Er det ikke det, vi "racister" har sagt de~
Fra : GB

Dato : 01-02-06 22:45

Værs'go, venner - her har i resultatet.
Endnu har de ikke slagtet nogen,

Fra : Pjensen73

Dato : 01-02-06 23:44

> Værs'go, venner - her har i resultatet.
> Endnu har de ikke slagtet nogen,

Jamen det er jo kun enkeltstående tilfælde. Det er jo kun ca. 1 mia.
muslimer der demonstrere imod os.

Fra : hanzen

Dato : 02-02-06 08:55

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen det er jo kun enkeltstående tilfælde. Det er jo kun ca. 1 mia.
> muslimer der demonstrere imod os.

Nemlig.
1 mia enkeltstående tilfælde.
--
hilzen
hanzen

Fra : Jesper

Dato : 01-02-06 23:49

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Værs'go, venner - her har i resultatet.
> Endnu har de ikke slagtet nogen,

Ræk muhamedanen lillefingerneglen, så snupper han armen og skulderen!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Pjensen73

Dato : 01-02-06 23:51

> Ræk muhamedanen lillefingerneglen, så snupper han armen og skulderen!

og resten af kroppen.

Fra : Kert Rats

Dato : 02-02-06 00:00

> og resten af kroppen.

Netop!
Det er den tendens, vi ser i dag, hvor de - bevares: militante og
ekstremistiske - muslimer vil have undskyldninger fra JP, så fra Anders
Fogh, så fra vores Dronning. Jeg ville ikke have været blevet overrasket, om
de også havde krævet en undskyldning fra Paven - nu, hvor de var i gang med
at rage ned fra hylderne.
Eller hvad med fra Vor Herre, Gud den almægtige

Venligst

Kert Rats

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 02-02-06 07:32

Jesper skrev:

> Ræk muhamedanen lillefingerneglen, så snupper han armen og skulderen!

Sagde Fanden

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/