Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Stativ til makro
Fra : Geir Magne Lauritzen

Dato : 02-02-06 11:13

Ønsker tips på hvilket stativ som er egnet for dig. speilrefleks og
spesiellt til makro-foto. ( gå i spagaten ).
Trenger ikke leveres med hode , da jeg har et som er meget bra.
Finnes det brukbare , rimelige fokus-skinner tilsvarende Novoflex sine.

Geir Magne Lauritzen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 02-02-06 13:41

Geir Magne Lauritzen skrev:

> [...]
> Trenger ikke leveres med hode , da jeg har et som er meget bra.
> Finnes det brukbare , rimelige fokus-skinner tilsvarende Novoflex

Mon ikke velbon Sherpa 750 og Velbon Slider
kan bruges?
http://www.velbon-tripod.com/velbon_vol_4.pdf

Peter Schrøder

Fra : Lars Månsson

Dato : 02-02-06 17:41

"Geir Magne Lauritzen" <gmlaur@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Trenger ikke leveres med hode , da jeg har et som er meget bra.
> Finnes det brukbare , rimelige fokus-skinner tilsvarende Novoflex sine.

http://www.foto-walser.biz/myfactory20/Shop/Shop.aspx?ClientID=wf509532322452831984&Shop=1&Type=1&Param=232&Group=232&Language=D

Hilsen
-Lars-

Fra : J. Jørgensen

Dato : 02-02-06 23:01

> [...]
> Trenger ikke leveres med hode , da jeg har et som er meget bra.
> Finnes det brukbare , rimelige fokus-skinner tilsvarende Novoflex sine.

Hej
Jeg bruger SLIK SBH-100.
Det er jeg meget tilfreds med.
Nem og hurtig justering fra 0-170cm samt kuglehovedmontering gør, at jeg
altid føler mig forberedt til alle situationer.
Jeg bruger det også tit som monofod.
Hilsen
Jørgen

Fra : J. Jørgensen

Dato : 02-02-06 23:07

"J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nem og hurtig justering fra 0-170cm samt kuglehovedmontering gør, at jeg
> altid føler mig forberedt til alle situationer.

Supplerende:

Efter opslag på nettet konstaterer jeg, at stativet hedder SLIK SPRINT GM,
og er monteret med Kuglehoved SLIK SBH-100.
Dette til yderligere orientering.

Jørgen

Fra : Pepe

Dato : 07-02-06 03:41