IMEM'er skal smides ud siger DF & V
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 02-02-06 17:26

Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Fra : Thomas H.

Dato : 02-02-06 17:43

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse

Det var da på tide at denne fuldstændig logiske ting, blev taget op, men lur
mig om ikke andre i Venstre inden længe er i gang med at irettesætte Jens
Rohde. Jeg KAN simpelthen ikke forstå, hvis moderate muslimer og alle de
såkaldte invandrevenlige mennesker, skulle være i mod, at smide dem der
skader dem der lever normalt, ud.

Kim Larsen: Kan selv du ikke se fornuften i det??

Fra : Martin K

Dato : 02-02-06 18:19

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message

> Kim Larsen: Kan selv du ikke se fornuften i det??

Se fornuften? Kim Larsen? Hvad tror du selv?

Kim's svar på alle livets store spørgsmål plejer at være noget med "Øv bøv,
du er racist! Ja du er, din smask-racistiske racist!!1"

--
Martin K

Kæmp for alt hvad du har kært
Dø om så det gælder
(Eller mist nogen markedsandele)

Fra : Kert Rats

Dato : 02-02-06 18:36

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> bøv,
> du er racist! Ja du er, din smask-racistiske racist!!1"

Som jeg har konstateret og påpeget i tidligere tråde: Det er frugtesløst at
diskutere med Kim Larsen.

Venligst

Kert Rats

Fra : Tony

Dato : 02-02-06 20:08

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skader dem der lever normalt, ud.
>
> Kim Larsen: Kan selv du ikke se fornuften i det??

Kim er ikke hjemme i øjeblikket.
Han løber rundt ude på Christiania iført sin Burka og sælger t-shirts med
teksten :'' Støt muslimerne ''

Tony