Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Passepartout-kniv. Købes hvor?
Fra : Lars Hjortø

Dato : 01-02-06 22:20

Hej

Jeg skal have købt mig en Maped (ell. lign.) passepartout-kniv, men synes de
er MEGET dyre at købe i dk (knap 700,- som det absolut billigste jeg har
kunne finde). Er der nogen der kan anbefale et sted at købe sådan en? Gerne
i udlandet, bare der er rimelig hurtig levering.
Jeg vil også gerne høre om et godt sted at købe passepartout-pap.
--
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : ThomasM

Dato : 01-02-06 22:26

> [...]
> har kunne finde). Er der nogen der kan anbefale et sted at købe sådan en?
> Gerne i udlandet, bare der er rimelig hurtig levering.

Tror din lokale boghandler kan skaffe en til dig til omkring kr. 350-400,-

/ThomasM

Fra : JH

Dato : 01-02-06 22:38
Fra : Lars Hjortø

Dato : 01-02-06 22:52

"JH" <nospam@nospam.nospam> skrev i en meddelelse
> Er det sådan én?
> http://www.tegneogkontor.dk/shop/default.asp?ProductID=23100002
> mvh

Ja, det er det. Men oven i den pris kommer der en lineal, så er vi oppe på
den nævnte pris.

Fra : Carsten Gram

Dato : 02-02-06 02:17

Se her: http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2318&vare_id=182469

--
Carsten Gram
dengodepris.dk - Din forhandler af udstyr fra foto-walser.de

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 01-02-06 23:22

> Jeg vil også gerne høre om et godt sted at købe passepartout-pap.
> --
> Venlig hilsen Lars Hjortø
> Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Jeg har købt min hos Bauhaus

Peter Michael Nielsen

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-02-06 00:04

Lars Hjortø skrev:
> [...]
> i udlandet, bare der er rimelig hurtig levering.
> Jeg vil også gerne høre om et godt sted at købe passepartout-pap.

Harald Nyborg, 169,- om jeg husker rigtigt

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17

Fra : Michal

Dato : 02-02-06 06:07

On Thu, 02 Feb 2006 00:03:58 +0100, Ole Larsen wrote:

> Harald Nyborg, 169,- om jeg husker rigtigt

Vare nr. 2738 Harald Nyborg

--
Michal GS 500F 2005 www.duerher.dk/mc
http://www.dmcn.dk/listen/dmcnperson.asp?dmcnnr=1173

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-02-06 08:54

Lars Hjortø wrote:

> [...]
> sted at købe sådan en? Gerne i udlandet, bare der er rimelig hurtig
> levering. Jeg vil også gerne høre om et godt sted at købe

Jeg købte en hos min lokale kontorforsyning - hvis jeg ikke husker fejl, så
var prisen omkring 200 kr.
Kontorforsyningen leverer også pap - men en af mine bekendte siger, at det
er billigere at købe det hos en indramningsvirksomhed.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Lars Hjortø

Dato : 02-02-06 16:39

Tak for svarene. Nu skal jeg bare have bestilt en.