(OT) Hjælp til valg mellem Ipod eller MP3-~
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 01-02-06 23:05

Ved godt det er OT, men der er næsten ingen, der svarer i dk.teknik.lyd og
skal bestemme mig for noget snarest.

Jeg har købt en Creative MuVo TX SE (512 mb, USB2.0) mp3-afspiller, som jeg
ikke har åbnet endnu. Jeg vil bare vide hvordan lyden er på sådan en
tingest. Om det ville være meget bedre at købe en Ipod? Jeg er nemlig ret så
ligeglad med funktionerne og hvor meget der kan være derpå. Lyden skal bare
være god med dejlig bas (da jeg har det med at fordybe mig i stemningsfuldt
musik/og hårdtslående metal).
Jeg har givet 649.00 kr for den i Merlin og den skal bruges til busturer og
løbeturer/motionscenter.

Jeg har nogle ordentlige ørebøffer, der giver en go' "stemning" og lyd. Men
altså ville lyden være ligeså god som på den discman jeg har, der kan
afspille MP3'er?
Min Discman er en Denver 120/45 Digital Anti-Shock system
CD-R/RW Playback
MP3 Digital

Jeg vil være meget taknemmelig for det hjælp, som I kan give.

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-02-06 09:22

On Wed, 1 Feb 2006 23:04:53 +0100, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>CD-R/RW Playback
>MP3 Digital
>
>Jeg vil være meget taknemmelig for det hjælp, som I kan give.

Jeg ved ikke med lyden, men synes den er fin i iPod. til gengæld er de
ørebøffer der følger med iPod lige til at smide ud!
Personligt ville jeg vælge Creative da jeg mener man får mere for pengene

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-02-06 12:29

Apropos
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25308