Thøøger
Fra : Henri Gath

Dato : 01-02-06 22:58

Har lige set Seidenfaden i DR2. Hold kæft, hvor er han en klam stodder!

Fra : Kert Rats

Dato : 01-02-06 23:08

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige set Seidenfaden i DR2. Hold kæft, hvor er han en klam stodder!

Ja, og temmelig ufokuseret i diskussionen - i modsætning til den langt mere
indsigtsfulde Krasnik.

Venligst

Kert Rats

Fra : OH

Dato : 01-02-06 23:34

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige set Seidenfaden i DR2. Hold kæft, hvor er han en klam stodder!

Jamen dog - kommer det bag på nogen.
Den meget åhhh så kloge mand, har altid i mine øjne været en åndsbolle

Ole H

Fra : Jesper

Dato : 01-02-06 23:49

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Har lige set Seidenfaden i DR2. Hold kæft, hvor er han en klam stodder!

Homo Dhimmitius - Det dhimmiserede menneske. Shabana Rehman var
fornuftig at høre på i samme program. En af de få eksempler på en rigtig
fornuftig muhmaendaner. Men det er også fordi hun som standupper har
humoristisk sans, det har hverken Tøger eller den almindlige
muhamedaner.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Mark Jensen

Dato : 02-02-06 00:10

On Wed, 1 Feb 2006 22:57:56 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Har lige set Seidenfaden i DR2. Hold kæft, hvor er han en klam stodder!

jeg synes vi skal bruge lidt tid på at argumentere hvorfor vi finder
ham irriterende.

For han er bestemt irriterende. Et er at han virker utrolig glad for
den mindste anledning til at diskutere på TV. I en sådan grad at hvis
man ikke i forvejen var træt af at se på ham, så bliver man det.

Det andet er straks værre. Hans debatstil er yderst arrogant, nærmest
råbende, og i den stil, som Henrik Dahl kaldte at bruge
"stråmands"trick, det vil sige at Tøger siger "Det vil sige at det du
i virkeligheden mener er ..." og så følger en sætning som er en helt
urimelig gengivelse af det som modparten i virkeligheden sagde.

At han kalder sig selv "ytringsfrihedsfundamentalist" er godt nok en
sandhed med modifikationer. Jeg har ikke set andre aviser i den grad
føre bolden overfor på en helt anden bane end det i virkeligheden
drejer sig om. Noget Krasnik også på glimrende vis pointerede.

Til gengæld viste Deadline igen en fremragende moderat muslim, en
norsk standupkomiker (kvinde). Det er dejligt, at det er fra den side,
man skal høre nogle af de mest vise ord, og det er ret befriende.
Ligesom med Khaders fremragende analyse pointerede hun også, som
muslim vel at mærke, at hun nægtede at hun skulle være et offer fordi
der var bragt 12 skide tegninger. Det var helt fint de blev bragt.
Det er langt langt værre at der er regimer der vil true vestens
ytringsfrihed.

Bravo Kvinde, og må alle vores kulturradikale halalhippier dog forstå
dette, for pokker da.

Til gengæld er det så beskæmmende at vi på den modsatte side har folk
som Tøger, som tydeligvis vil spille offerkortet endda overfor alle
verdens muslimer.

Fra : Wilstrup

Dato : 02-02-06 07:30

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Til gengæld er det så beskæmmende at vi på den modsatte side har folk
> som Tøger, som tydeligvis vil spille offerkortet endda overfor alle

Jeg så ikke omtalte udsendelse, men den kan umuligt have været en mere klam
oplevelse end profilen med Flemmíng Rose - han er endnu mere arrogant og
ubehagelig end jeg oplevede ham for mange år siden, da vi arbejdede sammen.
--
Wilstrup

Fra : Jim

Dato : 02-02-06 00:34

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige set Seidenfaden i DR2. Hold kæft, hvor er han en klam stodder!

Han anvendte vist da en meget søgt argumentation på spørgsmålet om
forskellen mellem S. Rushdies bog 'De Sataniske Vers' og JP's karikaturer.
Han tog sig selv mange gange i at skulle til at bande af Krasnik.

J.

Fra : Martin K

Dato : 02-02-06 10:46

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Har lige set Seidenfaden i DR2. Hold kæft, hvor er han en klam stodder!

Han var da god til at snakke udenom i hvert fald.

--
Martin K

Kæmp for alt hvad du har kært
Dø om så det gælder
(Eller mist nogen markedsandele)

Fra : Egon Stich

Dato : 02-02-06 17:07

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige set Seidenfaden i DR2. Hold kæft, hvor er han en klam stodder!

Hallalhippie, der indhentes af virkeligheden.
Ja, han er sgu klam.

ES