunne få en bedre levestandard end de
havde hjemme i Muhamedanien. Sekundært for at brede muhamedanismen ud i
verden.

> De selv samme flygtninge ser nu passivt til, mens imamer prøver på at
> begrænse den selv samme ytringsfrihed, som fik dem til at flygte fra
> deres hjemland.

De bakker fuldstændigt op om at begrænse ytringsfriheden og demokratiet.
Demokrati og ytringsfrihed er ikke foreneligt med muhamedanisme.
--
NoTrabajo

Fra : BoBan

Dato : 02-02-06 19:36

Jeg er ikke sikker på at de tør, - har et par kollegaer der er muslimske,
det er kun en enkelt der helt klart tager bladet fra munden og bekender:
"hvorfor flygte fra et land hvor
de undertrykker deres befolkning, til et land hvor det er tilladt at sige
sin mening og så
kritiserer det lands indbyggere for netop at sige deres mening"