Pakistan siger tak for nødhjælpen
Fra : Tveskaeg

Dato : 02-02-06 14:12

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 02-02-06 14:25

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
news:7814u1p7q4uthdpighrp8lvq7qh5qhbmee@4ax.com...
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aiid=418188:fid=100300456:img=0/
>
> Eller gør de?

Den muslimske måde at sige tak på; en krumsabel i ryggen.

/Mikael

Fra : Thomas J.

Dato : 02-02-06 15:34

Den Thu, 02 Feb 2006 14:12:12 +0100 sendte Tveskaeg <nobody@noone.com>
følgende røgsignaler:

>http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aiid=418188:fid=100300456:img=0/
>
>Eller gør de?

Næh, de fryser jo så skrækkeligt de små pus, så de tænder bål i gaden
for at holde varmen.

Hvis de nu havde valgt Thøger Sidefjerten som model i stedet for
Anders Fogh, så ville bålet brænde et par timer længere....

Men det er jo i orden for "de er troende muslimer".

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : NoTrabajo

Dato : 02-02-06 19:16

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aiid=418188:fid=100300456:img=0/
>
> Eller gør de?

Det er på tide, at vi dropper enhver forbindelse med den muhamedanske
verden. Stop enhver form for økonomisk hjælp til Muhamedanien. Det må være
de rige oliestaters opgave at hjælpe palæstinenserne og andre fattige
trosfæller.

Vi danskere skal ikke være til grin for vore egne penge.
--
NoTrabajo

Fra : Henri Gath

Dato : 02-02-06 21:02

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aiid=418188:fid=100300456:img=0/
>
> Eller gør de?

Bomb lortet!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-02-06 08:33

Henri Gath wrote:
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Bomb lortet!

Lige præcis mht. Pakistan er det nok ikke så smart.......

--

Christian

Fra : Erling Hansen

Dato : 03-02-06 11:06

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aiid=418188:fid=100300456:img=0/
>
> Eller gør de?

Jeg føler mig dybt forulempet, hvis den danske stat i fremtiden vil
sende nødhjælp til Pakistan. Et diktatur, som kan finde på at lade
hundredevis af sine indbyggere dø, blot fordi de ikke vil tage imod
Indiens tilbud om 50 (halvtreds!) helikoptere til nødhjælpsarbejdet.
Samme diktatur som i dagene omkring jordskælvet havde bestilt våben for
et beløb der var større end den indsamlede nødhjælp. Men de kunne ikke
drømme om at tilbagekalde bestillingerne og bruge pengene til hjælp i
stedet. Fy-føj ! Og så råber, skriger og hylder de om, at jeg skal
respektere deres følelser og deres religion. Gu' vil jeg ej!
Erling

Fra : Kittie Løweneck

Dato : 03-02-06 14:45

"Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stedet. Fy-føj ! Og så råber, skriger og hylder de om, at jeg skal
> respektere deres følelser og deres religion. Gu' vil jeg ej!

Hej
Jeg syntes at de er nogle hyklere, tænk bare på hvordan de behandler deres
egne folk, hvis ikke de gør som der bliver sagt,
De skyder før de spørger.
De stener deres egne folk.
De får nødhjælp, men hvem får den.....
Vi sender vores soldater derned for at hjælpe og risikere deres liv
De bestemmer at kvinderne skal pakkes ind igen.
Hvis der er nogen som skulle føle sig krænket, er det os.
Jeg ved godt at mennesker er dyr, men vi føler os klogere end dyrene, og
opfører os derefter, jeg tror ikke at de såkaldte " muslimer "er nået op på
vores stade, og om de når det er uvist.....